Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Helmi 2012, 11:59

Sain eilen kunnon lumipesun isältä. Se heitti mut hakeen.. Sitten mun toinen kenkäni jäi hankeen ja kipittelin paljain jaloin lumesta sisälle. Olin vielä ihan siävaatteissa.

Mun kirjat vihaa mua saan niistä kokoajan paperiviiltoja.
Nya

ViestiKirjoittaja Mohnake » 06 Helmi 2012, 16:15

Pitkästä aikaa täällä seurailen ja olen ihan pihalla :D

Ensimmäinen lomaviikonloppu vietettty ja takasin palveluksessa. On kyllä lepsu maanantai.
Mohnake

ViestiKirjoittaja jester » 06 Helmi 2012, 17:38

Pitäs... lukea... yo-kokeisiin D8
Jotenki ei täl hetkel olis minkään näköst kiinnostusta avata noita kirjoja -.-''

Celtic Thunderin kuuntelu on paljon kivempaa :D

Miksi mä meinaan kirjoittaa Shashin aina Shashana? :'D
jester

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Helmi 2012, 19:36

ÄH! kirjoitatte aivan liikaa koko ajan. En jaksa lukea >:
Pitää lukea ranskan kokeeseen ja sanonpa tässä nyt, että peleihin vastailu voi viivästyä, kun koe viikot nääs alkoivat, mutta Demintylle sanon ihan vain, että vastailen meidän peleihin niin usein kun on mahdollista. Niihin vastailu kun on muutenkin jäänyt vähäiseksi, niin en rupea sitä enää pienentämään.
Samalla voi ilmetä sellainen kuin stressi, joka repii aivoni pihalle, jolloin inspis ei tule kutsumalla. Silloin viimeistään pyytäisin kärsivällisyyttä pelaaja kumppaneiltani. Minulle voi aina lähettää viestiä ja muistutella, en ota nokkiini. Mahdollisuutena on myös (kuten varmasti tiedättekin) pelin katkaiseminen, jos hahmolla on ruuhkaa tai muutenkaan minun kanssani pelaaminen tuntuu lähinnä siirapilta. Ymmärrän tällaisenkin tilanteen.
Ainiin ja siihen yhteispeliin koetan myös mahdollisimman hyvin vastata, mutta sellaiset pelit, joilla ei niinkään ole "kiire" ellei toisin joku mainitse, niin niiden vastaamiseen voi mennä suurempi tovi. En kuitenkaan anna teidän odottaa viikosta pidempään.
Kiitos, olenkin asiani kertonut ja jos jotakuta ei kiinnosta tätä rimpsua lukea, niin en pakota, mutta ymmärtäkääpäs siis tilanteeni pelien ja kokeiden, sekä stressin yllättäessä en ole ehkä ihan heti viivana vastaamassa. Ja viestiä, jos menee pidempään kuin mielestäsi on sopivaa. otan viestejä vastaan kuitenkin vasta, kun on mennyt yli 3 päivää viime vastauksesta, jos jollakulla niin kiire on. Kuitenkin se viikko on nyt alustavasti maksimiraja, jossa minun pitäisi keretä vastaamaan.

Eli tässäpä tämä. Jatkakaa rakkaat ystäväiseni, jatkakaa ja naurakaa o7
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Helmi 2012, 19:45

Tuo taisi olla vaan Temp sellainen varoitus et "Demintty..*pihisee kikusta* Et enää KOSKAAN laita mulle muistutuksia!..*mutinaa*" että tajuaisin sen tässä :D Noeie, kiva jos koitat vastata ^^'
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Helmi 2012, 20:40

Ei sentäään. ^^ vastata koetan tosissaan ja tosiaan sanot, jos minä en muista vastata .__. dementtiaa(ko?) Tänään vastaamaan en pääse, kun meni aksuttaren peliin vastauksessa koko ilta aikaa (JES!) joten huomenna vastaan ainakin toiseen peliin ja jos aikaa jää, niin tietenkin myös toiseen! :3 Toivottavasti tämä sinulle käy, koska tänään en tosiaan ehdi ^^'
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Helmi 2012, 20:59

Minähän muistutuksia jakelen sinulle aika paljonkin :D ja usko pois, dementtiaa se on (: ja käy käy toki (:
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Helmi 2012, 21:31

Vui saakeli Aksu sun talos ovi spawnaa morson. Ei, ei sittenkään morsoa, vaan suitorin. Säikähdin niin perhanasti unessani:
Olin tulossa Lotdowin kanssa teille, asuitte tossa naapurissa ja oli kesä. Sulla oli oma huone teidän talon katolla ja sinne pääs sellasta putkea pitkin missä oleva jalusta nous silleen kuninkaallisen coolisti ylöspäin aina sun huoneeseen asti.
NOH. Sitten. Me astuttiin teidän ovesta sisään ja sit oltiin sillee "mistä täältä pääsee aksun huoneeseen >8U ei näy rappusia" ja sit se kilisevä suitori juoksee sieltä nurkan takaa. Se oli kamalaa. Puhkotut silmät ja rinkula kaulassa ja mä aattelin että se on kuolema sitten! Kirmattiin Lotan kans karkuun ja sit aikamme juostiin ja sit sun ISKÄS tuli yhes välis kotiin ja sanoi vaan et "Toi suitori on ihan vaaraton." ja sit se oli muuntautunu muka normaaliks ihmiseks. Onneks me ei uskottu Lotan kanssa koska heti ku sun iskäs kipas vessaan niin se ukkeli muuttu takasin suitoriksi ja mä löysin sen putkilon! *voittajafiilis* Valitettavasti Lotta jäi suitorin kynsiin ja suitori yritti tappaa sen sohvatyynyillä :D Liiskasi sinne väliin. Olin vaan et "Tuu perässä!" ja heti ku pääsin sun luo sinne katolle niin uni loppu.
Niin että kiitti turhasta.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Helmi 2012, 22:11

Kuulostaa harvinaisen todenmukaselta. Täällä kun on örriä jos toistakin nurkissa, varokaa vaan murtovarkaat~
Vähänkö ois siistiä asua katolla. Iglussa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Helmi 2012, 23:00

Iglut palaavat jälleen.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Helmi 2012, 23:06

Lotdownilla on selvästi jotain patoutuneita tunteita igluja ja niiden rakastajia kohtaan ic
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Helmi 2012, 23:23

I.C Wiener.

Heheheheh, me koitettiin kerran serkun kanssa tehä jäästä kasattu iglu, pakkanen halkasi kolme ämpäriä ja jouduttiin ostamaan mummolle uudet ämpärit. It was not a nice day, mutta yrittää piti kuitenkin.

//EDIT:
Löysin selityksen Harlekiinin ongelmaan, miksi kaikki tyrkyttää takapuolta ja paljon muuta liian lähelle haaruksia =O It's called evolution, and i dont like it.
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Helmi 2012, 10:37

Lol tuo Kittyn kuva, mutta niinhän tuo tosiaan taitaakin mennä, kun sitä hetken alkaa pohtimaan.

Kolme tuntia öitä takana. Väsyttää nii maan perkeleesti. Ja ulkonakin oli taas inhottavan kylmä aamulla. Jopa huimat -20 astetta (eilen oli vaan -10), mutta jäädyin silti koska siellä on myös inhottava tuuli joka tekee tosta ilmasta semmosen -30 tasosen >:

JA TÄNÄÄN! Tänään otan ne päikkärit joista eilen oli niin kovasti uhoaminen! \o/ That's what she said~

Ja tööt Nya, nykyinen avatarisi on aivan liian suuri! Korkeus vissiinki on jees, tiedä sitten tästä silmämääräsestä mittaamisesta joka mulla on tällähetkellä harvinaisen huono kun väsyttää, mutta tuo on kyllä selvästi aivan liian leveä, joten pyytäisin sinua vaihtamaan sen. Sankyuu~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Helmi 2012, 11:50

lol kitty.

Jaa meinaa Crim päikkärit ottaa. Luuletko? >8DDDD
Pitäis keittiötä vaivautua siivoomaan, mut nyt ei jaksa. Sen sijaan koitan ropeihin vastata ja tuhota keittiön ruokavarastoja. Perfect!

Ja yup, nyan avatar on reilusi yli rajojen. Katsoitko edes säännöistä avatarin kokoa? Poistettu, lisää itsellesi rajojen mukainen avatar~
Ja Nya ei ole ainoa jota kirjat ja paperit vihaavat. *laastareita sormiin*
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Helmi 2012, 11:56

Jaa meinaa Crim päikkärit ottaa. Luuletko? >8DDDD

No enhän minä nyt tosissani ollut! Vai olinko?!??!! .. En. Se kone napsahtaa päälle kuitenki ko pääsen taas kotiin, päikkäreitten puolesta on ihan turha lyyä ees vetoa :'D

Mä taas tapan aikaani täällä liikaa tässä, mutta kun en jaksa jostain kumman syystä keskittyä aivan täysin mihinkään väsymykseltäni x.x Anygays, SYÖMÄÄN! \o/
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut