Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 17 Helmi 2012, 21:00

Menen tekemään riistapullia ja sen jälkeen taidan itkeä vielä vähän kolmannen Nälkäpelikirjan lopulle.

Nyyh itkekäämme yhdessä~ Tosin en jaksa enää itkeä, kun luin sen jo aikoja sitten, enkä oo enää lukemassa, koska se oli surullinen, helevetti~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Helmi 2012, 21:14

Wyff, se oli surullinen mutta aivan älyttömän hyvä *-* Mä niin odotan sitä elokuvaa vaikkei se varmastikaan yllä samaan lopputulokseen kuin kirjat. Traileri nostaa silti ihon kananlihalle.
"THE VOLUNTEER!!!!" huusi Katniss aukiolla juostessaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Helmi 2012, 21:18

Saanen udella, mistä kirjasta(?) siis puhutte? :3

Itse harmittelen, kun koko päivä meni YouTubessa katsoessa Vat19.comin videoita ja miettiessä, että kehtaisko sieltä joskus tilatakin jotain... nyt vain päivä on vietetty ja suurempaa tarkoitusta sille en saanut >:
Templer

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 17 Helmi 2012, 21:21

Mä niin odotan sitä elokuvaa

Hoho, mäkin odotan sitä elokuvaa ja aijon vaik väkisin mennä kattomaan sen :DD

Saanen udella, mistä kirjasta(?) siis puhutte

Nälkäpeli :3

Okei toi ei kerro paljoo mitää, mut se on sellanen ihanaihana kirja jonka kannattaa lukee :)
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Helmi 2012, 22:13

Ventus-setä kirjoitti:Nälkäpeli :3

The Hunger Games
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Helmi 2012, 03:27

Tuo Nälkäpelin juoni kuulostaa hieman siltä kun muistaisin nimen no siltä japanilaiselta leffalta, jossa ne on siellä saarella. Battle Royal? Leffa voi kyllä olla hieno.

Edit: Paitsi että tossa on jotenkin enemmän juttuja mitä ymmärsin, mutta idea, että on poikia ja tyttöjä ja niiden pitää tappaa toisensa ja viimenen hengissä selviytyy.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Helmi 2012, 10:05

BATTLE ROYALE <3

Tänään sitten hautajaisiin. Haluaisin vaan jäädä nukkumaan. Nukun si autossa. Jään autoon nukkuun kun muut menee kirkkoon. Koirakin jää päiväks hoitoon mun kummitädille. Saa nähdä mikä parku siitäkin tulee si
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja jester » 18 Helmi 2012, 11:24

Mä oon miettiny Nälkäpeli sarjan lukemista ja teidän kirjotuksesta saa sen kuvan että kannattas? Ku en oo lukenu kirjoja mut ku otin selvää juonesta ni tietääpähä etukäteen mitä tulee tapahtumaan :'D

Tosin eka pitäs lukea vanhat kirjat pois alta... siis oikeasti vanhat, kuten 1946 painoksen Monte Criston kreivistä...
jester

ViestiKirjoittaja Templer » 18 Helmi 2012, 12:07

Huomenia! Uusi päivä ja uudet kujeet. >:)

Nyt sitten peleihin vastaamaan -->
Templer

ViestiKirjoittaja Mohnake » 18 Helmi 2012, 15:38

Huomaa kyllä, että käyn vähän hitaalla enkä kovin paljoa lue edellisiä viestejä, mutta nostan nyt kuitenkin omanmielipiteeni esiin Suomen Puolustusvoimista. Puutteellista touhuahan siellä tapahtuu, kun vähemmän on sitä oikeata maanpuolustusta ja muuta hyödyllistä ja enemmän taas sitä hyödytöntä. Eihän niitä herroja pahemmin edes kouluteta kriisinhallinta tehtäviin ja aina siellä on mielessä itänaapuri Neuvostoliitto, joka on olevinaan todellinen uhka. En tietenkään vähättele Puolustuvoimien tärkeyttä omalla sarallaan, mutta sen koulutuksen tärkeyttä. Kuinka monelle juolahtaisi ensimmäisenä mieleen pedata sänky rypyttömäksi ja timmiksi, kun iskee esim. maanjäristys tai joku muu luonnonkatastrofi? Uskon, että todella harvalle. Pointtini siis on se, että Puolustusvoimien pitäisi päivittää koulutustaan ajantasalle ja kouluttaa sotilaitaan enemmän ei-sota-tilanteisiin ja muihin kriiseihin.

Pyydän anteeksi jos tämä jotain äsrytti tai provosoi, mutta tämä on minun mielipiteeni.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ivy » 18 Helmi 2012, 17:08

Pulina ei valitettavasti ole oikea paikka alkaa puolustusvoimista väittelemään >: Syökäämme kakkua sen sijaan.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Helmi 2012, 17:45

Syökäämme tosiaan kakkua, ja juokaamme teetä, Aksulle kahvia ja sivistynyttä keskustelua.

Mur, en tiiä yhtään miksi mutta on ollu tässä jo muutama päivä niin että tekis mieli vaan kadota jonnekkin ja tulla takasin sitten ihan eri tyyppinä...
Ja varsinkin tänään se tunne on taas niskanpäällä, ei kiva.
Todella turhauttava fiilis.

Mites muilla otuksilla kulkee ?
Kitty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 18 Helmi 2012, 18:59

Yöh, ei kakkua. Imin juuri posket lommolla tonkallisen Mäkkärin mansikkapirtelöä, ja pussillinen irttareita kummittelee keittiössä. Ei enää makeaa. Tietää tulleensa pitkästä aikaa kotiin kun juttu luistaa äidin kanssa ilman turhia purkauksia ja kun kaupasta tarttuu mukaan kaikkea lihottavaa turhaketta =D

Nälkäpeliä voisi ruveta lukemaan sitten kun olen saanut Kuroshitsujin kerättyä, Kenshinin katsottua ja Tuulen nimen (on muuten aivan loistava kirja!) luettua. Jotenkin näen Nälkäpelin jonkinlaisena Battle Royalen kopiona, ja vaikka onkin valitettava tosiasia että nykyään kaikki kopioivat toisiltaan, en ole saanut vielä psyykattua itseäni siihen pisteeseen että sitä lukisin. Sain joululahjaksi Laura Gallego Garcían kirjoittaman Vastarinnan, ja petyin teiniromaanimaiseen tyylin sen verran etten lukenut edes puoleenväliin.
Mutta Tuulen nimi, ah. Tahdon tätä lisää. Kunnollista pitkää ja perusteellista tarinankerrontaa maailmassa, jonka keksimiseen on nähty ihan vaivaakin sen sijaan, että kliseisesti nimetty (Jack) kliseisen ikäinen (13) ilmeisesti britti velhouteen taipuvainen pojannulikka kaapataan keskiaikaan jämähtäneeseen toiseen ulottuvuuteen pelastamaan maailmaa. Puhrlease.
Ehkä olen liian vanha ja nirso lukemaan tällaista.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Helmi 2012, 20:10

Stephen King - Lohikäärmeen silmät. Lukekaa se ja löytäkää TNF inspiraatiota. Lllove it.

Semmotteet oli hautajaiset. Olis itte tehny mieli hypätä kuoppaan ko slaageja tuli ihmismassan keskellä enemmän kun sieniä sateella.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Helmi 2012, 21:40

Kipeä. Tahtoo suklaata. Ja jäätelöä. Ja limppaa.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut