Agna kirjoitti:Piirsin kauniin naisen.
Eli minut. Voi kiitos<3
pappis kirjoitti:Eli minut. Voi kiitos<3
harlekiini kirjoitti:Mutta voit yrittää ujuttaa niille sen ajatuksen, että koska mukana on täysi-ikäisiä, niin ainakin valvonta on taattu, ja miehen läsnäolo vain tarkoittaa ettei kukaan hiippari tule haastamaan riitaa ='D
harlekiini kirjoitti: Agna taitaa kyllä olla taas vaihteeksi vahvoilla, ainakin minun suosikkeihin lukeutuu hänen kuvansa.
Ainiin, sitten pyydän apua teiltä otukseni, jos joku utelee sun hahmosuunnitelmista liikaa Deviantartissa, kannattaako huolestua ? Tai niinku yks randomi on udellu ummet ja lammet mun yhestä hahmosuunnitelmasta, niin mikä mahollisuus ois et se koittaa källiä mun hahmon ennenku se on ees valmis ?
Meil on niin ylisuojelevat vanhemmat varsinkin kun osa on miehiä ja osa jo täysi-ikäisiä, että tiedä mitä siitäkin tulis. Jompikumpi tuppautuis mukaan koko ajaksi tarkistamaan ettei meille vaaaaaaaaaaaaaaan käy mitään.
Piirsin kauniin naisen.
Mitä mieltä te nyt olette ihmiset, pitäisikö minun ottaa Ylva-nicki takaisin?
Hoh, justiinsa, ettekö te ole vielä kuulleet että jokainen netissä oleva tapaamista ehdottava on aivan varmasti pedofiili tai vastaava ?
Mutta missä miitti sitten olisi ?
miltä AKSU näytti sillon sillon sillon kaks vuotta sitten

miitti pidettäisiin Seinäjoella koska kaksi tyyppiä asuu jo valmiiksi siellä ^^

Agna kirjoitti:Mäki oon ehdottanu Seinäjokea enkä yhtään ymmärrä miksei kukaan lämpene ajatukselle B)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa