Sitäpaitsi ollut koko aamun hirveä puheen tarve, mutta koska kaikki muut ovat normaaleja yhteiskunnan jäseniä, jotka oikeasti tekevätkin jotain, ovat nuo töissä/koulussa niin ei kukaan ole paikalla höpöttääkseen.

Nooo Crim älä telo itteees D: Tai jos telot ni tuut si sairaslomaa tänne viettämään. Si ruokin sut.
Ne elämäänsäkyllästyneet kuskit vois kyllä harkita alan vaihtoa, jos ajaminen ja asiakastyö ei kiinnosta.
Aksutar kirjoitti:JA PERHANAN HARLEKIINI POIS MUN UNISTA! SUOTANA. Ja vie heiluvat kassis pois mun päästä.
Crimille jaksamisia. Tosin nyt voit lesoilla kepeilläs ja keräillä säälipisteitä.
Tuli muuten mieleen noista bussikuskeista kerta kun olin menossa kaupungille ihan unissani kun oli aika aikainen ja kuski onnistui täräyttämään liikennemerkkiin/johonkin tolppaan niin, että mun vieressä oleva ikkuna räsähti rikki ja mun takaa se tuli läpi asti. Sain pienen sydärin XD Siinä jäi ihmetyttämään se, että kuski ei edes kysynyt sattuiko ketään, kun minä kiljaisinkin kun pelästyin. Eikä se tehnyt sille ikkunalle mitään vaikka pysähtyi torillakin. Jatkoi vaan matkaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa