Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Joulu 2011, 20:15

Ha, katoin netistä vaihtoehtoja, ja niitä oli kaks, Trust ja wacom bamboo eli ostan varmaan siis sen bamboo jutskan kerran jos trust jutska on jotenki seko :D no niin helpotus, saan vihdoinkin sen pöydän joten varokaa vaan kohta tulee paljon piirrustuksia! >3

Meillä on eläimiä ja oikea kuusi, elukat ei vaan pääse kuuseen käsiksi koska olkkariin on semmonen yli metrin kokone portti jonka yli ne lalliasiset ei jaksa ees koittaa hypärä :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Joulu 2011, 20:51

Mulla on Trusti ja se on ihan okei. Ei taho vaan välillä mennä viiva suoraan tai sit en osaa käyttää sitä, ja mulle on vähän epäselvää että mitä mistäkin kynän namiskasta tapahtuu niin välillä se jumiutuu epäläpikuultavalle tussimateriaalille se kynän jälki. Yh. Mutta works, still works!

Muita en ookkaan testannut.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja jester » 07 Joulu 2011, 20:52

Miun wacomiin ei oo koskaan tarvinnu edes miettiä varaosien ostoa ku ei tuo kynänkään kärki tunnu kuluvan tosiaan millään. Olen tuota n. vuoden verran käyttäny ihan hiiren sijasta ja samalla vaan mennään.
Ihmettelen aina sitä, ku yksiki ihmine valitti ku kynän kärki kulu aina saman tien.

On meilläki muutamaan otteeseen oikee kuusi ollu, mut osasyy on kans se et äiti o sanonu niist sopimuksen irti ku kukaa muu ei siivoo niit neulasii sit ku alkaa varista :'D

Nyt ku tuol o jäätä vähä siel su tääl, ni muistin taas miksi mun kokone, 150cm pitkä pätkä haluu tollasen 70 cm säkäkorkeen koiran. Toimii nimittäi heleskutan hyvänä kävelykeppinä ja kolmantena jalkana ku unohtaa lenkille heittää piikit jalkapohjiin xD
jester

ViestiKirjoittaja Daniella » 07 Joulu 2011, 22:45

It's ALIVEEEE! O.O Se on täällä taas ja se on tosi pahoillaan kiireisyydestään ja hiljaisuudestaan ja kattoo nyt Grayn anatomiaa samalla kun kirwottaa nii tökkii vieläki, mutta paranemaan päin ^^

Ja takaisin päivän aiheisiin: Itse meinasin kanssa hnakkia piirtopöytäsen, mutta järkkäri tuppasi tielle.. ja tässä sitä ollaan, en tiedä kumpi olisi kivaisempi vaihtoehto hankkia ensin..?

Ja sitten sää: Tosiaan aika kusinen suoraan sanottuna on ilma tämä Suomen (hyvää itsenäisyyspäivää muuten!) ja Turun varsinkin, räntää, vettä, lunta, räntää, rakeita.. märkää.. ja liukasta -.-' Jhiiiih!
Daniella

ViestiKirjoittaja Ylva » 07 Joulu 2011, 23:13

Minä en pidä joulusta. Koska se on aina vaan yhtä höösäämistä, panikointia, tekemistä, tekopirteyttä, stressiä jne. Kristillinen perinne ei nappaa, mutta vanhanajan idea lahjoja tuovasta Pukista on ihana. Joulukuusi, lahjat ja hyvä ruoka johon ehdottomasti kuuluu kinkku. Niistä koostuisi minun jouluni. Ja paljon kynttilöitä. Viimejoulu oli ensimmäinen kiva joulu kun oltiin miehen siskolla (minä, mun mies, se sisko, sen poikaystävä ja poikaystävän sisko) ja kaikki otti ihan rauhallisesti ja oli vähän jouluruokaa ja avattiin lahjoja. Kuusta ei kyllä ollut, mutta ei sille voi mitään.

Tänä jouluna ollaan vaan ihan kahdestaan kotona. Ei tänne hyvällä tahdollakaan saa kuusta ja kaupungissa sellaiset maksaa. Lahjoihin ei ole varaa, joten ainut jota tuosta luettelosta tulee olemaan on kinkku (ja varmaan jotain laatikoita jota en kyllä syö, mutta mies syö) ja voisin viritellä kämpän täyteen kynttilöitä, jos saan siivottua hieman ennen joulua.

Parhaita lapsuusjoulumuistoja on ehdottomasti kun isin kanssa haettiin joulukuusta metsästä. Iskä oli yleensä aina töissä ja sitä näki vähän, joten se oli jonkinlainen vuoden kohokohta. En minä siitä lumihangessa rämpimisestä niin paljoa tykännyt, mutta sai tehdä isin kanssa jotain kahdestaan (ja kuusen piti olla täydellinen, joten sitä sitten oikeasti etsittiin). Ja kuusen koristelu oli aina kivaa ja tietysti lapsena odotti malttamattomana sitä, että sai lahjoja. Muuten lapsuudenjoulut ovat olleet aika katastrofaaliseja kun alkoi niistä jotain tajuamaan. Yleensä aina joku riiteli nyt esimerkiksi.

Glögiä, sitä pitää hankkia jouluksi, vaikka mies ei taida sitä juoda XD Jääpä enemmän minulle. ;)
Ylva

ViestiKirjoittaja Mohnake » 07 Joulu 2011, 23:41

Trust-piirttis on täällä jokapäiväisessä käytössä ja päivän sisään sitä käytetään muutaman tunnin ajan. Noin vuosi sitten ostettu ja ei ole kulunut muuta kuin maalipinta hieman. Ja on sitä koirakin vähän hampaillut, mutta toimii täysillä. En nyt aio alkaa väittelemään, mutta näin se ainakin täällä toimii.

Saimpas juuri ja juuri lunastettua veronpalautukset vanhentuneilla henkkareilla. En kuitenkaan pystynyt tallentaa niitä toiseen pankkiin, kun eivät siellä menneet läpi. Onneksi on vaihto-ehtona se, että vien tilinumeron sinne, jotta saavat pistettyä tilille. Huomenna uusi yritys ja käynti valokuvaliikkeen ja poliisi-aseman kautta.

Ja pistin ps3:n tilaukseen! Olen siis askeleen lähempänä Skyrimiä!
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Joulu 2011, 00:03

Aiptek. Tippunu monet kerrat, käytetty ja kulutettu. Mukana tuli vaihto terät mut kertaakaan en oo vaihtanu. Still works. Kyllä ne Wacomitkin menee rikki, eka piirtikseni oli Wacom, kesti päälle vuoden ja sitten sekos ilman mitään kunnollista syytä. Vai kaks vuotta.. anyway, sen ajan et takuu meni umpeen.
Si sain aiptekin :)

Skyrim! En oo jaksanu pelata, olenko outo? MUTTA KUN SINNE VUORELLE KIIPEÄMINEN ON PYLLYSTÄ >:

Joulukuusi ois kyl kiva. Meillä ei muutamaan jouluun oo ollu, ku ei kotona vietetä joulua. Aina mennään joko mummolaan tai isälle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja jester » 08 Joulu 2011, 00:10

Sitä wacomin rikkoutumista odotellessa :'D
Tietty tällästen laitteiden kanssa voi aina käydä myös joko se todella hyvä, tai todella huono tuuri....

Nyt minä nuorimmaisena täytin (melkeen vuos sitte...) 18 ni kaikki oli sit et "juu, ei enää ens vuonna sit lahjoja" ja päätös oli yksimielinen. Ainaki niiden kesken ketkä oli asiasta samaa mieltä ja muilta ei sit kysytty...
Mut juu, eipä tässä pahaa joulustressiä ole, eka kinkku maistettiin jo viime kuussa, pikkujoulua vietetty useammin kun kerran mökillä ja glögiä menny ainaki muutama purkki : D

Edit: Kiva kuunnella ku meidän kuusen kimppuun käydään aika sitkeästi. Toivottavasti säilyy edes ekan yön pystyssä...
jester

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Joulu 2011, 00:22

Jester, meet vahtimaan kuusta koko yöks.

Yyyyh tulee korvista ulos jo toi "Tänä jouluna ruotsalaisilla on vain yksi kuusi :D:D:D:D:D:D:D:D:DDD:D::D:" - vitsi.... Ehkä hirnahdin aluks sille, mut nyt jo vähän wwwwanha.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 08 Joulu 2011, 00:34

Onko Aksutar vähän väsynyt? : D

Joulu, alunperin keskitalven juhla, on pakanallisesti aivan ihana, mutta kristityt omi sen, mokomat urpot. Se juhla on menettäny merkitystään, on ihan hirveetä olla töissä lahjapakkaamossa, ku sinne tulee sellasia ihmisiä, jotka "kilpailee", kenellä perheessä on paras/kallein lahja. Minusta on ihanaa, kun joku vanha mummo tulee paketoituttamaan suloiset tohvelit, koska ajatus on aito, talvella on kylmä, tarvii tossut. Ei joulun pitäisi olla kilpavarustelua, vaan perheen kanssa olemista ja lämpöä. Paasaan. Joo...Se loppuu nyt. Lukiko kukaan edes tätä?
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Joulu 2011, 00:45

Väsynyt? Eeen. No ehkä vähän.

Mutta totally Agree lahjojen suhteen.
Joulun paras lahja on aina semmonen lahja kassi mummolta ja papalta mistä löytyy kaikkea hyödyllistä. Shampoota, sukkia, rahaa, tumppuja, jne. Awsum!

No nyt on joulun piirrustuskilpailu käynnissä. Enjoy.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja jester » 08 Joulu 2011, 01:19

Pitää varmaa, tai sit toi katti joutuu mun unileluks

... Mikä vitsi...? Kerro mullekin!

Ja samaa mieltä kans tääl lahjojen suhteen, vaikka niitä nyt en saakaan yhtn tänävuonna D8

..... Pitäsköhä mun piirrustella mahdolliseen joulukuvaan kaikki tänne joskus tulevia hahmojani, vai vaan suosiolla käyttää raasti hyödyksi Forten hahmoa joka tosin näyttää esiintyvän muutenkin jo (ainakin..) kahdessa luonnoksessa.
Kiva ku pelistä saa inspiksen piirtää.
jester

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Joulu 2011, 08:24

Syyllistyn varmaan itse hieman tuohon kilpailemiseen. Mutta hei, kuka nyt ei lapsena ole vertaillut kavereiden kanssa joululahjoja? Ja mummolta en viitsi villasukkia pyytää, kun ei mummolla pysy enään puikot sormissa ja mies on villalle allerginen. Sen takia jouduin lähes vuosi sitten heittää pois intistä saamani Puolustusvoimien 100-vuotisjuhla villasukat. En tiedä millon jotkut saavat sellaisia seuraavan kerran. Sääli sinänsä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 08 Joulu 2011, 10:13

Joulun paras lahja on aina semmonen lahja kassi mummolta ja papalta mistä löytyy kaikkea hyödyllistä. Shampoota, sukkia, rahaa, tumppuja, jne. Awsum!

Tässä olen samaa mieltä *3* Mikään ei voita uusia villasukkia! Tosin meikäläisen mummu alkaa olemaan vähän siinä iässä jo, että turha haaveilla villasukista ja tumpuista enää varmaankaan. Ja papathan minulta ovat molemmat kuolleet jo ennen kuin synnyin. Tottahan ne olisi joskus tahtonut tavata, mutta olen kyllä kuullut sellaisia tarinoita niistä, etten tiedä olisinko koskaan halunnut sitten kuitenkaan XD

Aksut etsitty, lukiolta haettu lisää töitä, sitten kahvia nassuun ja kova on yritys pysyä tänään hereillä *___* Ehottomasti päikkäreitten paikka heti kun pääsen töistä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Joulu 2011, 10:34

Mä en nyt ymmärrä mikä muhun on mennyt, kun meinaan nukahtaa pystyyn kokoajan. Yritin lukea eilen kokeisiin niin melkein nukahdin ja oli pakko lukea seisaallaan. Koulussa meinasin enkun tunnilla ottaa tirsat kun kuunneltiin jotain ilmotusta. Nyt nukun tänä aamuna puol yheksään kunnes pikkusisko tulee sanomaan että se lähtee kouluun, pitänee mennä munkin päiväunille :D
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut