Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja harlekiini » 11 Helmi 2012, 15:06

>: D Muahahahahahaaha! Olen kaikkialla! Ette ikinä pääse minulta karkuun! Voitte juosta, voitte piiloutua, mutta harlekiini on aina päänne sisällä valmiina kommentoimaan ajatuksianne kun sitä vähiten odotitte, juuri kun luulitte olevanne turvassa. Nyahahahahahaahahahhhaaaa!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Helmi 2012, 16:52

Jostain syystä en halunnu siinä unessa pyörtyä ko olit niin pervon näkönen.
Eek.

On kyllä taas pervous mittari niin korkeella ku olla ja voi. Tämä jatkuva virnuili sattuu jo poskiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Helmi 2012, 19:36

Ylva kirjoitti:huh, et kyllä voita minua SW tiedossa XD kysy vaikka mitä :)

Voit yhtä hyvin kysyä multa mitä vain.

Aah, hyvä reissu, mitäs sitten tekisi?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 12 Helmi 2012, 09:26

Näin unta pokemoneista.. Joiduin antamaan kaikki jollekkin hirviön näköselle tyypille joka kuulemma vei ne turvaan. Mut sain Pikachun takas :3
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Helmi 2012, 14:14

-.o Mä näin unta että Agnan poikakaveri muuttu suitoriksi D: Ja sitten meijän äikänopettaja varasti mun sipsit, mutta mä kerroin sille tarinan Mooseksesta ja vapaasta kansasta ja lain mukaan sipsit kuului mulle. Emt.

MINÄ TAHTOA PIIRTÄÄ!
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 12 Helmi 2012, 15:23

Lotdow kirjoitti:Ja sitten meijän äikänopettaja varasti mun sipsit, mutta mä kerroin sille tarinan Mooseksesta ja vapaasta kansasta ja lain mukaan sipsit kuului mulle.

Niin on kirjoitettu, että kaikki sipsit ovat Lotdow'lle kuulumahan!

Piirrä minulle jothain? ='D
Sain juuri tatuointia suunniteltua, ja alan pikku hiljaa lähestyä lopullista versiota. Olen melko varma että saan tatuoijaparan itkemään kun marssin liikkeeseen luonnokseni kanssa, ruusuikkunoiden vaatimaan piperrykseen verrattuna Crimin hahmot ovat tikku-ukkoja. Nakitan Lotdow'n suunnittelemaan mulle sen ruusuikkunan, hohoo! Katotaan tekeekö mieli piirtää sen jälkeen! Muahaha!

Haluun pelata pokemonia. Olen kerran elämässäni pelannut, ja se oli ala-asteella lentokoneessa kun meille jaettiin pelikoneet viihdykkeeksi kun oltiin jonnekin päin Kreikkaa menossa. Enkä mie ymmärtänyt tavuakaan englantia.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Helmi 2012, 19:55

harlekiini kirjoitti:
Lotdow kirjoitti:Ja sitten meijän äikänopettaja varasti mun sipsit, mutta mä kerroin sille tarinan Mooseksesta ja vapaasta kansasta ja lain mukaan sipsit kuului mulle.

Niin on kirjoitettu, että kaikki sipsit ovat Lotdow'lle kuulumahan!

Piirrä minulle jothain? ='D
Sain juuri tatuointia suunniteltua, ja alan pikku hiljaa lähestyä lopullista versiota. Olen melko varma että saan tatuoijaparan itkemään kun marssin liikkeeseen luonnokseni kanssa, ruusuikkunoiden vaatimaan piperrykseen verrattuna Crimin hahmot ovat tikku-ukkoja. Nakitan Lotdow'n suunnittelemaan mulle sen ruusuikkunan, hohoo! Katotaan tekeekö mieli piirtää sen jälkeen! Muahaha!

Kuulumahan, pitäisi sanoa kuuluman, tai kuuluva :)

Ja en jaksa piirtää ruusujasi. Menen piirtämään jotain ruumiin ja elävän välistä sössöä. Lalezzeja tyyliin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Helmi 2012, 20:16

Duuudes, tää on pulina. Ei jakseta täällä vinee typosita/kirjotusasuista/grammarnazzzikoista.

Haluun pelata pokemonia. Olen kerran elämässäni pelannut, ja se oli ala-asteella lentokoneessa kun meille jaettiin pelikoneet viihdykkeeksi kun oltiin jonnekin päin Kreikkaa menossa. Enkä mie ymmärtänyt tavuakaan englantia.

JUST TÄLLÄ HETKELLÄ PELAAN HGtä >8OOO Mun eevee farmini kasvaa. hohoho.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Helmi 2012, 20:35

Aksutar kirjoitti:Ei jakseta täällä vinee typosita

Se on kylläkin "typoista"...Kuva

OKEI OKEI SORI :DD En voinut vastustaa. Palasin juuri Jyväskylästä ja muikeaa oli, khihii 8) Nyt voi taas keskittyä pelaamiseen kun ei oo edes sellaista estettä kuin kokeet.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Helmi 2012, 20:43

Yes, i typo alot. Kuten AKssakin mainitaan
Ehkä en si kirjota tänne mitään jos se kerta häirittee noin paljon >:{
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Helmi 2012, 20:54

Joo ehkä se on parempi >:{ Senkin yhdyskunnan oikeinkirjoituksen tuhoaja.
Nolol. Kukapa meistä ei typoja joskus tekisi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Helmi 2012, 20:55

[Sposti sensuroitu]
Mesessä saa lisätä, mutta jos vielä ilmotatte erikseen niin tiiän hyväksyä teijät ^^

Jeeh, kohta koko kirjahössäkkäni on valmis.

EDIT: Tuollainen yllätysmesesähköpostilisäys juttu siksi koska vihdoin sen muistin laittaa :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 12 Helmi 2012, 23:31

Lotdow kirjoitti:Kuulumahan, pitäisi sanoa kuuluman, tai kuuluva :)

Minä sanon kuulumahan! Ja omata! Ja keksin päästäni muitakin sanoja! Ettäs tiiätte! Olen uusi Agricola!! Hajotkaa siihen kielioppiinne!
Sanoo kielipoliisi. Kröhöm.

Jukoliste, Lotdow, olet minulle velkaa (jostain, joskus, tulevaisuudessa viimeistään)! Et yhtään yritä luistella siitä!

Omnom pitsaa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Helmi 2012, 09:57

Aargh! Putsahimo iski!
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Helmi 2012, 11:19

Jällen kerran pääsin aamulla päivittelemään joka aamuista hitauttani sillä, että tajuan ikkunasta ulos katsottua, että linkki venaa meitsiä. Pitikin nukkua pommiin >8( vauhteeeeeeeksi~ 8D

Ja voisin valittaa niin kerpeleen monesta muustakin asiasta, mutta taidan jättää teidän mieliksenne kuitenkin väliin. Saisin super bannit ja Aksun vihat niskoilleni D8

Kahvi. Tarvitsen kahvia (~*_*)~
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 13 Helmi 2012, 11:24, muokattu yhteensä 2 kertaa
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut