Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Tammi 2012, 23:59

Joitakin ei-sähköllisiä ja liian nykyaikaisia keksitöjä/asioita/esineitä hyväksytään tänne ja tuo lasiharmonikka vaikuttaa sellaiselta, minkä voisi läpi kyllä päästää.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Tammi 2012, 00:22

Pitääpä painua petiin... kera morsojen <3
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Tammi 2012, 13:33

Huuuooomentaaaa !

Ahahahahah ! Sekoan ! Onnistuin kerrankin piirtämään deviantart murolla hienon kuvan omasta hahmosestani =3 Ooh me so happy.
Kerrankin linjat on siistit skannatussa kuvassa, kiitos web ink tsydeemille. Ooh, loove it ^^

Miten muiden aamut on starttaillut. ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Tammi 2012, 13:56

ARGH! KARSEA YÖ!!!
Menin nukkumaan about 23.00, ja sitten en usaltanut millään nukkua. Olin sata varma että Morso tulee pian oven takaa! Herään sitten siinä puoli viiden maissa enkä nuku enää ollenkaan ja luen 603 sivuisen kirjan siinä ohimennen läpi ja ajattelin kirmata hyllylle ja ottaa uuden kirjan mutten uskaltanut. Sitten vaan pelasin kännykällätetristä ja nousin ylös sängystä joskus siinä... ysiltä? JA kaiken tämän lisäksi en halunnut nukkua koska pelkäsin näkeväni lisää painajaisia Morsosta.

Se siitä, hieno aamu on ollut. Sain uuden päiväkirjan ja käärmeitä käsittelevän kirjan ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Tammi 2012, 14:03

=( Voi ei Lotdow poloista =(

No pyydät Agnaa lämäyttään ensyönä tajun kankaalle pesis mailalla, niin toimii sisarusrakkaus XD Or nut
Kitty

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 14 Tammi 2012, 14:36

Hö, Lotdowilla tosiaan oli ikävä yö 8( ! Mun ei onneksi tarvitse pelätä mitään ja menettää yöunia, vieressäni kun nukkuu joka yö uskollinen urosjellona (lue: avomies)

Jaahas, tulipa sitä taas herättyä vasta puol yhen maissa. Vois sitä juoda teetä ja ehkäpä vähän pelailla boxilla. Onko kellään muuten ideaa että kulkeeko postipaketit lauantaisin? Kun kivoja pelejä on CDONista matkalla, mutta ei oo vielä löytäny perille :C
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Tammi 2012, 17:39

harlekiini kirjoitti: ääni.

Whatta. Respectiä tuolle soittajalle, ja kuulostaa erittäin hauskalta :D En kyllä vieläkään ymmärrä, miten viinilaseista voi lähteä tollanen ääni. Eihän ne juurikaan soi kun niitä vähän kädellä hinkkaa tai pukkaa.

Ja siitäs sait Lotta :) Mutta onneksi meillä on käsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 14 Tammi 2012, 18:05

Agna, kyllä ne soivat, sormien täytyy vain olla sopivan märät eikä saa painaa liikaa. Äänien erot tulevat sitten lasien koko- ja mallieroista. Arvatkaapa millä mie olen tänään leikkinyt =D Tahtoo ruveta soittaan lasiharmonikkaa. Harrrrrrmonikka~ sen kun olisi vielä hahmolle saanut. Oli muuten turkasen vaikeaa keksiä tuulesta uusi hahmo kun olen niin pitkään vain tuolla yhdellä pelannut, muta onnistuinpa sitten! Ha! Tosin tämä on ottanut huomattavasti enemmän vaikutteita kuin Farre. Goddamnit.

Lotdow, mie pelkäsin pari viikkoa ammeita kun vuosia sitten katsoin Hohdon ='D Ja TET-paikka oli huonekaluliikkeen kylpyhuoneosaston vieressä, ja arvaa olivatko ne ammeet ja etenkin se yksi hohdon ammeen kopio juurikin ovelle päin.

Syaniikidissa, minun tietääkseni ei. Viikonloppuna laitetut tilaukset käsitellään maanantaina, mutta sitten en tiedä jos perjantaina paketti on jo lähtenyt. Luulisin kyllä, että perjantaina matkaan lähtenyt on perillä maanantain kuljetuksissa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Tammi 2012, 23:19

Ei se mitään, sillä onhan meillä käsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... *upottaa käden happoon* EI OLE mitään kättä!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Tammi 2012, 23:31

Wtf ?

Huaargh ! OOnko ees vähän tyytyväinen ku oon kaiketi vastannu nyt kaikkiin mun pelihin =3

Nyt on hyvä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Tammi 2012, 00:12

Onnea Kitty!

Mäkin olen tainnut vastata kaikkiin peleihin, korjatkaa jos asia ei näin ole koska tämä pirun kone ei aina merkkaa punaisella uusia viestejä ja sitten missaan ne >:/ Todisteena Forten peli.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Tammi 2012, 00:19

Päivä meni pelatessa Bordedlandsiä miehen kanssa. Vitsi se on kiva peli. Nyt ihan väsy, mutta jätki-iltapala ennen ku meen nukkumaan XD Ajattelin käydä täällä katsomassa mitä täällä höpskätään ja tunnen huonoa omatuntoa pelivuoroistani :( No, maanantaina on aikaa kun nökötän yksin kotona. Malttakaa sinne asti :) Heh Lotdow sun ei varmaan kannata kattella Nightmare on Elmstreetteja XD Fredy <3
Ylva

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 15 Tammi 2012, 00:23

Miekkonen pelaa tuossa Call Of Duty Modern Warfare 3:sta ja minä haikailen spagetin perään. Tosin olen liian laiska noustakseni ylös ja mennäkseni keittiöön katsomaan vain huomatakseni etten saa valkosipulia spagettiin :C angst.

Laginen päivä ollu, vaan kökötelly paikoillani. Ahdistaa ens viikon koulusydeemit, mutta en saa mitään aikaisekseni... v__v
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Tammi 2012, 00:23

Ei kiitos enää Amnesiaa tai mitään muuta tähän väliin. Haluan nukkua enemmän kuin 6 tuntia X.x

Uusi päiväkirja. Nyt yritän saada tämän tehtyä siistimmin!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Tammi 2012, 00:29

Nyt menee tämä rouva nukkumaan XD Mutta tässä teille lukemista, jos ei uni tule. Lukekaa ihmeessä
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut