Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Helmi 2012, 00:11

Tahtoo suunnitella uutta hahmoa.

Pikaista paranemista Ylva, kuinka sinä onnistutkaan sairastumaan kokoajan?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 19 Helmi 2012, 00:15

En tiedä. Yleensä tulen kipeäksi kerran puolessavuodessa... Syytän aviomiestäni ;)

Haluisin pelata. Ja suunnitella uutta hahmoa. Mutta aivot on yhtä mömmöä. Pelaanpa sitten Reconingiä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Helmi 2012, 00:16

Paranemisia minulta kanssa.

Voi luoja, se tunne ku tajuu ettei oo kaikki muumit laaksossa, tai sitten mun väsyneet aivot taas liiottelee asioita.

Hahmoja hahmoja hahmoja, oh the joy of making them !
Kitty

ViestiKirjoittaja Ylva » 19 Helmi 2012, 01:09

Ihana peli <3

Niin ja kiitoiksia paranemistoivotuksista. Voisi tästä raahautua sängyn pohjalle, ruumis on sitä mieltä XD

Hahmoja on kiva luoda ja sitten herää joku päivä siihen todellisuuteen että sulla on tuhat eri hahmoa XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Pappis » 19 Helmi 2012, 01:14

Ylva kirjoitti:Hahmoja on kiva luoda ja sitten herää joku päivä siihen todellisuuteen että sulla on tuhat eri hahmoa XD

Tervetuloa minun todellisuuteeni. Heräsin siihen itse jo vuosi sitten. Yritä siinä ottaa kaikki hahmot huomioon, kun ei enää kunnolla muista kaikkien nimiäkään D:
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Helmi 2012, 02:22

Mulla sama ongelma, mutta sain apua ja homma on hoidossa !
Kitty

ViestiKirjoittaja Ylva » 19 Helmi 2012, 07:09

Mul on ollu yhteensä lähemmäs sata hahmoa XD 4 eri genreä.
Ne nyt on kuolleet ja kuopatut.
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Helmi 2012, 11:32

Ite teen kauheen harkiten ja tarkastellen ja tunnustellen kaikki omat hahmot että niillä kans jaksaa pelata :D Ja odotan että jos syttyy uusia inspiksiä niin koitan tunkea niitä samaan hahmoon... Tosin kolme ekaa on niin pienenä tehty että ne on ollu lähinnä sitä varten että pääsen sekä ihmisten- että haltioiden puolelle ja niin.
Mutta silti Aberec on paras.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Helmi 2012, 11:38

Haluaako joku vilkaista mun hahmolistaa?

Ittellä ideoita tulee sieltä täältä ja osan unohdan mutta sitten niitä joilla aattelen olevan kiva pelata, ja ajollaista mulla ei vielä ole lähimainkaan niin semmosia lähden toteuttamaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 19 Helmi 2012, 14:17

Kyllä mä kaikilla hahmoilla pelaan. Joskus voi joku hahmo olla "horroksessa" jonkun aikaa, mutta eipä se haittaa.

Luulenko vaan vai onko täällä hiljasta?
Ylva

ViestiKirjoittaja Pappis » 19 Helmi 2012, 14:24

Mulla TNFän hahmot on vaan pintaraapasua. Jos mua yhtään seuraa DAssa, tietää kyllä, mistä mä puhun.

Ja kyllä taitaa ihan sirkan sirinän kuulla, kieltämättä
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Helmi 2012, 14:27

Hyhyh, katon ihan hirveetä kauhuleffaa, hyyi, sydän vetää kierroksia. En ookkaan muuten aikoihin kauhuleffoja katellu.

Ja Pappiksellahan niitä hahmoja piisaa =D
Kovasti sinnuu aina Deviantartissa stalkkailen.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Helmi 2012, 14:42

Pappista stalkkaan kans mutta jokainen niistä hahmoideoista on pewhanan hieno. Imen niistä yleensä inspistä itteeni - en matkimismielessä vaan saan niistä laukauksia että jaksan ite saada aikaan jotain :D Esimerkiksi Pappiksen maskimies ja huivimies on yhdet suosikkini.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 19 Helmi 2012, 15:01

Harkitsin maskimiehen ja huivimiehen ottoa tänne, mutta ne eivät sopineet TNFän maailmaan ollenkaan niin se sitten jäi :D

Nyt pitäis saada Mäyrän esittelyä eteenpäin. Ja keksittyä sille kunnollinen etunimi D:
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Helmi 2012, 15:17

Mutta silti Aberec on paras.

Aberec ftw!

mulla piti aluks olla vaan kymmenen hahmoa max mut hups neljä vuotta.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut