Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Joulu 2011, 11:09

Kato se on tämä kaamos aika... Itekin väsähdän vähän väliä, en suinkaan nukahda. :D
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Joulu 2011, 13:02

... Mikä vitsi...? Kerro mullekin!

Ruotsalaisilla on tänä jouluna vain yksi kuusi.
Liittyy siihen jääkiekko otteluun missä suomalaiset voitti ruotsin 1-6 (yksi kuusi) OLOLOLOLOL. uliuliuli!

En nukkunu yöllä yhtään. Pyörin sängyssä ja toivon, että olis aamu jo. Nyt si tää päivä sinnitellään kahvin voimalla, jotta ens yönä uni tulis.

Koulussa meinasin enkun tunnilla ottaa tirsat kun kuunneltiin jotain ilmotusta

Mä oon kerran nukkunu tunnilla. En nyt tähän hätään musita mikä tunti, kemia, fysiikka tjsp. Nojasin käteen ja havahduin unesta kun lähti pilkkimään. Oli semmonen "WOOOT" - hetki sen jälkeen... si jatkoin nukkumista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja jester » 08 Joulu 2011, 13:08

Mulle tää aika kelpaa hyvin, on pimeetä ja kylmää : D Enkä siis näin ollen saa turhasta auringonpaisteesta päänsärkyä
Tosin, lumi puuttuu, mikä on aavistuksen masentavaa....

Mä en yleensä sentään meinaa nukahtaa kerran herättyäni. Tosin, mulla on yleensäkin vaikeuksia nukahtaa ja sitten taas vaikeuksia herätä. Mutta kun olen hereillä, niin mä todellakin olen hereillä :'D
Valitettavasti 8D

Ai tollane hieno vitsi :'DD
jester

ViestiKirjoittaja Demintty » 08 Joulu 2011, 15:34

Kesä tai talvi, mulle tulee aina silti migreeni =_= mulla vaa on nii hirveen tärkeetä se että syön joka päivä suolasta, että myös makeaa, tai sitten se et ku aurinko paistaa nii vetäsen lasit silmille.. Se on myös yksi syy miks inhoan kesää, aurinko paistaa sillon kuumana, ai ai..

Mää oon aika herkkä ihminen nukkumaan ku jos joku pieniki ääni kuuluu niin herään siihen, onneksi kuitenkin saan aina, huom aina, unen takaisin, ja se sitten selittää myöhästymiset koulusta :D Tosin jos ooon saanu unen nukuttua hyvin ilmaan ylinmääräsiä ääniä, niin kun aamulla herään, nousen heti ylös´, tai no peiton kanssa sohvalle seuraavaksi...kaukosäädinkädessä :P
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Joulu 2011, 17:11

Crimson kirjoitti:Niihin ei myöskään tunnu saavan ostettua mistään varaosia...

Täh? Tarkoitatko nyt varaosilla, näitä kynän teriä, vai ihan jtn muita osia? : D Koska ainakin teriä minulta trustiin löytyy ihan mukavasti.. ja kaupassa roikkuu lisää.. muista varaosista en sitten tiedä... : D
Templer

ViestiKirjoittaja Daniella » 08 Joulu 2011, 21:00

Ahh joulu, tuo Jeesuksen syntymäpäivä vuodenaika on kyllä ihanaa aikaa. Paljon kynttilöitä, joulumusiikkia, lunta, valoja, jouluohjelmia ja mikä parasta: villasukkia, kaulaliinoja, lapasia sekä pipoja ja villapaitoja <3 ^^ (villasukkakaulaliina addiktio) huonoja puoliakin toki on, varsinkin tämä tämmöinen sää Turussa kun räntää sataa. Well Well sano britti kun kaivoon putosi, voisin kehitellä jonkun ehaanan kuvaisen kilpailuun :3
Daniella

ViestiKirjoittaja jester » 08 Joulu 2011, 22:52

Onnistuin jotenkin jumittumaan vartiksi tuijottamaan Daniellan avataria. Ku se vaan jatku D8

Mul ei oo migreeniä, eikä kukaan tunnu oikeen tietävän et mistä mun päänsäryt loppujen lopuks johtuu. Vahvin epäily on joku lihasjännitys juttu. Mut auringossa ku joutuu siristelee vähänkää ni alkaa heti :'D

.... tässä joulukuvaa piirtäessä tuli taas sellane "heitän kaikki hahmot kerralla hyväksyttäviksi"-fiilis....
jester

ViestiKirjoittaja Daniella » 08 Joulu 2011, 23:40

Sano Dansku vaan ^^ pitäiskin tuo mokoma vaihtaa pitkästä aikkaa.. kaipas joskus kun jaksaa :) Ainiin ja teretulemast kaikki uudet tirriäiset keitä ennoo vielä nähny :3

Tuo kuulostaa varsin epämukavalta, voisko se johtua stressistä? Tai onko jollain perheenjäsnellä ilmennyt samankaltaista oireilua? Toki voi olla mahdollista, että lekuit väärässä ovat ei olisi ensimmäinen kerta se :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Joulu 2011, 01:09

Ahh joulu, tuo Jeesuksen syntymäpäivä vuodenaika

Eiks ne jotkut väitä, et jeesus ois syntyny joskus muullon kun itte jouluaattona? Mut si sen syntymäpäivä siirrettiin jouluun koska I DUNNO.

Yhä hereillä. Oon nyt valvonu tasa 24 tuntia, ainakin. Eikä väsytä. Muut menee talviunille, minä vedän kaamos valvojaiset >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Joulu 2011, 09:34

Uuh.. Jeesus... Vihaan joulukirkoja.. Tulee sellainen ajatus että "Joo... Oish mulla kyl tätäkin parempaa tekemistä!" Kirkoissa vaan saarnataan jumalasta ja jok'ikinen joulu sama asia ja sama tarina. Aina! Se on niiin väsyttävää, kuunnella aina joka joulu sama tarina ja asia.

Aargh!!! *_*
Nya

ViestiKirjoittaja Daniella » 09 Joulu 2011, 09:53

Niinhän sitä jotkut uskoo Aksu, mutta jotkut uskovat Jeesuksen synttäripäivän olevan 25 joulukuuta. Sitä ei voi kukaan varmaksi sanoa (vaikka kuinka asiaa tutkivat). Todellisuus pysyy salaisuutena, mutta jouluna kumminkin juhlitaan Jeesuksen syntymäpäivää. Raamattu valaistaa (ja siinä on oikeestikkin hyvii tarinoita :D). Me likes, me believes, mutta ei silti muuta meitsiä ihmisenä, niinkuin jotkut kaverit mua kirkko orjaksi kutsuvat, ei pidä paikkaansa. Yleensä ihmiset luulee kaikkien uskovaisten olevan samanlaisia absoluisteja wannabe enkeleitä. Tästä voidaan tapella iät ja ajat, mutta yhteisymmärrykseen ei koskaan päästä. Yksi kaverini on ateisti ja hän tahtoo isona nuorisotyönohjaajaksi. Ei se väärin ole. Ei mulla muuta kiittooos :3 (mielipiteistä ei koskaan kannata lähteä tappelemaan, jokaisella omansa, tämä on minun ^^)
Daniella

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Joulu 2011, 10:09

Moni pitää talvesta. Sen kylmyydestä ja
pimeydestä. Kukapa ei jäisi kaipaamaan
sitä lämpöä, kesää... Yhä uudelleen ja
uudelleen. Niitä linnun ääniä ja sitä
vihreyttä. Ah! Kuinka ihanaa se olikaan.
Lyhyissä vaatteissa, tuntea lämmön ihollaan
sitä kaikkea ihanuutta. Sitä hurmioitunutta
tunnetta!

Jaa piti hieman nyt muistella kesää!! Silloin on ihaninta!
Nya

ViestiKirjoittaja Daniella » 09 Joulu 2011, 10:24

Kesä on kyllä <3 ei tarttis palella pakkasessa (vilukissa olen) ^.^
Ja Aksu on piiloutunut liian hyvin tänään! En meinaa löytää! Tosin pitäisi varmaan kuunnella opettajaakin välillä näin digikuvaus kurssilla >.>
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Joulu 2011, 11:48

Kirkoissa vaan saarnataan jumalasta ja jok'ikinen joulu sama asia ja sama tarina.

Oisko ees jäätävää jos pappi vetäis jonkun uuden version niistä joulunajan saarnoista.

Uskoo ken tahtoo, mutta itte oon sitä mieltä, että internet on vihoviimenen paikka missä keskustella uskosta ja uskonnoista ylipäätään. Hienoo kattella jossain youtubessa jotain roid rage keskusteluja kun jotkut huutaa pääpunasena uskonnon puolesta ja toiset sitten vastaan. Ja sitten siellä on aina yks Sands trollaamassa kaikkia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 09 Joulu 2011, 12:06

Se olis aika jäätävän jännää :D

Hahhaah nään silmissä kun Sands trollaa ihmisii, jotka suurinpiirtein on toistensa kurkussa kiinni ja sit ne kaikki kääntyykin Sandsii vastaan ja se on vaan ihan coolina niinkuin pikku kanasessa se ihme cool tyyppi heppu siili 8D
Daniella

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut