Lotdow kirjoitti:Ja sitten meijän äikänopettaja varasti mun sipsit, mutta mä kerroin sille tarinan Mooseksesta ja vapaasta kansasta ja lain mukaan sipsit kuului mulle.
harlekiini kirjoitti:Lotdow kirjoitti:Ja sitten meijän äikänopettaja varasti mun sipsit, mutta mä kerroin sille tarinan Mooseksesta ja vapaasta kansasta ja lain mukaan sipsit kuului mulle.
Niin on kirjoitettu, että kaikki sipsit ovat Lotdow'lle kuulumahan!
Piirrä minulle jothain? ='D
Sain juuri tatuointia suunniteltua, ja alan pikku hiljaa lähestyä lopullista versiota. Olen melko varma että saan tatuoijaparan itkemään kun marssin liikkeeseen luonnokseni kanssa, ruusuikkunoiden vaatimaan piperrykseen verrattuna Crimin hahmot ovat tikku-ukkoja. Nakitan Lotdow'n suunnittelemaan mulle sen ruusuikkunan, hohoo! Katotaan tekeekö mieli piirtää sen jälkeen! Muahaha!
Haluun pelata pokemonia. Olen kerran elämässäni pelannut, ja se oli ala-asteella lentokoneessa kun meille jaettiin pelikoneet viihdykkeeksi kun oltiin jonnekin päin Kreikkaa menossa. Enkä mie ymmärtänyt tavuakaan englantia.

Aksutar kirjoitti:Ei jakseta täällä vinee typosita

Lotdow kirjoitti:Kuulumahan, pitäisi sanoa kuuluman, tai kuuluva :)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa