Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 30 Tammi 2012, 22:45

Crim, oletko ihan varma? >D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Tammi 2012, 22:53

Ultimate valloitus alkaa 30.1.2012 Kenen puolella sinä mesetät?
Noniin, saisinkohan nyt tämän esittelyn kohta valmiiksi?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Tammi 2012, 23:06

Lotan uus hahmo on maailman hellusin. Jos pitää örkeistä. (But we do, don't we? ♥) Ja Lotdow on kyllä erikoistunu Cryptin kummajaispuoleen mainiosti.

TOFFO VALLOITTAA MESET. Ite mesetän Kuun pimeällä ½:lla. Lotta me ei olla puhuttu tänään muutakun aamulla kun sanoin että "Mee jo pukemaan koska oot niin hidas kokoajan" ja sit sä lähitki kouluun 10min ennen mua 8D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Tammi 2012, 23:13

Nyt meidän pitää pitää meidän iltainen keskustelu!

Voi meidän Ottoa, kun sen karva on ihan pienellä sykkyrällä ja se on litmärkä ja se kattoo niin sulosesti. Aww. Äiti kylvetti sen kun se haisi pahalta.
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 30 Tammi 2012, 23:32

Hooa. Taas olen pudonnut kärryiltä. Mutta jossain kohdassa mainittiin seksikkäät miehet! Kyllä minun haukankatseeni tällaiset spottaa!

Mmmmese. Näin reilun vuoden tauon jälkeen voisi sitäkin kai alkaa käyttelemään...no, lisätkää. pikku_engel[a]hotmail.com, ja ensimmäinen joka virnuilee naulataan seinään >: ( olin viaton 13-vuotias ja ihailin arkkitehtuuria!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Tammi 2012, 23:47

Anteeks Harlekiini, mutta en voi olla virnuilematta... How cute.
Mut saa aina lisätä meseen. Minä harvemmin lisään koskaan ketään itse oma-aloitteisesti, koska se on yksinkertaisesti liian suuri sosiaalinen paine minulle. Torjutuksitulemisen kammo ftw.
Akumatd[a]hotmail.com FIND YER OWN AKSU TODAY!

En saa enää keittää kahvia tähän aikaan... >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 31 Tammi 2012, 12:45

zap-zap-[a]hotmail.com Crimin saa kans lisää \o/ Elkää hämääntykö ainaisesta busy tilastani sitten, tykkään enemmän punasesta kuin vihreestä >8(

Kuume on laskenu, ei oo nii tukkonen olo enää, antibiootit tais tehä tehtävänsä .. ja pääsen takaisin kotiin \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja harlekiini » 31 Tammi 2012, 18:03

Kyllllmä! Valtakunta välihousuista! Täällä mettän keskellä ei tietenkään ole edes kauppoja, mistä sellaisia saisi. Sitä harkitsee kahdesti ennen kuin lähtee hiipimään kylälle edes tuota kilometrin matkaa. Mutta rämmin tänään kuitenkin, ja valkaisin otsatukkaa. Pitää parin viikon päästä käydä uudestaan kun ei vaalentunut riittävästi, ja leikkauttaa samalla latvoja. Hipovat turhan paljon hartioita.

Tuossa surffaillessani ja kouluhommista luistellessani satuin törmäämään tähän, joka on siis näppärä koostesivusto aatelisarvoista soveliaine puhuttelutapoineen ja muine pikku tietoineen, mukaanlukien muu keskiajan hierarkia ylipäätään. En tiedä onko tästä kenellekään mitään hyötyä, mutta kiintoisaa luettavaa ainakin.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ylva » 31 Tammi 2012, 18:37

Huh pitäisikö tässä alkaa käyttämään taas meseä? Ongelma on se, että en oikein ole koneella muuten kuin täällä pelaamassa tai sitten pelaan muuta jolloin en voi olla mesessä XD noh mun mese on natskuko[a]hotmail.com (vanha tuokin, eka sähköpostini oikeastaan), jos sinne joskus eksyn XD

Ja örkit <3 rakastan örkkejä <3 ja muita kummallisuuksia <3 (olen miettinyt pitäisikö tehdä trolli-hahmo XD (ennemmänkin sellainen wowi trolli)

Ja hei, jos joskus haluatte eroon tupakoinnista (ei kannata aloittaakaan) hankkikaa itsellenne ruokamyrkytys niin ei tee mieli tupakkaa XD Nukuin tänään puol neljään! Toissayö kun meni oksentaessa kuten aamu ja päiväkin. Vähän hutera olo vieläkin.

Vihaan oksentamista.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Tammi 2012, 18:40

Mutta rämmin tänään kuitenkin, ja valkaisin otsatukkaa. Pitää parin viikon päästä käydä uudestaan kun ei vaalentunut riittävästi, ja leikkauttaa samalla latvoja. Hipovat turhan paljon hartioita.

Kauneuden vuoksi kärsitään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Tammi 2012, 20:42

Hilarious mesenimi harrlllrrekiinilla, en virnuillut mutta naurahdin. :D Mutta mun oma lyö sen kyllä laudalta!
annaignatius[a]hotmail.com
Itsensäpaljastamo. En koskaan edes yrittänyt kuvitella keksiväni jotain agspungeldaagen-nimimerkkiä siihen koska olin 3lk'lainen ja tehtiin tuo isin kanssa n__n ADD ME!

Ja hyi, tupakkaan en kyllä koskaan aijo koskea.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Tammi 2012, 20:43

Ääh, älkää ilmoitelko noita osoitteitanne kun en ehdi lisätä yhtäkään! Agnaa, tuus auttamaan!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 31 Tammi 2012, 21:15

Jos te täällä noita mesejänne kerrotte, niin kai mäkin kerron omani. Tosin siinä samalla saatte tietää mun nimeni, mutta ihan sama ^^

pegah-he[a]hotmail.com
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 31 Tammi 2012, 21:52

nooraruisniemi[a]hotmail.com

Siinä meitsin, sopivasti näkyykin siinä mun koko nimi mutta eipä se haittaa :'D

...Huomenna on äikän koe, aineen palautus ja puhe. En oo tehnyt kahta jälkimmäistä vieläkään, pitäis nyt jo kiireen vilkkaa tehdä. Ihana olla ahkera lukiolainen<3
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Pappis » 31 Tammi 2012, 22:02

jos nyt välttämättä tahdotte niin... hyppään minäkin tähän bandwagoniin

ida.aliisa[a]hotmail.com
ja, kun täällä nyt on tullut tavaksi kommentoida meseosoitteitaan tuossa on minun ensimmäinen ja toinen nimeni. Miitissä se, joka erehtyy Idaksi kutsumaan, saa kuiteskin pataan. Silleen leikillisesti. :D

Tuossa surffaillessani ja kouluhommista luistellessani satuin törmäämään tähän, joka on siis näppärä koostesivusto aatelisarvoista soveliaine puhuttelutapoineen ja muine pikku tietoineen, mukaanlukien muu keskiajan hierarkia ylipäätään. En tiedä onko tästä kenellekään mitään hyötyä, mutta kiintoisaa luettavaa ainakin.

Tällaiset sivut ovat KULLANARVOISIA! Aion käyttää tuntikausia hyödyllistä kokeisiin lukuaikaa noiden sivujen läpikäymiseen! 8D
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut