Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Joulu 2011, 18:31

Kitty heitä mulle kuva niin muokkaan sen sulle, en jaksa/osaa selittää koska en tiedä mitä ohjelmaa ylipäätään käytät.

Omonm hese ruokaa. Melkein jaksoin kokata tänään.
Ai mikä laihis?!

Agna parka. Karkaat Ivyn matkaan tänne ja tuut meidän kanssa kattomaan Black Adderia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 18 Joulu 2011, 20:34

ärsyttää asia jos toinenkin, hyvä että jaksoin tulla tänenkään vaistailemaan ropeihin, mutta olihan se pakko käydä katsomassa, josko pappis tuohon mahtipeliimme olisi vastannut (::
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Joulu 2011, 20:58

Aksutar kirjoitti:Agna parka. Karkaat Ivyn matkaan tänne ja tuut meidän kanssa kattomaan Black Adderia.

Tehdään niin. ): Voisin kyynelehtiä seuraavat kaksi viikkoa putkeen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Joulu 2011, 22:23

Hohoo, nou hätä Agna mä voin tulla hakeen sut, missä sitten lienetkin.

Oltiin safkaamassa kerrankin koko perheen voimin, meinasinpa tukehtua kinkkuun kun faija heitti sitten yht äkkiä "Ainiin ***** sä saat muuten huomenna auton." Hetkeks jäädyin kattomaan, et onko tässä huoneessa muita samannimisiä vai mitä helvettiä.
Isi hommas jonku vanhan tutun auton mulle projektiksi ja saan sen sitten ittelleni. Ja kaiken tän kukkuraks faija luulee et voin nukkua yön yli, not likely.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Joulu 2011, 13:08

Ilmeeni kun TNF ei ole kolmen parhaan joukossa top13 listalla :|

Ilmeeni kun TNF on ekana top13 listalla 8DDDDDDDDD
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Joulu 2011, 14:57

^ HYVÄ ME! JA HYVÄ TNF! Me vaan ollaan yksinkertaisesti parhaita, jee!
Ja tähän on tarvittu meitä kaikkia. Sniff.

Hirvee nälkä. Niin hirvee. Meen syömään.
Ps. Näytän ihan kreivittäreltä tällä kampauksella C: Ranskanletti joka loppuu niskaan ja siitä eteenpäin sitten mun jumalattomat hiukset on kiharrettu ja vähän tupeerattu. Jeejee!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Joulu 2011, 16:16

Luin eka Agnan kommentit, ja sitten Aksun, wtf, onko agna ilonen ku ei olla kolmenparhaan joukossa, sitten luin loppuun asti :P
eli nyt:JEIJ VÄHÄNKÖ OLLAAN HYVIÄ! Kiitos kuuluu kaikille (: Pakko on myöntää et tää on kyl NIIN hienoin ropepaikka mis oon ollu :D
Yhdyn Agnan mielipiteeseen; nälkä!
ja sitten vielä: Voiku näkisin sut :3
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Joulu 2011, 16:50

En kyl tiiä kauan kärjessä pysytään, kerta toi top lista vasta nollaantu ja aina ensimmäisten viikkojen aikana se vaihtelee hemmetisti.. Joten voi olla, että pysytään vaan se 12 tuntia kärjessä ja si tiputaan... Ellei kaikki muista käydä päivittäin äänestämässä *köhköhkylläköh*

Pewkele menin pissimään linkit sivun koodin :D:D:D:D:D: Korjaamaan!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Joulu 2011, 16:55

No minä kyl voisin käyä joka päivä äänestämässä mut ku mulla äänestys vaan ei jotenki toimi, tai sit vika on siinä et en osaa äänestää oikein..*ding ding ding..aivot lyö tyhjää*
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Joulu 2011, 17:04

Äänestäminen on helppoa: Menee vaan etusivulle ja klikkaa sieltä niitä äänestyslinkkejä, jotka löytyy heti ensimmäiseltä sivulta - Siinä on se uus top100 lista, sitten on se suurin banneri top13 listaan ja sitten on jo toimintansa lopettaneeseen top100 listaan linkki, joka kyllä todennäkösiesti poistuu jossain vaiheessa. Top13 listassa se on sitten siinä, ääni rekisteröidään ja TNF saa pisteen (in = ääniä sisään tullessa, eli kun klikkaat TNFän sivulta linkkiä Top13 listaan. Out = Kun menet Top13 listalta linkin kautta TNFn sivuille. In äänet ratkaisee listauksissa, mutta jos on tasa peli, niin out äänet lasketaan).
Top100 listoissa taas pitää painaa sitä äänestys linkkiä ja sitten vielä siellä itte listan puolella painaa sitä "Click here to enter" nappia, jonka jälkeen ääni rekisteröidään.
Vaihtoehtoisesti voi myös mennä tohon TNFän foorumin päävalikkoon ja "ilmoitukset" osion tekstissä on kaks linkkiä äänestyksiin, juuri kyseiseen top13 listaan ja sitten tuohon uudempaan top100 listaan.

Kerran päivässä vaan voi äänestää - paitsi joissakin listauksissa OUT ääniä voi heittää niin paljon kun haluaa päivän aikana.
Itte aina kyttään tota top13 listausta. Muista en niin välitä, mut siellä on MUST pysyä viiden parhaan joukossa >:o Ja hyvin siellä on pysyttykin, yleensä~

Oh yay ollaan top100 listauksessakin ykkösenä >8OOOO CHEERS TO EVERYONE!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Joulu 2011, 18:56

CHEERS TO OUR HOLY HOLYNESS AND UMIGUD WE'RE THE BEST! I was like "DAMLADIIIII" and yeah, heh, it was really funny.

Meen äänestämään!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Joulu 2011, 19:07

Hmm, oh yeah! Have you see the teaser of TNF?

Voisin mennä minäkin äänestämään --->
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Joulu 2011, 19:49

W-what they're doing a new one, REALLY? God! God I love the story too.

Tehdään se. Vintiöt valloittavat virtuaalivaalit.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 20 Joulu 2011, 10:13

Ää tännekki on tullu monta sivua lisää~ >.<

No ei se mitään.. Yh luulin et myöhästyin koulusta kun heräsin kahdeksalta. Tai oikeastaan en tiedä milloin koulu alkaa luultavasti kymmeneltä. Ja sitten kun Nyalla ei ole sen kännykkää (mun tietojeni mukaan), niin en voi siltäkään kysyä. Ja se vahtimestariki näytti ihan siltä että se löis mua kohta D: Mutta oon nyt himas ja kohta sinne kouluunki vois taas lähtee~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Joulu 2011, 11:35

Niih! Ihan oikein sun tiedot on. Ei ole kännyä ei. Noh kuitenkin joulu loma alkaa! Ja lähetään tänään risteilylle viettää äidin synttäreitä. Voi ei! En pääse tänne ku vast 9.1.12 yhyy! Tosin jos pääsen kirjastoon. :D Hähää tiiän äidin ja pikkusiskon kortien numerot ja salasanat! Pääsen niien avulla tietokoneelle! Muhahaa! XP
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut