Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Joulu 2011, 15:19

Paljon onnea Mohnis! :> So cute.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Joulu 2011, 21:35

Minunkin puolestani onnea! (:
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 26 Joulu 2011, 15:31

En ole varma pitäisikö Mohnakkeelle toivottaa sittenkin enemmän voimia kuin onnea, mutta... onnea nyt sitten minunkin puolestani =D
Ehkä se myötätunto menee pidemmän päälle sinne sulhasen puolelle..

Meikäläinen lähteekin huomenna viettämään toista joulua. Uudestaan, sanoo teletapit!

Ja näin muuten varmaan eeppisintä unta pitkään aikaan =D Jos olisi miulle suotu tarinankerronnan lahja niin olisin kyllä kirjoittanut sen ylös! Tai piirtänyt sarjakuvaksi jos osaisin! Se on jännä miten en koskaan muista uniani, mutta kun sitten muistan ne ovatkin koko illan actionelokuvia. Olen vissiin käynyt hieman TNF-ylikierroksilla kun tässä hyppelin ympäriinsä Fareoksena.
Sääli että se alkaa haihtua mielestä. Tällaisia voisi nähdä useamminkin ='D Olen niin nirso fantasiaelokuvien ja -kirjojen suhteen, että ainoat kunnolliset tuntuvat TSH:ta ja Hobittia lukuun ottamatta olevan oman pääni tuotetta. Pfft.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Joulu 2011, 16:53

ONE MISSED CALL?! Mulla on se soittoääni kännykässä :D Plimplinplinpum.... jne.

Jos on japanilaisen version soittoääni niin GJ! Ittelläni se on kans soittoäänenä JA herätyskellona.

Hyvää ja piparintäyteistä *tirsk* Joulua kaikille! C;

*Grin*

Ja onnea Mohnikselle!

Se oli semmonen joulu. Kinkkua syötiin ja syötettiin koiralle, paketit avattiin ja sitten tuijotettiin telkkaria. Yaaay.
Sitten löydettiin kulkukissa ja talon emäntä päätti ottaa sen sitten sisään pakkasilta turvaan. Kissa kiitollisuudessaan kusi ja pasko lattialle. Yaaaay.

Kauhee myrsky tuolla pihalla. En ees haluu tietää millanen myräkkä rannikolla on!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 26 Joulu 2011, 21:36

Ihanaa Mohnake, onneksi owlkoon ^^ <3

Aksutar kirjoitti:Kauhee myrsky tuolla pihalla. En ees haluu tietää millanen myräkkä rannikolla on!

Rannikolla (Ainakin täällä Hirvensalon saarella) tuntuisi, kuin uusienkin talojen katot olisivat pian entisiä.. puita kaatunut, joulkoristeita hajonnut, vesi nousee ja monilta ihmisiltä sähköt on off the business. Että semmoinen myräkkä :D Nyt jo rauhottunut onneksi :)
Daniella

ViestiKirjoittaja Nipustin » 26 Joulu 2011, 23:18

Voi kihlauutiset on aina niin ihania! :3 Onnee Mohnikselle ^^ ja hänen miehelleen kans:-D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Joulu 2011, 12:58

Onnea kihlauksen johdosta myös minunkin puolestani :>

Ja mitä tuuleen tulee, kyllä, rannikolla myrskysi oikein kunnolla. Puita oli kaatunut ja piuhoja mennyt poikki, kokonainen pyöräkatos oli lähtenyt muutaman metrin tuulen mukana ja kaatunut, kun kävelin ohi.
Forte

ViestiKirjoittaja jester » 27 Joulu 2011, 14:06

Mohnakeelle täältä kanssa onnea!

Ja ilmottelen nyt täällä pulinan puolella vielä, että meikä vastailee peleihin varmaankin HYVIN viiveellä...

Lähdettiin tossa jouluksi mökille ja 30 päivä pois, mutta tää aika nähtävästi eletään sitten ilman sähköjä ja kun tässä isällä ei viitti koko aikaa netissä roikkua :'D
Aika lahjakkaasti tuolla oli puut vetäny lankoja alas mökkitiellä, onneks toistaki kautta päästään pois, mökissä on varaava takka ja kaasugrilli löytyy :'D
Sinänsä lohdullista, että ei siellä kotonakaan sähköjä olisi ollut....
Tosin viel mielenkiintosempi on tollane pikkune mänty jota estää rämähtämästä 5 m etäisyydelle meiän mökistä vaan meidän ihana pihakoivu.... Palokunnan olis tänää tarkotus ottaa se pois, mut katotaan jos saisin vielä vaikka kuvan napattua 8D
jester

ViestiKirjoittaja Templer » 27 Joulu 2011, 15:17

Pitääis lähtee bussilla köröttelee tossa illemmalla serkun luokse uuden vuoden vietoon, mutta mitäköhän siitäkin tulee, ku tiet on liukkaat ja pimeetä, sekä kauhia myräkkä... toivottavasti nyt bussit sitten kulkee, etteivät ole menneet ihan tukkoon, ku ois sitä kiva sinne serkulle päästä sentään >:
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 28 Joulu 2011, 03:52

Piti vastata tänään peleihin, mutta sain joululahjaksi venäläiset vesivärit (graur <3) ja niitä piti sitten päästä kokeilemaan -keskiyöllä, kun olin ensin tykittänyt illan Persona 4:ää. Iltapäivä olikin mennyt jälkijoulua juhliessa ja kopukan selässä pomppiessa eilisen myrskyn jälkimainingeissa. Ja nyt kello onkin kolme aamulla, hoho. Taidankin vastata vasta päivemmällä, ellen saa jotain viimeistä energiapiikkiä tähän väliin.

Pepepepepe-Persona! Saisi Helelin vielä pari tasoa ylöspäin ja voisin tuhota viimeisen pomon Morning Starilla. Ja tulisi jo perjantai että voisi jatkaa animea! En ole pitkään aikaan katsonut mitään animea, mutta tätä on pakko!
Ja miksi Yosukesta ja Soujista/Yusta on tehrty niin selvä pari? Hämmennyn.

[/nerd]

En ole maalannut vesiväreillä pitkään aikaan, ja jotenkin sen huomaa, etenkin kun linearttikin oli hutaisemalla tehty ja täynnä anatomia- ja pikkuvirheitä. Värit ovat kyllä niin laadukkaita, ettei se kovin paljon haittaa näin loppujen lopuksi. Hii, mahtavaa söhertää välineillä jotka korjaavat jäljen melkeinpä puolestani! Tosin Photoshop on tässäkin ykkönen...mutta kyllä se siitä!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Joulu 2011, 15:32

Mullakin on venäläiset vesivärit! Mummini ne mulle aikanaan hankki enkä oo niillä kyllä kauheesti maalaillut, mutta jonkinverran kyllä ja pidän tuloksesta. Väritkin on niin ihanat että välillä niillä on hauska suhertaa ihan mitä mieleen sattuu.

Nyt kun piirtämiseen päästiin, niin kesus vie kun oon nähnyt vaivaa tohon mun kilpailutyöhön. Ensin lyijykynäpiirros - tuskaa. Tussaaminen - kaksinkertaista tuskaa. Värittäminen on sietämätöntä tuskaa enkä oo oikein tyytyväinen lopputulokseen vaikka oon värittänyt vasta kuvassa esiintyvät henkilöt. Joita on lähemmäs... Parikymmentä?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Joulu 2011, 16:08

SILENCE ANGA! Sun työs on niin hieno että saan alemmuskompleksin useaan otteeseen kun näen sen! Nyt haet sen pois mun huoneesta tai mä en saa mitään aikaiseksi... kiitos.

Ittelläni on vasta lyijykynäpiirros mutta eiköhän tuo tuosta hoidu ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Joulu 2011, 19:11

Sarjassamme Aksu osaa:

Pitkän lenkin jälkeen onnistun liukastumaan MAAILMAN PIENIMPÄÄN JÄÄTIKKÖÖN oman portin pielessä, tuolla lähes lumettomassa talvimaisemassa! fml >8U
Ja polvi si tietenkin iskeytyy routaseen soratiehen ja aukee. YAY. En mee enää ikinä pihalle >8[ Tämä maailma ei ole Aksu ystävällinen.

/rage quit
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 28 Joulu 2011, 19:33

Voi Aksu sinä pieni pesusieni sä kyllä osaat :D Jos tämä maailma olis tehty vaahtokarkeista ja kaikesta muustakin pehmosesta nii Aksuttimetki olis turvassa, mutta tässä tapauksessa vaihtoehdot taitavatkin olla, että pidetään sut sisällä tai että vuorataan sut tyynyillä sun muilla ^^
Daniella

ViestiKirjoittaja Lotdow » 29 Joulu 2011, 00:23

Voi eih, taas olen ehtinyt vastata kaikkiin ropeihin ja nytkun huvittaisi niin vastailla. :/

Tylysää... Voisinpa mennä piirtelemään Lelacãsta kuvia ja jatkamaan tuota kisatyötä.

Ja Aksu, otan osaa.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut