Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 09 Helmi 2012, 19:55

harlekiini kirjoitti:Ylva, et ole nähnyt vielä mitään.

Ei kun niitä kaikka ei vaan kerrota ;)

Nii ja tosiaan, kun nenäni on ikiräässä olin kuolla viimeviikolla kun kävelin kaupasta kotiin (ilman hanskoja vielä eli sormet oli ihan kuoliossa). Tuntui oikeasti, että koko nenäontelot on jäässä. Sitten jos hengittää suun kautta keuhkot sanoo itsensä irti.
Ylva

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 09 Helmi 2012, 21:01

Ää~ Kemian tunti oli ihan hirvee~ Ope istu mun pulpetille ku se aiko auttaa mua, sit ku se pulpetti meni vähä sillee vinoo ku se lattia on nii vammane nii ne jalat ei oo samaan aikaan maassa nii mun kynä vieri sen takapuolen alle Dx Sit ku se autto mun vieres olevaa kaverii nii se siirty viel lähemmäs mua...... En halunnu enää sitä kynää, nii mun kaveri otti sen muistoks meijä open takapuolest.. :D Tai nii se ainaki sano (läpällä tietenkin)~ Mut ärsyttävää silti, ku semmone kolmekymppinen mies istuu siihen pulpetille ja kynä vierii sen takapuoleen....
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Helmi 2012, 21:13

Se on vain takapuoli, ei siihen kukaan kuole.

zaijaijai, taas on aavekipuja, not so molto bene..
Kill meh ! Or nut.
Sauna on lämpiämässä, se pelastaa kaiken <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2012, 21:17

Kummituskipuja ilmenee vain henkilöillä, joilta on poistettu/katkastu joku ruumiinosa. Esim amputoitu jalka, ni sen jalkapohjaa saattaa muka kutista, vaikkei sillä mtn jalkapohjaa enää ookkaan. Joten Kitty, oletko mennyt amputoitavaksi?! >8U

Pyllyjä.
Pewhanan foorumi lagaillu koko päivän taas..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Helmi 2012, 21:47

Kyllä multa on poistettu, hm, asioita, eikä mitään ihon sisäpuolelta, mutta häpeän asiaa vaikkei siinä kai mitään häpeämistä ole, joten en ala yleisemmin mainostamaan mitä minusta puuttuu.
Joten tiedän mitä on kummitus kipu =D Se ei ole kivaa =O

Miksi mun suussa maistuu saippua !?

Ja juu, foorumi on tosiaan tökkiny tänään vähäsen, tosin sillä ei ole mulle niinkään suurta merkitystä ku en jaksa vastailla pelihin tänään ^^'
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 09 Helmi 2012, 21:52

Uteliaisuus nostaa päätä sisälläni ja nyt kiinnostaa melko perkeleesti mitä Kittyltä on poistettu :D . Ei tietenkään tarvitse sanoa, enkä tahdo mennä henkilökohtaisuuksiin täällä, mutta satun vain olemaan tämmöinen "Hyvin jännä ja mielenkiintoinen seikka...."-ihminen.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2012, 21:56

Kummitukset kutittelee.

AAAAAAAAAAAAAAAHIHIHIHIHI CRIMSON TEKI DARIUKSELLE ARMORIN <333 OLEN ONNENI KUKKUROILLA JA HEHKUTAN TÄÄLLÄ CAPSIA RAISKATEN <3 KIITOS CRIMSON! OLET PEKONISI ANSAINNUT! Nyt si Darius on joka pelissä armori päällä. DEAL WITH IT
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Helmi 2012, 22:01

PEKONIT TÄNNE !!! OMMNOMNOMOMNOOMN !!! Olen nälkäinen näin raskaan työn jälkeen ! >8U
Crimson

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Helmi 2012, 22:10

Kaikki ne rage kohtauksesi olivat vaivan arvoisia <3

Oli :'D

JOS DARIUKSELLA ON AINA ARMORI PÄÄLLÄ NI MÄ TUUN SIINÄTAPAUKSESSA KYTTÄÄMÄÄN JOKAISTA DARIUKSEN PELIÄ TULEVAISUUDESSA! \o/ kyttäisin muutenki >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Helmi 2012, 22:34

Lotdowin epäaktiivisuus on iskenyt, mutta nyt hän on taas palannut katsomaan pulinaa ja wtf Harlekiini allekirjotus. Vähänkö cooliou.

Mitäs täällä. Ihanasti vaihdoinkin sitten herätyskellon ääneksi morsojen karjuntaa. My love has been destroyed.

Pelit, miksei ole turkinpippureita? Ei jaksa vastata.

Kitty, sorry about your bad day. Kuulostaa vähän mun tiistailta.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Helmi 2012, 23:06

Heheh, voi Mohnake, tuo kuulostaa varmaan 90% kiinnostavammalta kuin mitä se oikeasti on.
Eikä oo mikään "vakava" tai vaarallinen juttu

JA ONKO CRIMSON PIIRTÄNYT TAAS LINKITTÄMÄTTÄ MINULLE !?

Eheh, aaw, kiitos myötätunnosta Lotdow, oot niin sulonen

Tuli muuten mieleen (en jaksa katsoa) kuka lienee foorumin nuorin pelaaja `?
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Helmi 2012, 23:16

Listauksen mukaan Lotdow ja Nya ovat nuorimpia. Tosin kaikki eivät tahtoneet syntymävuottaan näytille, joten saattaa täällä nuorempiakin olla. Nuorin pelaaja on siis noin 13-14 vuotias!
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Helmi 2012, 23:25

Yesh, minä olen nuori. Osoittakaa myötätuntoa kirjoitusvirheiden kanssa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Helmi 2012, 23:28

Mitä nyt välillä on sellanen viilinki että voisin laskea Toffon henkisesti vanhemmaksi kuin mitä se on oikeasti. Mutta sitten ei kuitenkaan. Vain pelimaailmassa ja nettimaailmassa.

*luovuttaa juniorikruununsa ja itkee mieskyyneliä*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna