Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
10 matematiikankokeesta ja 10 äikänkokeesta, jossa pisteet 52/50 koska tein niin loistavan runon. Hajotkaa penaaleihinne niinkuin mun terotin tekee jatkuvasti, mistä syystä se on täysin käyttökelvoton ryökäles.
Meillä oli täällä eilen tuorejuustoa ja ruissipsejä eli Hesan Herkkuja, Crim! Olisit tullu meiltä hakemaan juustosesi. Ja chilitonnikala kuulosti niin eksoottiselta että mielikuva oli...... Mielenkiintoinen o.o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."
Koska opiskelen aina niin paljon, olen ihan tyytyväinen jos sellasen 7 satun mistään aineesta saamaan. Pitäkää te ne kymppinne.
Chilitonnikala on itse asiassa hitsin hyvää, varsinki kotitekoisessa pitsassa.
Haluaako joku kertoa mulle miten piirretään vartaloita erilaisissa asennoissa ilman että huomaa yllättäen piirtävänsä hahmojaan erilaisissa asennoissa ja alastomina D8 Tää ei vaan koskaan onnistu :'D
Haluaako joku kertoa mulle miten piirretään vartaloita erilaisissa asennoissa ilman että huomaa yllättäen piirtävänsä hahmojaan erilaisissa asennoissa ja alastomina D8
Ne ei ole alasti, ellet piirrä niille nännejä ja sitä mitä löytyy vyön alta.
Mohnake koita parantua. Tai si tuu tänne mun seuraks sairastamaan.
Oi, että mä rakastan tota englanniks pelattavaa peliä!! Saan suunnattomat kiksit siitä, että Ofeliaa ladytellään : P
Helvetti, miks mun oli pakko saada inspis uuteen hahmoon lähes heti Numman jälkeen!! Perkeleen Mäyrä ja sen saatanan seksikäs mitään sanomaton ilme!! Tuuppaan sitä hanuriin!
Helevata, ku tahtoo väsyttää. Petiinkin voisi toki mennä, mutta enkun sanikseen pitäisi lukea ja pitäisi keksiä miten saisin rahdattua wanhojen tanssipukuni koululle ilman, että tärvelen sitä. Jjjjjjjjjep...