Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Helmi 2012, 23:48

Tuli vaan mieleen että tässä uudessa pulinassa tulee 200 sivua alta aikayksikön.

Ja kiitos kaikille jotka toivottivat hahmoni terveltulleeksi.

Ja Crimin uusi kreivi on kyllä so tah bra. Miksi Crimsonilla on kaikki komeet ja urheat miehet. (No koska minulla on kaikki seot ja monsterit)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Helmi 2012, 00:44

Olen uskomattoman ylpeä pelaajakaartista, joka kävi englanninkielistä peliä väsäämään. GJ MATES! GJ!
Aksu Be watchin' ye.

MINÄ MYÖS! MINÄ MYÖS! .. Olisin ottanut itsekin mieluusti osaa, mutta koska englantini on huonompi ko nelonen arvosanoissa niin jätänpä väliin :'D

Miksi Crimsonilla on kaikki komeet ja urheat miehet

KOSKA JONKUN TÄYTYY YLLÄPITÄÄ KAUNIITTEN POIKIEN SARJAA TÄÄLLÄKIN \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Helmi 2012, 09:16

Enkun kielivarasto ei mulla riittäisi sellaiseen peliin, mutta kyllä innolla heidän peliään seuraan :)

Jahas, sainpas Kuukkelin piirrutuksen valmiiksi.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Pappis » 03 Helmi 2012, 09:51

Lotdow kirjoitti:mutta kyllä innolla heidän peliään seuraan :)

Ei mitään paniikkia, toverit, mutta minulla on sellainen kutina persiissä, että meitä seurataan.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Helmi 2012, 10:11

We be watchin' yo mons. We be watchin' goood.

Suupieleni ovat kipeinä pervosta virnuilusta eilisen yön jäljiltä. Sitten pitäis viellä näillä samoilla ajatuksilla mennä psykan testeihin.
Kiitos Crimson, kiitos~

KAHVI ON LOPPU DDDDDDDDDDDDDDDDDD8

6. Tapoin kaktukseni kun en kastellut.

En siis ole ainoa joka onnistuu viherpeukalotaidoillaan hukuttamaan bonzai puun ja kuihduttamaan kaktuksen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Helmi 2012, 13:09

Kiitos Crimson, kiitos~

My pleasure o7

Omalle kaktukselleni kävi muinoin näin <3 Hänessä asui sieni~
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Helmi 2012, 13:43

YÄK toi sieni D: Järkytyin. Niinku mätä hedelmä... Oon pian lähös Aholansaareen vähän kouluttautumaan isoseksi :) Tulee oleen kivaa. JA KYLMÄÄ! Yli -30 koko viikonloppu.

Mäki seuraan innolla enkkupeliä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Helmi 2012, 14:03

Sienet järkyttää aina. et suinkaan ollut ensimmäinen joka noin on sanonut \o/ .. Oli mulla kerran pieni palmukin. Sen varsi lakastu ensin puoleenväliin saakka kunnes se katkes .. ja pikkukukistani lähti lehdet niin että niistä lopulta oli jäjellä vain yksi lehti per varsi vaikka niitä lehtiä ois pitäny olla kymmeniä. Ai oisko niitä pitäny kastellakin??????

Crimsonin puutatarhapalvelu, nyt vain puhelinsoiton päässä! o7
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Helmi 2012, 15:19

Nyt pistän väliin taas kommentini koska bonzai-puun tappamisessa ei ole mitään ihmeellistä. Kyseinen kasvi on harvinaisen typerä sillä se joko kuolee liikaan veteen tai liian vähään tai valon puutteeseen/ylisaantiin tai sille voi tulla niin sanottu "tuholaisongelma". Kaverini tappoi putkeen kaksi bonzaita :D

Haluan piirtää lisää transformereita. On tuo yksi työ tuossa jo valmis.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 03 Helmi 2012, 19:24

Heheh, mulla oli kerran muovikuusi, se kuoli.

I feel weird. Meikkasin, kiharsin hiukset ja leikin webbikameralla, enkä tee mitään noista, koskaan...
Voisin pönkittää miehistä imagoani pelaamalla pleikkarilla.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Helmi 2012, 19:36

Tapoit muovikuusen O.O Miten sinä sen teit?!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Helmi 2012, 20:22

Olen täällä taas, enkä tiedä mistä enkku pelistä täällä puhutaan. YAY
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Helmi 2012, 20:23

YAY! Täällä ei puhuta mistään.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 03 Helmi 2012, 20:40

Täällä puhutaan muurahaisista :3 Muurahaiset on muuten aika ällöjä. Ennen mä leikin niitten kaa mut nykyää en uskalla ees koskee niihi :oo
Viimeksi muokannut Ventus-setä päivämäärä 03 Helmi 2012, 20:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Helmi 2012, 20:59

Eipäs.

Täällä puhutaan kaikkien uusista hahmoista.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut