Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 21 Joulu 2011, 16:12

Game Studios... Should probably fire their helicopter CAMERAMAN!

Tuolle on tullut aikasemminki naurettua sillon ku tuo on ilmestyny .. mutta nyt taas ratkesin ja pahasti XD Tuolla samaisella miehellä on muuten kans muita hulvattomia videoita JA PALJON! Tällä hetkellä seuraan aktiivisesti kun se tekee päivittäin Lets play skyrim 10min videopätkiä - ne vaan on nii huvittavia aina ettei niille voi tavallisesti muuta ko nauraa. Ja se on jo part 40 menossa, eikä se oo vielä taistellu ees lohikäärmettä vastaan~

JA HOBITTI! omfgomfgomfgOMFG! Se täytyy nähdä! Yksi niistä harvoista kirjoista mitä oon jaksanu lukea joskus nuorempana ja nyt siitä tehdään leffa kun olen kyllästynyt lukemaan kirjoja ja enemmänki tykkään katsella elokuvia! Ei ois koskaan pitäny kattoa tuota linkkiä, nyt ei malta odottaa, muttako ihmettelin mistä hobiteista te ny täällä puhutte D8
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Joulu 2011, 18:52

Argh, yhdyn Crimsoniin, nyt en malta odottaa että näen sen X.X

Yay, tulipas muuten hyvä toikka ^^ Meh happy!
Lotdow

ViestiKirjoittaja jester » 21 Joulu 2011, 20:38

Ihanaa et en ole ainut joka on nyt ihan fiiliksissä ja tuliki kiire lukee toi yks kirja loppuun (onneks ei paljoo jäljel) et vois lukea ton Hobitin (jos vaihteeks vaikka enkuks) pitkästä aikaa ja sit jos fiilistelis viel TSH:lla (ja ehkä leffoillaki) ja sit Hurinin lasten tarinoilla ja vaik viel Silmarillionilla 8D
jester

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Joulu 2011, 22:31

Ite yritin lukea Hurinin lasten tarinaa kuudennella ja se oli kyllä tuskaisaa. Oli vaikeaa tekstiä. Silmarillionia oon vaan selaillut, mutta kyllä mä ne kaikki tuun joskus elämäni aikana lukemaan. Tolkien forever. And ever. And ever.

Meille tuli tänään joulukuusi ja iskä on erittäin äksynä. "Tää ruoka pilaantuu tänne pian jos et NYT HETI TULE SYÖMÄÄN! Jumalauta sain kolme kertaa käskeä."
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Joulu 2011, 23:05

Luin VUODESSA Silmarillionia 112 sivua, ja en ymmärtänyt paljoa mitään. Oli järkyttävän vaikeaa tekstiä, mutta kyllä mä sen vielä luen. Tänään alotan TSH_n alusta (8D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 22 Joulu 2011, 10:59

Näin tuossa viime lauantaina Radio kirpparilla, Treella, Silmarillionin englanninkielisen version. Siitä tosin uupui hintalappu niin en sitä sitten pystynyt ostamaankaan. Joskus parisen vuotta sitten taas yritin aloittaa Taru Sormusten Herrasta, mutta oli vähän liian pitkäpiimäistä tekstiä meikäläiselle, kun Tolkien on kova kertaamaan ja lähtemään sivupoluille itse aiheesta. Loru Sorbusten Herrasta taas on ollut loistava ja suosittelen lukemaan jos olette syventyneet Tolkienin maailmaan :)
Mohnake

ViestiKirjoittaja jester » 22 Joulu 2011, 11:25

Tässä kohtaa voin mainita että ainoat kirjat jotka multa on jäänyt kesken, on Katariina suuren elämänkerta ja Mody Dick. Molemmat on puolessa välissä ku tuli mielenkiintosempaa luettavaa. Ja molemmat on viel n. 1950 painoksia... Mut kyl ne täs jossain vaiheessa luen loppuun 8D
Ja yleensä koulussa pakolla luettavat kirjat on kyl jääny kesken mut ne ei olekaan mitään mainitsemisen arvoisia :p

Silmarillion jäi kesken ku jouduin palauttamaan sen koululle, mutta ehdin reilusti yli puolenvälin. Pitää varastaa se tädiltä ni sais luettua kokonaan. Hurinin lasten tarina oli AIVAN IHANA ja luin sen... viikossa tai muutamassa... aika pitkään kyl kesti kuitenki ku piti lukee todellakin ajatuksella...
Sit viel ku jostain se Keskeneräisten tarujen kirja....
jester

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2011, 12:51

Loru Sorbusten Herrasta taas on ollut loistava ja suosittelen lukemaan jos olette syventyneet Tolkienin maailmaan :)

Ostin kyseisen teoksen kirpparilta eurolla. Luin vähän matkaa ja sitten lopetin koska valitettavasti mun päässä alko keittämään dildo ripuli dildo ripuli hihihihihihih.
Mut aina ku luki nimen Sorbus ni alko tekeen mieli viiniä >:

Aaah, huomenna sitten isälle joulua viettämään.. Pitää muistaa piilottaa Aksut etukäteen ennen sitten lähtöä.

Mut jos lukemista aletaan suosittelemaan niin Stephen Kingin lohikäärmeen silmät. Lloistavaa keskiaika fantasiaa. Flagg <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Joulu 2011, 15:04

Jee joululoma, hehehe ljlkjdjfdjöd :) Rahat vähissä, mutta kyllä mä lisää saan ^^

Hoh huomenna kaverille kattoo se Rare mikälienee joulupukki elokuva loppuun ja sitten ehkä siihen perään vielä joku kauhuleffa. Todella jouluisaa kyllä, mutta se Rare Exportskin on vähän semmonen jännä, et tekee mieli joku vähän pelottavampikin katsoa :3 Katsotaan sitten miten mä siihen toiseen elokuvaan reagoin, kun en ennen ole sellaisia katsonut ja muutenkin olen aika pelkuri >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Joulu 2011, 16:38

LOMAAAAA!! JOULUUU!!! Maailma hymyilee Tempille tänään (::
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2011, 19:05

Hoh huomenna kaverille kattoo se Rare mikälienee joulupukki elokuva loppuun ja sitten ehkä siihen perään vielä joku kauhuleffa. Todella jouluisaa kyllä, mutta se Rare Exportskin on vähän semmonen jännä, et tekee mieli joku vähän pelottavampikin katsoa :3

Rare exports. Awsum! Me lyek
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Joulu 2011, 20:43

Joo :3 Se Joulupukki on ihan kauhee D: Kunnon pukki :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Joulu 2011, 23:05

Rare exports... Enpäs ole nähnyt, mutta ostin sen kaverille joululahjaksi. Älkää kertoko sille ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Joulu 2011, 00:55

Serkkuni olisi antanut minulle vapaalipun huomisen Sherlock Holmes 2 ensi-iltaan, mutta olen töissä! Minä sitten rrrrrrakastan Sherlock Holmesia, niitä kaikkia tv-sarjoja ja kirjaa, jokaista leffaa ja kuunnelmaa. Enkä näe sitä huomenna! Voi ei ei ei ei >.< No jaa.
Forte

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 23 Joulu 2011, 09:57

ostin sen kaverille joululahjaksi. Älkää kertoko sille ^^

Kerrotaanpas >3

Näin ihan outoa unta. Heräsin seittemältä, jatkoin uniani ja se unikin jatku :D En muista siitä paljoa mitään, paitsi että siinä oli mangahahmoja jotka oli tosi söpöi ja sit mä keksin koko ajan niille pojille parituksii :3 Ja sit siin pelastettii semmonen söpö animepoika ja sit semmonen ilkee nainen kidnappas mut ja yhen tytön. Sit me hypättii sen asuntovaunust ja juostii metsää. Ihan outo uni :o Hyvä jos tajusitte (:
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut