Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Helmi 2012, 18:26

Itse pelailin justiin Legend of Zeldaa. Taidanpa pelata Monster hunteria vielä tänään.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Helmi 2012, 19:06

"Kaikkien näiden vuosienkaan jälkeen en tarvitse laseja. Juon suoraan pullosta."
Päivän vitsi. Kuolen sille yhä.

TAHDON KAHVIA!!!!
Ja naamani on kipeänä koko viikonlopun jatkuneesta virnuilusta! >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Helmi 2012, 19:50

Miksipäs menit virnuilemaan? Ja miksie kukaan vastaa mun kysymyksiin >.<
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Helmi 2012, 20:08

Ja naamani on kipeänä koko viikonlopun jatkuneesta virnuilusta! >8(

8)

Kuka oikeasti haluaisi asua iglussa? o.O

Kuka nyt ei haluais?! AWESUM!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Helmi 2012, 20:24

Blaah Aksu, blaah.

Jaksaisiko piirtää jotain vaikuttavampaa kun noita heposia...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ivy » 05 Helmi 2012, 20:46

Crimson kirjoitti:Ja naamani on kipeänä koko viikonlopun jatkuneesta virnuilusta! >8(

I know how you feel 8)
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Helmi 2012, 21:55

Terveisiä Ahiksesta jossa joka päivä oli kylmempi kuin -30 astetta. Veisbuuk kaverini voivatkin katsoa suunnilleen viimeisimmän minusta lisätyn kuvan seinältäni (ei se missä on veretseisauttava ja pystysuora rageface) joka valaistaa vähän jäätäviä tunnelmiamme.

Vastailen peleihin... Joskus. Ah. 8h bussissa ei ollut kivaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 05 Helmi 2012, 22:39

Yyh meillä oli äsken vieraita ja nyt haluisin kyllä nukkumaan~ Ne pikkuset on välil nii rasittavii ku karjuu ja roikkuu koko ajan kintuissa. Onneks ei sentää hirveest tarvinnu niitten kaa olla ku yks kaveriki tuli ^^ Ja huomenna se sanakoe~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja harlekiini » 06 Helmi 2012, 00:15

Paakkaset pitäis kieltää.

Harlekiinin ilme hänen suunnitellessaan tulevia pelejä. Jos selittäisin tuumistani laajemmin miut varmaan diagnosoitaisiin psykopaatiksi ja joku perustaisi Amnestyn ropeversion kidutettujen hahmoparkojen suojelemiseksi |D
Kuvassa siis Isis-indexin psykomyyrä Sulo.

Mutta kaiken tämän ohella sain hieman kouluhommia tehtyä ja ehdin pettyä vaalitulokseen, vaikka olihan tulos arvattavissa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Helmi 2012, 00:40

Odotin innolla että puolet suomesta repii perseensä vaalien takia. Oli voittaja kumpi tahansa. No nyt se on ohi, toivottavasti missään ei enää näy vaali kommentteja/kuvia/propagandaa/mössytystä/rageilua/riitelyä/homojenIhQtusta/homojendissausta/huomattavanikäeronomaavienpariskuntiendissausta/jne, you name it. Todennäkösesti jälkipyykki kuitenkin tulee kestään ties kuin kauan. Mutta ei me täällä TNFssä siitä puhuta, vaalivapaa alue. Paitsi argumentoinnin kehto.
Nyt odotan niitä pettyneitä ja voitonriemuisia viestejä FBssä. Ja nauran.
Minä äänestin jälleen itseäni.

Josko tänä yönä menis nukkumaan vähän aikasemmin. Viime yöt valvonu neljään tai kuuteen ropettaen... Pitäis pajallekin huomenna herätä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Helmi 2012, 10:34

Menin kahden jälkeen nukkumaan muka .. en saanut unta, joten valvoin neljään pyöriskellen sängyssä. Nyt väsyttää - tahdon päikkärit >8(

En saanut aamukahvia.

Työnantajani oli ihana ja halin kanssa toivotti mut takasin töihin viime viikon sairasloman ja muun shown jälkeen ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Helmi 2012, 10:37

Crimson ja mahtava työnantaja.
Muista varoa fläppitaulua!

PAJAKAHVIA!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Helmi 2012, 10:46

FLÄPPITAULU!!!!! *heristää nyrkkiä*

FLÄPPITAULUN KOSTO VAINOSI MINUA TÄNÄKIN AAMUNA! Laukkuni ajoi siihen pahki ;____; ja nyt en uskalla viiä saksia pois, jos se vaikka vaanis mua tuolla jossai nurkan takana, valmiina kaatumaan niskaan kun kävelen ohi DD8
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Helmi 2012, 10:52

THE HORROR! Kutsut hirviönmetsästäjät paikalle ja osotat niille fläppitaulua. "TUOLLA SE ON! NÄETTEKÖ!? SE KATSOO MINUA JULMASTI!" "....."
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Helmi 2012, 10:57

JOOOOO!! Paikalliset ghostbustersit
Sitä ennen piirrän siihen semmosen häijyn näkösen hymiön ja puen sille mustan lakanan ylle viitaksi. Siä se möllöttää .. vaanimassa puolustuskyvyttömiä ohikulkijoita >8U
Rullattavat kaapitkaan ei näyttävästi ole tänää mun puolella. Yrittivät kovasti litistää minut väleihinsä~
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut