Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Joulu 2011, 23:29

Tämä on semihyvä päivä. Vaikka oli liukasta en kaatunut. Töissä oli vähän töitä, mutta se ei haitannut. Toivottavasti kuitenkin siellä olis hiekotettu huomenna viimestään iltapäivästä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Joulu 2011, 14:39

Ja ääh, ei ole kauan kun puhuin siitä miten selvisin tuolta tuhoisalta talviflunssalta. Arvatkaapa kuka on petipotilas tällähetkellä? - teen kuolemaaaaaa~

Piti jaksaa töihin tulla sen verran että sain jouluruokailussa käydä syömässä ja toimittamassa tämän vuoden viimeiset valmiiksi saamani työt lukiolle \o/ Iloitsisin, jos pää ei olisi täynnä räkää.
Sitten vaan pitäisi venata kolmeen, että pääsee bussilla takaisin peittojen alle lepäämään ja flunssalääkkeitä vetämään nassuun. =___=
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Joulu 2011, 14:45

Crim parka >: Parane pian!
Mä nautin sillävälin flunssa vapaasta loppuvuodesta. Toivottavasti.

Tänään taas uimaan. Tuun si foorumille taas itkeen kuin meinasin hukkua kun aivot lagas ja odotti hengitys mittarin esiin tulemista sukeltaessa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Joulu 2011, 14:51

Pakkohan sitä on yrittää. Ei jouluna saa olla kipeänä! Pidä Aksu varasi, ettet tätä flunssaa saa. Ei ole kiva ei ollenkaan jos iskee samalla tasolla mikä meikäläiselle ny tuli >:

Uimaan. Minäkin haluan >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Joulu 2011, 15:20

Täälläkin on ihan pirun liukasta. Edes tota 150m koulumatkaa ei meinaa saada turvallisesti käveltyä ja koko koulunpiha on märkä ja liukas loukko - älä edes kuvittelekaan päästäväsi ovenrivasta irti! Muuten liukastut. Vaikka seisoisit paikallasi.

Katottiin tämän soundtrackin elokuvaa äikäntunnilla. Vaikutti hyvältä mutta koska tunnit on vaan niitä 45min pätkäleitä niin ei keretty saada loppuun, eikä tänävuonna ole enää äikäntunteja. Voihan kikare.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Joulu 2011, 15:30

En oo koskaan nähny kyseistä leffaa.. vaikka se tosta hyllystä löytyykin. Pitäiskö kattoa? Njaaah. Joskus sitten kun internet on alhaalla.
JA mä oon ollu fiksu ja hankein aikasemmin nastat kenkiin >:D Empä liukastele enää! Toivottavasti.

Half nakkid Alistair makes me girn so hard that it hurts.
Nyt on pakko päästä pelaan taas Dragon Agea.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Joulu 2011, 15:37

Kannatan sen katsomista, se on... Suht syvällinen. Ei mikään riemukas kepeä rallatus.

Lotallakin on nastat, ne on niin käytännölliset. Pikkusiskoa on hyvä käyttää kävelykeppinä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja jester » 14 Joulu 2011, 18:43

Nastat kengissä on kieltämättä kätevät, mutta ei niillä kyllä ainakaan täällä mitään käyttöä ole ku se vähänenki jää o sulanu pois....
Vois vaan tulla lumi rymäyksellä ja sit kaikki olis ihanaa ja valkoista ja kylmää ja ei toivottavasti niin jäistä.
Menen kohta parvekkeelle suihkuttelemaan tuota joulukuuseen tarkotettua lunta D8
jester

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Joulu 2011, 19:23

Menen kohta parvekkeelle suihkuttelemaan tuota joulukuuseen tarkotettua lunta D8

Voin kuvitella semmoset jumalattomat lumivallit Jesterin parvekkeella XD

Täällä ei ole kyllä lumesta tai jäästä puute. Tänäänkin on satanu taas kokopäivän (ainakin tietääkseni mitä olen tuolla pihalla käväissyt ja ikkunasta vakoillut) niin lunta. Jossain välissä tuli räntääkin, mutta pääosin se on kyllä ollut lunta. Meh likes a lot <3 Kierittelisin varmaa lumiukkoja ja tekisin lumienkeleitä kaiket päivät jos oloni vaan sallisi sen >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Joulu 2011, 19:29

Semmonen söpö pikku Jester linnottautuneena lumensa keskelle <3

EN HUKKUNUT UIMAHALLIIN!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Joulu 2011, 19:45

Aksutar kirjoitti: Njaaah. Joskus sitten kun internet on alhaalla.

Eiku Aksu on hyvä ja odottaa Tempiä saapuvaksi, rakastuin nimittäin kappaleeseen ja nyt sinä odotat, että minä tulen mukanani kymmenet nenäliinat, jos elokuvassa edes nyyhkytetään >:D

Aksutar kirjoitti: Sitähän varten pikkusiskot on olemassa!

Onneksi isosiskoni ei ajatellut noin, mitäköhän minustakin olisi tullut, jos olisin elänyt vain kävelykeppinä. :D

Tuo Agnan kappale on liian hyvä, en pysty lopettamaan sen kuuntelua!!
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 14 Joulu 2011, 19:52

Oi että minäki haluun suihkutella lunta!Kiitos Aksu kun annoit minulle söpöjä ajatuksia Jesteristä :D
Temp mikä kappale, minäki haluun kuulla mut en löyä mitään Agnan kappaletta :'(
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Joulu 2011, 19:54

Eiku Aksu on hyvä ja odottaa Tempiä saapuvaksi, rakastuin nimittäin kappaleeseen ja nyt sinä odotat, että minä tulen mukanani kymmenet nenäliinat, jos elokuvassa edes nyyhkytetään >:D

TNF leffailta @ Aksu's house. Be there or be... not there!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Joulu 2011, 20:19

Demintty kirjoitti:Temp mikä kappale, minäki haluun kuulla mut en löyä mitään Agnan kappaletta :'(

Temp tarkoittaa tuota hieman ylmepänä olevaa linkkiä, joka johtaa ihanaan soundtrackiin <3

I will be there! >D Eihän sitä nyt kunnon leffailtaa voi missata... (:
Viimeksi muokannut Templer päivämäärä 14 Joulu 2011, 20:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut