Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Tammi 2012, 12:29

Mie niiiiiiin rakastuin tähän peliin ja kakkonen on tulossa XD

Trailer

(ja jos nyt onnistuu päästää pelaa kahden kaverin kanssa sitä onlinessa neljästään co-oppina))

Mie pelaan sillä naishahmolle ylläri pylläri, mutta se sopiikin statseiltaankin minulle parhaiten. Erikoistunu konekiivääreihin <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2012, 12:54

Niin taisinkin tosiaan tehdä. Ja derp, olin silloin vielä hyvin hiljainen ja syrjään vetäytyvä otus myös irl, enkä osannut vaan hypätä porukoitten juttuihin mukaan joten kai näin myös parhaaksi olla hiljaa sitten pulinan puolella - joten en ihmettele jos et muista tai että kukaan muukaan muistaisi.
Tiedättepä nyt kuitenkin että olen täällä seikkaillut aikaisemminkin \o/ Se siitä Crimin historiasta, ei siitä muutenkaan ollut pahemmin kerrottavaa~

Ja Borderlands, siinä yksi ikuinen inhokkini! XD

EDIT// Ja se niistä nukkumis suunnitelmista. Jumituin kuuntelemaan skyrimin teemakappaletta .. ja se taas johti siihen, että tulostin itselleni nuotit mokomaan ja ajattelin opetella soittamaan sen. Ompahan tekemistä täksi päiväksi *_____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Tammi 2012, 16:22

Crim: Inhokki? Kuis nyt silleen?

Huh, nyt on selkä kipeä ja ruumis tärisee. Siivosin olkkarin, eteisen ja kylppärin, eikä täällä ole ollut näin siistiä ties millo viimeks (eikä tää edes periaatteessa ole siisti, mutta sainpahan imuroitua). Mies totesi, että on tullut väärään asuntoon tai alienit on kidnapannu mut ja vaihtanu mut klooniin XD Että mie rakastan tuota komistustani. Se toi taas kaksi peliä kotio: Hunted the Demon's forge ja toisen Magican niin voidaan pelata sitä co-oppina. Nyt palkitsen itseni jäätelöllä ja sitten menen päiväunille miehen seuraksi.

Pari miestä kävi oven takana ja oli myymässä keittiöitä omistusasunnoille (eli onneksi ei siis voinut myydä sitä mulle). Hassua. En ole ajatellut, että keittiöitäkin myydään ovelta ovelle periaatteella. "Tässä on keittiönne. Laitanko pakettiin vai tuleeko heti käyttöön?"

Yksi ongelma (kaiken tuhannen lisäksi) minulla on. Mitä ihmettä teen tyhjille mehukattitölkeille??? (Siis, roskiinhan ne pitäisi heittää, mutta vievät niin pirusti tilaa, että tulee tuhat roskapussia pelkkiä mehukattitölkkejä). Parvekkeella ollaan käytetty niitä tupakantumppeja varten, mutta ei me polteta tupakkaa tarpeeksi paljon, mehupurkit ovat voitolla. Pulmallista.

Niin! Pesin pyykkiä, siellä oli vaatteita ja lakana. Kun kone oli pessyt niin huomasin, että se ilkeä lakana oli syönyt kaikki vaatteet! Ängin sen mytyn sitten kuivausrumpuun ja aloin kalastelemaan vaatteita ulos sieltä. Viimesimmäksi metsästin joitakin sukkia sen syövereistä niin, että olin käytännössä koko lakanan sisällä kun yritin olla laskematta sitä lattialle ja eikös silloin mies paukkaa ovesta sisälle "Mitä täällä tapahtuu?" Ai hei, pesen pyykkiä XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2012, 18:35

Crim: Inhokki? Kuis nyt silleen?

Väkipakolla sitä joskus pelasin poikaystäväni kavereiden kanssa ja ehkäpä siitä pakkopelaamisesta jäi sitten semmonen asd maku suuhun ja iskostu päähän että en pelaa enää ikinä päätös *____*

Viimesimmäksi metsästin joitakin sukkia sen syövereistä niin, että olin käytännössä koko lakanan sisällä kun yritin olla laskematta sitä lattialle ja eikös silloin mies paukkaa ovesta sisälle "Mitä täällä tapahtuu?" Ai hei, pesen pyykkiä XD

Mä niin nään ton tilanteen mielessäni XD

Ja aah kuinka mukava onkaan mieli kun sai opeteltua 1/3 soittamaan uutta kappaletta, jota niin kovasti oon himoinnu tämän päivän <3 Vielä joku päivä osaan soittaa sen sujuvasti MUTTA NYT otan itseäni niskasta kiinni, avaan wordin ja alan iskemään peleihin vastauksia \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Tammi 2012, 19:24

MUTTA NYT otan itseäni niskasta kiinni, avaan wordin ja alan iskemään peleihin vastauksia \o/

Ajattelin saman tehdä. WISH ME LUCK!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Tammi 2012, 19:37

Hoo ! I Wish you both luck !
Ja odotan kummaltakin vastausta kuin kuuta nousevaa <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Tammi 2012, 22:14

Aksutar kirjoitti:
( JA KOSKA olen pelannut täällä aikaisemminkin toisella nimimerkillä kaksi vuotta sitten - eli juuri ennen totaalista hiljentymistäni ja vetäytymistä foorumeilta - voin todeta pelaajaporukan olleen jo aktiivista tuolloin, eikä lämminhenkisyys ole mihinkään kadonnut näiden vuosien jälkeen (': Elkää tappako tästä spoilauksesta ;____;)

... CRIM! YOU SONOFFAASNDASK! NICK NYT TÄNNE HETI MILLÄ OLIT TÄÄLLÄ ENNEN PELAILEMASSA! FFS EI SAA AKSULTA PIMITTÄÄ MITÄÄN >8U

AGREED! >8E TÄMÄ ON JÄRKYTTÄVÄMPÄÄ KUIN SE ETTÄ MINULLA ON TÄÄLLÄ SISKO. Ja Ryo, muistan tokikin. Hahmoja taas en.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2012, 22:16

Ja Ryo, muistan tokikin.

MITÄ! SINÄKÖ MUISTAT! No empäs olisi uskonut :O
Hän on kuitenkin nyt kuollut ja kuopattu. Tänään olen ja tulen myös tulevaisuudessa olemaan Ryoyichi, R, teille tutummin Crimson ja DÄTS IT o3o

Aah voittekos kuvitella. Tuhannes viestini kolkuttelee ovella ja olen sangen ylpeä itsestäni \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Tammi 2012, 22:40

Ahahahah.... Hyvä Crim ! Kai sä piirrät jonku epic kuvan ku tuloo tonni täyteen ?

Ja voi sonta ! Anteeksi nyt vain mutta aaaaaaargh ! Mulla taitaa olla jtn vihan hallinta vaikeuksia ku niin usein pinna kireellä... Muutan mun nimimerkin kohta Angry kittyksi.... Tai Mad Kittyksi.... tai everdaybiachingpissedoffmaniacmissangrymcangstiläkittyksi.....
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2012, 22:42

Voiii ko voisinki piirtää, mutta inspiraationi ei salli minun tekevän sitä. Se ei riitä nyt kuin kirjoittamiseen ja laantuu tässä kokoajan laantumistaa, ellen pidä hyvää rytmiä vastaamisessa yllä. *____* No mutta eihän mulla ookaan enää ko yks peli johon vastata jäljellä toistaiseksi \o/

JA 1000 VIESTIÄ YLITTY JO! Propsit mulle siitä, tämän kunniaksi syön keksin.
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Tammi 2012, 22:47

Crimson kirjoitti:MITÄ! SINÄKÖ MUISTAT! No empäs olisi uskonut :O

Vihjatako sinä etä minu muisti pätkiä? =__o

Criminal crimelur criipi crimson. Lol. Se oli hauskaa. \o/

En ollu ees huomannu että mun viestisaldo on noin iso :D Vai... Pieni? JA KUKA OLI "PELANNU" JO NELJÄ VUOTTA.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2012, 22:50

En tietenkään neito hyvä, olen vain kova epäilemään asioita o__=

Criminal crimelur criipi crimson

Tuo oli paras litania kyllä pitkiin aikoihin mitä olen kuullut tuosta väännettävän XD <3 Ja tottakai siellä oli se criminal .. MIKSI MINÄ AINA OLEN KRIMINAALI! Jottei minua enää epäiltäisi, pitää vaihtaa nickiks joku .. herra orvokkipäivänkakkarasinivuokkoleinikki~ >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2012, 00:12

JA 1000 VIESTIÄ YLITTY JO! Propsit mulle siitä, tämän kunniaksi syön keksin.

7122. Deal with it!
8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 18 Tammi 2012, 00:40

Aksutar kirjoitti:7122. Deal with it!
8)

Challenge accepted.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut