Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Joulu 2011, 23:37

Hän on herttainen tapaus. Toinen on hevimies, jolla on eriväriset silmät ja metallia naamassa enemmän ku kellään keittiössä. Ja hän on lastentarhanopettaja : D

...Voi paavin pökäleet. Lotdow. Tässä on sattunut sellainen asia, että olin unohtanut koko jutun! : D Voi sentään, pahoittelen! Onneksi on tilaa vielä yhdelle pelille ^^
Forte

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Joulu 2011, 00:13

Minä vähän jäätänyt tällä pulinan puolella :D
Enkä jaksa lukea teidän himo keskusteluja, kun ei niissä ollut kuitenkaan mitään minulle viittaavaa xD
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Joulu 2011, 11:07

Onneksi tuli kysyttyä ^^ Sinne sitten vaan!

Ei täällä mitään erikoista ole puhuttu Temp. Sitä samaa vanhaa ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Joulu 2011, 12:42

I see you mah little sistah.

FEEL MY FORCE. I'M GOING TO BEAT YOU IN THE R00NSCEIP, noobs!!1 *piupiupiu*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Joulu 2011, 13:56

FEEL MY FORCE. I'M GOING TO BEAT YOU IN THE R00NSCEIP, noobs!!1 *piupiupiu*

Jotain niin söpöä
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Joulu 2011, 16:29

Olemme jo pulisseet täällä sata sivua, uutta pulinaa, ablodit meille (:
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Joulu 2011, 17:25

Hahaa ! Voitto ! Millon menee satanen rikki ? Tekeeko Crim klassikko iskun ja aloittaa uuden sivun vai onko se joku muu ? Find out by stalking pulina.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Joulu 2011, 18:02

Aksutar kirjoitti:Jotain niin söpöä

*meni hämilleen* o,o
Vaikka no, olenhan aina söpö.

Kiitos muuten nimipäiväonnitteluista. JA JOULUPUKKI ON OIKEASTI OLEMASSA! :( Tiedän sen! Korvatunturilla on tasan sadan prosentin varmuudella joku joulupukki joka tekee lahjoja tonttujen kanssa. Vaikkei meillä kävisikään. (Tällä tekstipätkällä viittasin sivulla 99 käytyyn pieneen kommenttiin.)

Voin kuvitella Kittyn viimeisen lauseen perään uutislähetyksen tunnusmusiikin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Joulu 2011, 19:41

Niin söpö että adoptoisin sut jos mahdollista.

adklsjfd Totta kai photoshop kaatuu kun palkintokuvia oon piirtämässä. Ai mikä välitallennus? Koskaan kuullukaan moisesta!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Joulu 2011, 20:04

Oivoi Aksu, tuttu tunne =( Ekoja kertoja sumopaintin kanssa ku olin saanu parin sivun verran kuvia, eli noin 15 kuvaa ja kirjauduin ulos, kirjauduin sisään, all gone, vaikka olin tallentanu kaikki, sit vähän ärsytti.
Kitty

ViestiKirjoittaja Forte » 10 Joulu 2011, 20:43

Agna kirjoitti:
Aksutar kirjoitti:Jotain niin söpöä

*meni hämilleen* o,o

Kiitos muuten nimipäiväonnitteluista. JA JOULUPUKKI ON OIKEASTI OLEMASSA! :( Tiedän sen! Korvatunturilla on tasan sadan prosentin varmuudella joku joulupukki joka tekee lahjoja tonttujen kanssa. Vaikkei meillä kävisikään. (Tällä tekstipätkällä viittasin sivulla 99 käytyyn pieneen kommenttiin.)

Voin kuvitella Kittyn viimeisen lauseen perään uutislähetyksen tunnusmusiikin.

Tietysti joulupukki on olemassa, kuka kehtaisikin epäillä sellaista? Hän tosin saisi vähentää työtaakkaani..Olen huomennakin töissä.
Forte

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Joulu 2011, 20:49

Mulla sama juttu Aksu, mutta vaan vastauksen kanssa. Justiin kun olin tehnyt Forten peliin hienon ja pitkän jatkopätkän niin netti kaatuu pariksi sekunniksi. Tuli sitten pätkä vastaus kun en jaksanut kirjoitaa mitään romaania uudestaan -.-

Joulupukki on tottakai olemassa, sehän käy meillä joka joulu ja antaa lahjoja ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Joulu 2011, 21:02

Aksutar kirjoitti:Niin söpö että adoptoisin sut jos mahdollista.

Aladdinin kuuluisaa papukaijaa lainaten: "ADOPTOI MUT, isukki!"

Hauskat kotivideot, lol.

Mutta hei, vilkaiskaahan tämä linkki. Sai ainakin mulla tunteet pintaan, varsinkin kuva jossa nainen on radioaktiivisuuseristysseinän takana ja koira toisella puolella tervehtimässä, kuva jossa kaksi nuorta itkee Utoyan uhreja ja ihan viimeinen kuva jossa sankari vetää yläfemman pikkulapselle. PIIRRÄN HIROISTA JOSKUS TOLLASEN KUVAN. Tai laitan jonkun muun piirtämään. ♥

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Joulu 2011, 21:14

Agna, se on "Isukki, adoptoi mut!"

Ja muutenkin saat piirtää Hiroin aika rullalle jos aijot sen tuolleen piirtää!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Joulu 2011, 21:16

Tottakai pukki on olemassa! Kukaan saa edes epäillä, etteikö muka olisi! >8O

Ja tsekkasin Agnan linkin, hienoja kuvia on ;____;

Näin kun olen jälleen käynyt olemassaolostani ilmoittamassa, voisin jälleen palata ps3:n ääreen hakkaamaan assassins creediä *3*

EDIT//
Tekeeko Crim klassikko iskun ja aloittaa uuden sivun vai onko se joku muu ? Find out by stalking pulina.

Klassiset kävi, weheeeeeee \o/ *hyppii pitkin seiniä*
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut