Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 11 Joulu 2011, 23:12

Joskus Sands ehdotti sellaista tuolla minun seuranhaku topicillani ja se olisi yhä todella hyvä idea. Se iScribble iltamakin on vielä ilmeisesti suunnittelematta. Ellei siitä olla sovittu niin ettei minulle saa kertoa.

EDIT: Siis ei minun vakituisella seuranhaku palstallani vaan löytyy ihan nimellä: Joukkoropetusta?
Viimeksi muokannut Mohnake päivämäärä 11 Joulu 2011, 23:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Joulu 2011, 23:13

...? Nyt tuli nälkä. Meikä menee syömään ja nukkumaan. See ya!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Joulu 2011, 23:35

iScribble on minulle iiiihan vieras käsite, joten myönnettäköön etten tajunnut siitä yhtään mitään. XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Joulu 2011, 00:35

Se iScribble iltamakin on vielä ilmeisesti suunnittelematta. Ellei siitä olla sovittu niin ettei minulle saa kertoa.

Joo, suunnitellaan sitä salassa sulta >:o No ei, sitä ei ole vielä viety sen pidemmälle, mutta kyllä semmonen ajateltiin pitää. Jahka löytyy sopiva rako.
TNFssä oli alkuvuosina YKSI iso joulurope, mihin sai kaikki pelaajat änkee minkä tahansa hahmon. Siinä yhden pelaajan hahmo oli lähettänyt kaikkialle kutsuja joulujuhlaan, joka pidettiin metsän keskellä - muistaakseni - mutta se rope ei mennyt kovin hyvin. Hauskaa se kyllä oli. Toisaalta.
Yks syy miks se ei toiminu oli se et porukalla oli joulu menoja ja siinä ei ollu mitään vakituista vuorotteluja. Kaikki kirjotti sillon ku sattu paikalle.

En tiedä pitäiskö mun tehdä kaks isoa joukkoropea - haltioiden ja ihmisten puolelle - kun oon saanu sen epic tarinan kirjotettua ja foorumin uusittua -> uudistuten myötä olis hyvä sarka - varsinkin ton "epic" tarinan osalta - pitää kyseiset isot rope, kun sellatteelle joukkotapahtumille olis aihe.
Tosin ajattelin vaan kirjottaa sen tarinana. Dunno.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 12 Joulu 2011, 00:56

Mun päiväni, viikkoni ja joululomani eivät ihan pelastuneet mutta muuttuivat huomattavasti valoisammiksi tuon joukkoropetusmahdollisuuden myötä. Edellisessä roolipelissäni, jossa Fareos näki ensi kertaa päivänvalon (tai kirjaimet näytöllä), pidettiin yksi iso kokoontuminen, jossa pohdittiin Keski-Maan (Neljänteen Aikaan sijoittui tämä peli) tulevaisuutta ja alueiden jakamista kansojen kesken nyt kun Gondorin valta oli entisellään. En selitä tästä enempää (vaikka voisin kyllä, mutta se ei ole nyt olennaista), mutta oli mielettömän hieno ja etenkin mielenkiintoinen peli, sillä isompi porukka vei juonta eteenpäin todella kiintoisalla tavalla.

Pakko oli tulla tästäkin selittämään ja tuulettamaan \o/

Jännää tuo foorumin uudistuskin.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 12 Joulu 2011, 01:11

Joukkopelissä täytyy tosiaan olla vuorot, muuten se menee kaaokseksi :) Kiva kuulla, että edes piristi tuo joukkopelimahdollisuus Harlekiiniä. Mutta nyt ryömin peitonalle köhisemään. Kyllä tämä taitaa voitonpuolella olla mikä kyllä tarkoittaa sitä että täytyy huomenna (no muutenkin) jaksaa inhottavia aikuisen elämän juttuja...
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Joulu 2011, 01:20

No mutta, jos porukka kunnolla innostuis asiasta, niin totta ihmeessä aletaan suunnittelemaan joukkoropetusta. Jos kukaan muu ei keksi mitään niin sitten minä ylläpitäjän velvollisuuksiin nojaten järjestän teille haluamaanne aktiviteettia.

Nukkumaan? NJAH! So much stuff to dooooo.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Joulu 2011, 01:30

Ohohoo, rakas valtiaamme, suunnitelmat ovat kovaa vauhtia jo tulossa, kuningas on hyvä ja vilkaisee peliseuraa osiota =3
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 12 Joulu 2011, 16:46

Juu sellanen oiski aika mahtava O.O kaikki sais osallistua yhellä hahmollaan ja sit vaikka rekistöytymis järkkä ois se vuorottelu, pahoittelen kummalliset selitykseni :D Mutta mutta....
Ja on nuo kyl nyt inhottavia ku koitan kirjottaa sivuilleni jotain ja ku painan julkaise nii valittaa et sivu pittää päivittää vaikka senki oon monestio tehny nii ARGh... -.-'
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Joulu 2011, 17:37

Mistäs täällä puhutaan? Õ_Ô tahtoo tietää kieroilustanne... >3
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Joulu 2011, 18:53

Mistäs täällä puhutaan? Õ_Ô tahtoo tietää kieroilustanne... >3

Scrollaa ylöspäin/mene edelliselle sivulle ja lue~

Jaa foorumi tykkää taas kaatuilla...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 12 Joulu 2011, 19:33

hyi että meni paikat kummalliseksi ku vaihtelen näitä ulkoasuja huviksi O.o ainoo mitä siedän on se puu systeemi, perus ja tämä classic2 :D Eiku hups, kyl täältä löyty vielä kolmas, ja nimi tais unohtua -.-
Demintty

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Joulu 2011, 20:53

Mä en tajua, miten ihmisil on niin paljon ongelmia tän foorumin kans. Mul porskuttaa mukavasti, ei kaatuilua. Jännä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Joulu 2011, 20:57

En tiedä. Joskus tää vaan saa semmotteita minuutin/toisen lagi piikkejä. Tänään on ollu ongelmia postaamisen kanssa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Joulu 2011, 21:38

Meillä porskuttaa foorumi hyvin. Paitsi...

JUKOLIUTESTAMANDEERA KUN MINÄ EN LÖYDÄ TÄMÄN PÄIVÄN AKSUA! VIRHE ON HARHAANJOHTAVA!! ARRRRGH! EI SITÄ OLE! OLEN KOHTA KÄYNYT KAIKKI FOORUMIN ALUEET LÄPI D8< Ootte vaan laittanu vihjeen ja unohtanu sijoittaa Aksun. Tai sit se palas purkkiin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna