Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Tammi 2012, 23:45

Mä oon silti söpö. T-T WUW ME.

Häme... Kuulostaa siltä että se sijaitsee kaukana. Oh, niin kaukana. Ja kaunis poika siellä! Pitänee stalkata stalkkaamalla ja odottaa sitä päivää kun paljastut meille, sinä senkin... Hm. Harlekiini. *tunne itsesi voittajaksi*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Tammi 2012, 23:46

harlekiini kirjoitti:)'=
Nooo....Et ole ainoa, ystäväiseni. Et todellakaan... =D

Aim sorreh D:
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Tammi 2012, 23:50

Pappis kirjoitti:En edes tajunnut, että harlekiini on mies. awkward...

Mä muistan että se oli eka asia mitä luin harlekiinin minäitse-esittelystä. Sitten aina kun harlekiini on asiallisoinut asiallistunut asialislilselelslsisi...? jossain topikissa niin olen miettinyt että äkäinen setä siellä taas vauhdissa >8U
No really. We alla lööv harleQueen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Tammi 2012, 23:53

Agna kirjoitti:Pitänee stalkata stalkkaamalla ja odottaa sitä päivää kun paljastut meille, sinä senkin... Hm. Harlekiini. *tunne itsesi voittajaksi*

Nevah!
No okei, sorrun kuitenkin jos vähän mielistellään. Olen niin helppo. Nyyh.
Ja Häme on jotakuinkin Tampereen ja Riihimäen puolivälissä, sellainen vajaan tunnin ajomatka Tampereelta etelään.

Totta kai myö agnaa rakastetaan, jopa niin paljon että teen siita plushien (voodoo-nuken) plushien (voodoo-nuken)...
[/jopet]

Ja Pappis, tuo oli vielä pientä verrattuna siihen kuinka joskus yläasteella mut kerran työnnettiin muitta mutkitta tyttöjen liikuntaryhmään. Phail. Ilmeet oli näkemisen arvoiset, kaikilla.
-sees mr. Harlequin- "It's a trap!"
harlekiini

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Tammi 2012, 23:58

Ja Pappis, tuo oli vielä pientä verrattuna siihen kuinka joskus yläasteella mut kerran työnnettiin muitta mutkitta tyttöjen liikuntaryhmään. Phail. Ilmeet oli näkemisen arvoiset, kaikilla.
-sees mr. Harlequin- "It's a trap!"

Ja tuo on vielä pientä verrattuna siihen, että näytän wanhojen tanssipariani komeammalta(jätkä avaa hiuksensa ja kaikki henkäisevät: GABRIEL) : l enkä ainakaan yritä, jokaikisessä tanssissa viedä tai muutakaan :'D saa nähdä kumpi nyt loppujen lopuksi joutuu mekon pukemaan!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Tammi 2012, 00:09

Miitistä tuli mieleen... voitaisiinko sellainen joskus järjestää Hämeen keskiaikamarkkinoilla? Saataisiin teemaan sopiva cossimiittikin aikaiseksi ilman että kukaan tuijottaa jos intoa on.

Hämeen tai turun. Niin oli ajatus. Turussa jos järjestäis ni ois sika siistiä käydä turunlinnassa, joskin se ois si aika kallista hupia.
Mut hämeen keksiaikamarkkinat ois varmaan semmonen, mihin kaikkien ois kohtuu helppo tulla. Jotkut ku asuu pohjosemmassa mitä tampere - duuuurrrr - ja jotkut si asuu helsingin satamassa. Siellä laivalaiturilla telttailevat. Mukavasti teltassa istuvat.

Minä tiesin heti alkuunsa että Harlekiini oli uros! Sen haistoi jo vieraskirjassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Tammi 2012, 00:13

Aksutar kirjoitti:Minä tiesin heti alkuunsa että Harlekiini oli uros! Sen haistoi jo vieraskirjassa.

Olenko minä sitten joku sukupuolisokea, kun en tajua!? :''D kuinka monessa ropepaikassa olen saanut tajuta, että: vooooi, hitsi, myö luulin, et hää oli nainen.
Ku nettiropeissa ei hirveesti miehiä pyöri, tieräkkönää D: EI OLT MIUN VIKKA!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Tammi 2012, 00:30

Kaikki netissä ovat ameeboja kunnes toisin todistetaan. Kaikkien nimi on Anon. Kaikki ovat iättömiä.
We are legion.

SAIMPAS piirrettyä palkintokuvat. Ehkä jonain päivänä vielä julkasen ne si suuremmalle yleisölle, mutta nyt vain asian omaiset saavat nauttia kakkaisesta tussillavärittämistaidostani.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Tammi 2012, 00:53

PALKINTOKUVA OLI IHANA. IHKUTAN! Ja klikkasin sen vahingos työpöydän taustakuvaksi kun ragesin että missä tallennusnappula (sen jälkeen kun olin jo tallentanut kuvan) ja sit aattelin että no olkohon siinä. ♥

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Tammi 2012, 00:55

Olenko minä sitten joku sukupuolisokea, kun en tajua!?

Johtuu varmaan olettamuksesta mikä piileskelee päänupissa, että tälläistä harrastavat henkilöt ovat naispuoleisia, koska heitä on enemmistö. Miespuoleinen roolipelaaja ylipäätään millaisella tahansa saralla on aika harvinaisuus XD (Joten Harlekiini, sinua ei päästetä pakenemaan)

Mitä mieltä te nyt olette ihmiset, pitäisikö minun ottaa Ylva-nicki takaisin?

Olen päivän pelannut Magicaa miehen kanssa ja nauranut kippurassa että hakannut päätä pöytään. Hauska peli (mitä nyt räjäytellään vahingossa kokoajan toisiamme kappaleiksi siinä sivussa missä ököjäkin) mutta saatanan steamin kautta pelattava paska. Kaatuilee turhan usein ja mulla tökkii jostain syystä isolla resolla ja ei se ei johdu koneesta. Älytöntä: ostan pelin kaupasta ja kun asennan sitä tajuan, että netistä pitää ladata kaksi kertaa pelin verran juttuja, jotta sitä voi pelata. Sitten pitää olla yhteyudessä kokoajan nettiin eli as in netti menee poikki, ei pelata (tai jos steamilla on joku sisäinen ongelma ettei se toimi). ÄÄÄÄH tätä nykyajan pc-pelaamista. Saatanan rahastajat!

No niin, nyt rauhoitun ja pahoittelen voimasanojen käyttöä, mutta rasittaa. Olen paha ihminen. Suuntana sänky niin jaksaa huomenna lähteä pelailemaan lautaropea (Descentiä) ja syömään mässyä ja juustonaksuja sekä pitsaa
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 21 Tammi 2012, 12:58

Minä tiedän miltä Kitty näyttää ja miltä AKSU näytti sillon sillon sillon kaks vuotta sitten >8O mutta siihen loppuukin mun tietämys täällä. En edes tiedä miltä siis näytän itse. Kui karmivaa. MUTTA SEN TIESIN! Että Harlekiini on mies B) *on ylpeä itsestään*

Miitti. Kannatan \o/

Aah, sain sanottavani sanottua sanomalla. Nyt menen koomailemaan takaisin peiton alle ja kattelemaan Xenaa. Yön aikana nousi jostain perkeleen syystä korkea kuume ja en kykene nyt käyttään aivojani tämän enempää D: .. Tääkö on nyt se talviflunssa minkä kaikki on jo aikoja sitten sairastanut ja mä tuun sit sopivasti tälleen jälkikäteen kipeeks, kuten aina <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Tammi 2012, 14:02

Jostain syystä oon saanu semmosen mielikuvan että--- Ehken sanokkaan sitä ääneen XD Mut en ois kyllä osannu arvata et Harlekiini on mies @__o En mä kyllä häntä naisenakaan pitäny, creepy.

Herp derp, miitti ! In coming !

Ja hyi mua ! Vastasin eilen reippaasti yli innostuneena yhteen peliin, ja hups, tänään aamulla heräsin silleen voi piip mikä vastaus, aivan kamala, nyt tekis mieli poistaa 50% sen tekstin sisällöstä, ni sit ois hyvä, mutten enään kehtaa ! It has been there too long !

Ja mitä mitä ? Crim knows how i look ?

Ainiin, sitten pyydän apua teiltä otukseni, jos joku utelee sun hahmosuunnitelmista liikaa Deviantartissa, kannattaako huolestua ? Tai niinku yks randomi on udellu ummet ja lammet mun yhestä hahmosuunnitelmasta, niin mikä mahollisuus ois et se koittaa källiä mun hahmon ennenku se on ees valmis ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Tammi 2012, 16:29

Kitty kirjoitti:Ainiin, sitten pyydän apua teiltä otukseni, jos joku utelee sun hahmosuunnitelmista liikaa Deviantartissa, kannattaako huolestua ? Tai niinku yks randomi on udellu ummet ja lammet mun yhestä hahmosuunnitelmasta, niin mikä mahollisuus ois et se koittaa källiä mun hahmon ennenku se on ees valmis ?

Jos huolestuttaa, älä kerro mitään! Sano vaan "oota, että tää hahmo on valmis" ja laita sitten v*tunmoiset COPYRIGHT© merkinnät joka nurkkaan.
Pappis

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Tammi 2012, 17:20

Mmm... miitti. Mukaan olisi kiva päästä, mutta äiti tuskin antaa... pitää kattoa sitten lähempänä, että miten käy...
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Tammi 2012, 18:28

Crimson kirjoitti:Miitti. Kannatan \o/

Meil on niin ylisuojelevat vanhemmat varsinkin kun osa on miehiä ja osa jo täysi-ikäisiä, että tiedä mitä siitäkin tulis. Jompikumpi tuppautuis mukaan koko ajaksi tarkistamaan ettei meille vaaaaaaaaaaaaaaan käy mitään.
Lapsuuden kaupanpäällisyydet.

Piirsin kauniin naisen.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna