Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Joulu 2011, 18:30

Uusi kun olen niin myös tietämykseni on huono. Jos tahdon luoda nyt uuden hahmon niin pitääkö sen esittely laittaa jonnekkin hyväksymispaikaan vai suoraan sille tarkoitetulle paikalle?

Jokikinen hahmo pitää hyväksyttää ensin vieraskirjassa tai yksärillä, ennen kuin sen saa foorumille lisätä. Vaikka kyseessä olisi valmishahmo orvot hahmot osiosta!
Ja ennen kuin saa lisätä uutta hahmoa, pitää odottaa viikko edellisen hahmon lisäämisestä~

Täytyy kyllä sanoa, että tulee törkeän hieno fiilis aina kun ajattelee, että tämä on ollut neljä vuotta pystyssä ja kukoistaa edelleen. Ei voi kuin kiitellä admineja hyvästä pyörittämisestä ja yhtä lailla pelaajia aktiivisuudesta ja kiinnostuksesta.

Jälleen kerran lämmittää sydäntä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 18:48

Kitty kirjoitti:lotdow:n hahmot on eeppisiä, mutta niin on Agnustankin. Ja tuo K-Agna ilmaisu on ihana, voi purr, kun meinaan tukkia sitä jokapaikkaan >:D

Kiitosta Kitty, otan tuon kohteliaisuutena. ^^
Kun näin ekaa kertaa K-Agna kuvan olin sillee, mikä ihmeen K-Agna?! *katsoo kuvan ja laittaa pois* Ai, toi K-Agna.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Joulu 2011, 19:12

Lotdow kirjoitti:Kun näin ekaa kertaa K-Agna kuvan olin sillee, mikä ihmeen K-Agna?! *katsoo kuvan ja laittaa pois* Ai, toi K-Agna.

HAH! Hajothus.

Me laulettiin äsken Lotan kanssa laavumatkalla Skyrim-laulu, Literal Skyrim -laulu, Spiritistä kaksi laulua, pätkä Barbie ja Kerjäläistyttö -laulua, pätkä Pocahontasta ja muistaakseni vielä siivu jotain, mitä se olikaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 19:27

MUAH! Kaapasus!

Ja monta muuta arvon kansalaiset! Esim. Leijona kingistä pari laulua.

Minä olen Riesu ja minua on syyä varoa! Voi iesus Agna, nyt se jäi soimaan o_o
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Joulu 2011, 19:29

En oikeesti muistanu tuota kaapasusta. Mutta hyvä kun tuli esiin. Ja niin, sehän oli se Lion King :) Ja siitäs sait!

Ketkä muuten aikoo ampua raketteja tänään? Meidän pihapiiriin tais just pari vuotta takaperin tulla laki että me ollaan liian keskustassa niin ei saa ampua.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 19:35

Käytetty aihe Agna, tosta puhuttiin jo... Lauletaanko jotain hienoa?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Joulu 2011, 21:12

EN MÄ VAAN NÄHNY >8(

No ei lauleta. Koko pulina täyttyy lauluilla ja tarvitaan pian oma laulupiiri.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 21:49

kyllä Aksu meille semmoisen tekee ^^

Taas ^^, tuskin käytänkään muuta hymiötä B8)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Joulu 2011, 21:53

Käytit mun ja Juhanan superiorhymiötä! D: Ja eikai nyt mitään laulupiiriä. Siellä olis ketään muita ku me. Ja kukaan edes lukis niitä.

Ma tahto suklaafondue.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Joulu 2011, 22:03

No käy hakemassa. Mä en jaksa tylsistyttää Kuukkelia tässä enää. Me mennään tekemään jotain järkevää --->
*-Tapetaanko pehmoleluja?*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 01 Tammi 2012, 01:18

Hyvää uuttavuotta kaikille (:
Viimeksi muokannut Ventus-setä päivämäärä 01 Tammi 2012, 01:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Tammi 2012, 01:20

Ja nyt ollaan ajassa 1.1.2012 0:20, Hyvää uuttavuotta kaikille! :3
Demintty

ViestiKirjoittaja Nipustin » 01 Tammi 2012, 01:49

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!:) Mun saldo tältä illalta: sain viimein poikaystävän houkuteltua meille kotiin käymään ja se juotettiin niin känniin että sammu, eikä tullu kattoo raketteja mun kanssa, eikä näin ollen pussannut mua keskiyöllä ja yksi raketti myöskin räjähti päin meitä, yleisöä, ja meidän talon seinä vissiin savusi. Tosin tiedon antoi silmäpari jolla oli useampia promilleja veressään. Mulla meni into ja tulin sisälle nukkumaan, huomatakseni että poikaystävä oli vallannut koko meidän yhteisen nukkumapaikan, joten jouduin omaan sänkyyn. Ja kun yritin tulla nettiin, ei sitä ollut. Joten puhelimen netin täytyi riittää. Pistäkää paremmaks, mutta hyvät pohjat mulla kyllä on:) Anteeksi jos masensin jonkun ihan täysin tai edes vähän, se ei ollut se mihin tähtäsin vaan se, että pitihän tän vuoden ekan angstauksen tulla joskus. Vielä kerran hyvää uutta vuotta!:) ja ihan lisätäkseni: tädin pikkuruinen ihana russeli tuli mun viekkuun pötköttää:3
Nipustin

ViestiKirjoittaja Mohnake » 01 Tammi 2012, 12:51

Hyvät Uudetvuodet minunkin puolestani!

Ja hei jos omistatte pleikka kolmosen ja teillä on netti tunnus niin laittakaa ihmeessä kaveripyyntöä käyttäjälle Mohgnis. Olisi myös kiva jos liittasitte viestiin käyttäjänimen täältä niin tietää sitten kuka on kukakin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Tammi 2012, 13:12

yääh, miksei mulla oo pleikkaa? Tai edes Xbox3:sta?
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut