Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Tammi 2012, 23:45

Itse kirjoitin juuri jonkun pikku tarinan Lelacãsta, mutta se on sellainen KNEJ, että ei siitä enempää.

(jättää papanat ja Wordit.)
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 08 Tammi 2012, 00:48

Pitäis kans kirjoitella jotain kun ei netistä tunnu löytävän valmiiksi mitään mielenkiintoista mitä en olisi jo kuuteen kertaan lukenut (ei ole terveellistä olla yhtä nirso luettavansa suhteen kuin minä). Farren menneisyys on muutenkin auki, ja kolmestasadasta vuodesta luulisi löytyvän raapusteltavaa!

Päivitin sentään dA:n, hoh! Löytyy nimimerkillä Hayaru-kun, niille keitä kiinnostaa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Tammi 2012, 00:56

Oliko TNF:llä jokin dA "kerho" tai tämmöinen? Muistelisin nähneeni kun Agnan kanssa siellä seilattiin.

Ja itse löydyn käyttäjänimellä Moonshout, jos joku ystäväksi haluaa lisätä, itse en osaa. Haluaako joku kertoa miten?
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 08 Tammi 2012, 01:08

Lotdow, ystäväksi ei voi lisätä mutta kyttääjäksi kyllä (watch). Menet vain tyypin profiiliin ja siinä vaakapalkin oikeassa reunassa olevasta linkistä painat "+Watch". Sen jälkeen saat aina yksityisviestin kun tyyppi on lisännyt uuden kuvan.

TNF:n dA-kerho löytyypi gallerian puolelta.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Tammi 2012, 10:03

Kyllä minulla ainakin joka kerta dA kysyy, että haluanko lisätä watchattavan myös ystäväkseni/kaverikseni.

Ja sain vihdoinkin vängättyä/ostettua tuon radionkin. Miehen mielestä niin hyödytön paitsi silloin, kun yrittää totuttaa sijaiskotikoiria olemaan yksin :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Tammi 2012, 12:05

Okidoki, kiitos tiedosta ^^

ARGH! Ja tottakai kun olen pelannut liki kolme tuntia Medievalia niin kone sekoaa eikä mikään tallennu >:/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Tammi 2012, 12:49

Lotdow, ystäväksi ei voi lisätä mutta kyttääjäksi kyllä (watch).

En sitten tiiä, onko se näitä premium etuja, mutta kyllä ystäväksi voi lisätä. Sieltä kun pistää tosiaan sen watch vaihtoehdon, niin siihen pitäisi vielä erikseen tulla pop up, mistä voi ruksittaa onko kyseinen käyttäjä kaverisi ja mitä kaikkea haluat häneltä vastaanottaa postilaatikkoosi (Esim. kaikki mahdollinen scrapseista journaleihin, tai sitten vaan pelkät kuvat).

Joskos sitä menis sitten devariin lisäilemään porukkaa listoihin.
TNF galleria tosiaan löytyy, kuten Harlekiini jo totesi. Pitäis senkin sivut päivittää. emmiejaksanyt.

Lotdow, tiedän tunteen. Tosin mulla ei kotikoneella MEdievalia ole, mut kun sims kolmonen kaatuu pitkän suunnittelun ja rakentamisen jälkeen niin tekee mieli tunkea rautatanko poikittain perseeseen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Tammi 2012, 14:15

Ihanaa kun sisko antoi minulle tuon The Lord of the Ring ~the fellowship of the ring~ pelin, kun ei itse sitä pelannut. No onhan tuo ihan kiva, kun eteenpäin en pääse, kun se musta ratsastaja aina vaan tulee ja sitten ku siinä käsketään hiipimään, niin ei se auta mitään. Koetin kerran jopa mennä puskaan piiloon, mutta ei. Ja kun peli pitää aina kuoltua aloittaa alusta |: ne alku jutut alkaa olla jo tylsiä kun olen jo 5 kertaa uudestaan pelannut. Eikä tuo levy muutenkaan toimi ihan normaalisti, kun sitä äänen voimakkuutta ei voi mitenkään säätää ja kun tulee joku huomautus koneelle, toki peliin tulee sellanen vilkkuva painike nappula, jota et pysty painamaan ja hiiri pätkii. Eikä QUIT näppiä ole sitten kun vasta miljoonien painalluksien takana. Toisin sanoen, peli on täysi riesa, mutta silti minä aijon sitä taas pelata...
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Tammi 2012, 14:56

Aksutar kirjoitti:Lotdow, tiedän tunteen. Tosin mulla ei kotikoneella MEdievalia ole, mut kun sims kolmonen kaatuu pitkän suunnittelun ja rakentamisen jälkeen niin tekee mieli tunkea rautatanko poikittain perseeseen.

Arvatkaapa vaan tekikö se saman uudestaan... EN kyllä enää yritä tuota pahuksen klinikkaa tunkea mun valtakuntaan, se on niin toivotonta. >:/

Ah, ja toimintakuva pelistämme Fortelle on hyvissä vaihein. Ja itse vielä tykkään aikaansaannoksestani. Jotakin positiivista tähänkin päivään.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Tammi 2012, 17:34

Ah ja Lelacãn kuva on huonossa vauhdissa.. mutta eiköhän se tästä xD

EDIT: ja mitä Lelacã syö? :| tai siis syökö hän esim. omenoita? ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Tammi 2012, 21:11

Lelacã nielaiee vaikka ihmisen kokonaisena. Ja kyllähän tuo popsii omppuja ja kaikkea mahdollista, hyvä ettei multaa vielä ole syönyt ^^

Maltan tuskin odottaa kuvasi valmistumista, mutta elä pidä kiirettä :)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Tammi 2012, 21:35

Itse asiassa... öö... se valmistuikin jo ^^'
heti kun olin kirjoittanut tuon viestin, minulla välähti ja rupesin vain piirtämään... : D
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 08 Tammi 2012, 22:24

Ohoo! Koska saa nähdä? Nytkö? Näytä!

Ja itse pääsin vasta tussausvaiheeseen tässä Forte-työssäni.
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 09 Tammi 2012, 10:09

Tietää tulleensa Korpilahdelle kun netti on poikki koko saapumispäivän |D Lämmitys sentään pelaa, vihdoinkin, vaikka lämmintä vettä saadakseen saakin valutella vettä useamman tovin (ei kiva kun aamulla tokkurassa möngeltää suihkuun). Mutta ny tpelittää taas <3 Voin jatkaa Personan katsomista ja sitten vähän lagitella ja... ai miten niin pitäis opiskellakin? D:

Kevätlukukausi on aika passeli, ei ole kuin yksi tai kaksu tuntia per päivä \o/ Eikä näillä näkymin tenttejäkään. Ihan tarkoituksella, jos vaikka saisin kunnolla reenattua pääsykokeisiin. Ei ole varaa feilata tällä kertaa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2012, 12:26

Meinas lentää kone ikkunasta ulos kun Photoshop päätti kaatua juuri kun oli saamassa Agnan palkintokuvan valmiiksi.. Jaa mitkä välitallennukset?!
>:|
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut