Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Tammi 2012, 21:11

Aksutar kirjoitti:Onhan noita esittelyitä ollu.. Esim se kääpiöhaltiakauris mikä ikinä sen nimi olikaan.

Paavo pesusieni?

"Tässä on hahmoni. Hän on Heikki. Heikki on 2097-vuotias ja hänen isänsä oli haltia jonka nimi oli Schwarzenegger ja äitinsä vuorikauris, jonka nimi oli Biutifulmjuul. Heikin isä oli suuri kääpiösoturi. Heikki asui vuorilla ja hän söi siellä pieniä kiviä kunnes vyöryi vuorelta alas ja perusti kivifarmin.
Heikki on mukava ja hauska."

Ja silleen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Tammi 2012, 21:40

Agna kirjoitti:hänen isänsä oli haltia jonka nimi oli Schwarzenegger ... Heikin isä oli suuri kääpiösoturi.

Haltija, joka on lopulta suuri kääpiösoturi. Tälle minä taisinkin naurahtaa pienoisen hetken. ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Tammi 2012, 22:01

Haltiasta kääpiösoturiksi.

Otanpa nyt itseäni niskasta tiinni ja teen kaikille hahmoillenitavatut-osuuden!
Lotdow

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 12 Tammi 2012, 00:24

Aaarh, kuolen tähän kuumeseen :| No, ainakin se hyvä puoli että jää aikaa ropeille. Tänään on tultu hieman piirusteltua ja nyt voisi vastailla peleihin! Vaikka olen kipeänä, tunnen itseni aikamoiseksi tehotyöksi :''D
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Tammi 2012, 02:01

hänen isänsä oli haltia jonka nimi oli Schwarzenegger ja äitinsä vuorikauris, jonka nimi oli Biutifulmjuul.

Biutifulmjuul <3 Sitä on kiva ääntää.

Parane pian Syaniidikissa D:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 12 Tammi 2012, 10:27

Uuh... Nukun joka päivä 7.5 tuntia. Vaikka menen jo yhdeksältä nukkumaan. Ja olen iloinen siitä että joko tässä tai seuraavassa kuussa saan tietokoneeni ja kaikki muut jutut takaisin!
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Tammi 2012, 16:02

Aksutar kirjoitti:Biutifulmjuul <3 Sitä on kiva ääntää.

Mä käytän tota AINA kun tulee joku lehmän/lampaan/vuohen/muulin/kauriin/sorkkaeläimen näkönen ihminen vastaan :D "Katosvaan, oikeen Biutifulmjuul."
Voin kuvitella miltä Heikin äiti on näyttäny.

Pikaisia paranemisia cyanidecat D:
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Tammi 2012, 16:44

Cyanidecatille jaksamista ja paranemista =O

Oih BLAARGH ! Kauhia väsymys & anti-inspiration..

Not so molto bene
Kitty

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 12 Tammi 2012, 16:52

Kiitoksia! Kyllä tämä tästä vielä ohi menee, kuume laskenut jo kivasti~ c:

Meitsi muuten osti avomiehelle Skyrimin synttärilahjaksi näin etukäteen, vaikka se täyttääkin 19 vasta 28.pv tätä kuuta. No, minäkin pääsin kokeilemaan Skyrimiä ja petyin ihan sikana : | Se vaikutti jotenkin hirveän könköltä peliltä, tyyliin liikkuminen jotenkin tosi hidasta (puhumattakaan taisteluista) ja grafiikat eivät olleet niin hyvät mitä muissa peleissä. Tosin sen ymmärtää kun pelimaailma on niin laaja. Tosin pelattavuuteen saattaa vaikuttaa meidän iänikuinen kuvaputkitelkkari, jonka ansiosta Skyrimin tekstityksetkin on niin pieniä että saa siristellä silmiä saadakseen niistä selvää. Että ois tässä tarkoituksena hankkia uusi isompi telkkari, jospa sitten saisin uuden käsityksen Skyrimistä c:

Äh, pelasin alle viikossa lempparipelini Batman Arkham Cityn läpi : | Voisin availla Assasin's Creedin kelmuistaan ja kokeilla josko tuosta tulisi uudi lempipelini! Rakastan vain pelejä joissa saa hiipiä, hyppiä ja vaania - ei siis ihme että meitsin hahmo täälläkin on palkkamurhaaja. :'D
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Tammi 2012, 18:13

Hyih! Ei koskaan pitäisi katsoa sarjakuvaa, jonka kaveri on linkittänyt ja vielä kertonut, että se säikäyttää.
En minä tajunnut, että kuva olisi niinkin liikkuvaiset. Kun siin kääntyy verisen naisen pää, joka muutenkin on aika creepy, ihanien äänitehosteiden kera, voi vain kiljaista tai tukehtua sydämeensä.
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 12 Tammi 2012, 18:18

Sen siitä saa kun antaa kissalle liikaa syaniidia =( Tervehtymisiä, ettei päädytä vatsahuuhteluun.

Ja hyy, Templer, siutkin siis huijattiin lukemaan se? Mie en kyllä edes lukenut, kunhan skrollasin siihen kohtaan missä tyttö makasi verissään ja kuului korinaääni ennen kuin pistin pois. Vihaan kaikkea tuollaista.
Vois kyllä kattoa uudestaan, jäi kiehtomaan >: D
..sitten joskus. Yyh.

Suunnitella päräytin nyt sitten sen uuden hahmon, väritin photarilla kuvan ja toivon hartaasti ettei se ole suora kopio tai fuusio joistain täällä jo ennestään olevista hahmoista. Farren kohdalla sitä pelkoa ei ollut, herra on niin truu original kuin mahdollista tässä kohtaa, mutta yyh x2.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Tammi 2012, 18:47

No en kyllä tiedä mistään tytöstä verissaan makaamassa, mutta jotakin sinnepäin kyllä. :'D
Templer

ViestiKirjoittaja jester » 12 Tammi 2012, 20:00

Vaikka mä kuinka roikun täällä ja tuijottelen pulinaa ja yritän toisaalta, melko huonolla menestyksellä, vastailla peleihin, niin mulla ei ole taaskana mitään hajua mistä täällä keskustellaan :'D
jester

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Tammi 2012, 20:56

Ei se mitään jester, ei minullakaan. xD
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Tammi 2012, 22:07

Huuh? Korina ääntä? Mistä ihmeen iltasanomista täällä puhutaan, vaiko jostain ihan vain kauhutarinasta?

Temp ja Jester, samassa jamassa teidän kanssa.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut