Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Helmi 2012, 22:34

Kalle kattoo et ei hemmetti mitä peliä. Missä kaikki naiset on?!

Funfacts: Tiesitkö että alkuaikoina Kalle (Kallen kapakan omistaja) ei ollut NPC?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Helmi 2012, 23:00

Oooh, interesting, millainenkohan hahmo Kalle sitten oli *koittaa kehitellä mielikuvaa miehestä*
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Helmi 2012, 23:13

2 metriä pitkä lihaksikas mies, jolla oli isot pulisongit. Lepposa ja isällinen, mut si ko se suuttu ni lensi kyllä Alfit ja muut sen aikaset kapakka öykkärit pihalle.
Sil oli iso perhe.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 19 Helmi 2012, 23:33

Uroita, uroita. Hmm, Kallen kapakkaan... täältä tulisi 1/2 demoni lihaksikas kaveri ja on myös ihmisiksi. Miksihän sitä ei koskaan tee yksinkertaisia hahmoja?

Kipeänä on taas päivä mennyt. Ihan jees. Piti käydä kaupassa ja hirveä lumipyry ku ois pohjoisnaparetkelle menny ja heikko olo muutenkin. Tosin saatiin grilliruokaa samalla <3

PS: Nii ja vaikka kuinka yritin se hahmo alkaa taas A:alla...
Ylva

ViestiKirjoittaja Kitty » 20 Helmi 2012, 00:00

Ohohoh, kuulostaa ihanalta <3 Onko Kallesta kuvaa ? Mä haluu nähdä =3

Voe kaahia, sitä varten on koiravaljakko, että pääsee kauppaan lumipyryssä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 20 Helmi 2012, 09:34

Jostain syystä minulla on hyvin suuri mielikuva kaikista Cryptin miehistä ja uroksista jotka poseeraavat ilkosillaan samaan aikaan.... En tiedä haluaisinko nähdä vai en :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Helmi 2012, 11:44

En ole varma onko kallesta enää kuvaa tallella. Oli kyllä joskus

Oon aina halunnu pelata valtavan kapakka tappelu pelin ihmisten puolella olevilla kallen kapakassa. Isot, parrakkaat körmyt siellä vetäis toisiaan turpaan ja si siel hyppelis joku Alf ottamassa vielä enemmän turpiinsa.
MÄ EN KOSKAAN PÄÄSSY PELAAMAAN HARALDILLA KAPAKKA PELIÄ VAIKKA HALUSIN Q_Q

Ompa vahvaa kahvia tänään. Ei haittaa, juon sen silti.

Jostain syystä minulla on hyvin suuri mielikuva kaikista Cryptin miehistä ja uroksista jotka poseeraavat ilkosillaan samaan aikaan.

Things keep getting manlieeeer!
Ois kyllä aika.... mielenkiintonen näky. Varsinkin jos noi ruipelot näiden kaappihartioiden vierellä seisois.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Helmi 2012, 14:02

Mohnake kirjoitti:Jostain syystä minulla on hyvin suuri mielikuva kaikista Cryptin miehistä ja uroksista jotka poseeraavat ilkosillaan samaan aikaan.... En tiedä haluaisinko nähdä vai en :D

Jostain syystä minule tuli tästä mielikuvasta mieleen Mr. Crypt 2012.

Mullei ollutkaan tänään tunteja, hah! Hajotkaa sinne koulunpenkkeihinne!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Demintty » 20 Helmi 2012, 14:08

Miksihän sitä ei koskaan tee yksinkertaisia hahmoja?

Koska sitä luulee et sillon niistä tulee tylsiä :D
Olkaa onnellisia te, jotka ette omista tällä hetkelle oksennustautia ;_;
Demintty

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Helmi 2012, 14:28

harlekiini kirjoitti:Jostain syystä minule tuli tästä mielikuvasta mieleen Mr. Crypt 2012.

Järjestetään Mr. Crypt kilpailu!!! Ja vaikka Miss. Crypt samaan syssyyn!

harlekiini kirjoitti:Mullei ollutkaan tänään tunteja, hah! Hajotkaa sinne koulunpenkkeihinne!

Mulla ei ole koulua viikkoon. Haha!
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Helmi 2012, 14:28

Meikän pikkusiskolla on oksennustauti.

Kaikilla hahmoilla pitää olla vähintään yksi monsteripiirre, ainakin mun poikapoppoossa. Voinkin muuten kuvitella kun alatte niitä sinne kapakkaan tunkea :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Helmi 2012, 14:47

Tai samantein tehdään se TNF poikakalenteri. KAikilla sivuilla tietenkin Nion. THE CHOCOLATE BOY!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Helmi 2012, 15:44

Aksutar kirjoitti:

Tai samantein tehdään se TNF poikakalenteri. KAikilla sivuilla tietenkin Nion. THE CHOCOLATE BOY!

OH YEAAHHH!!!

Tai vois yhdistää Mr. Crypt ja poikakalenterin ja tekis niin, että 12 seksyimmästä mies hahmosta tehtäis kalenteri! Mutta tulos ois kuitenkin varmaan "Nion, Nion, Nion, Nion, Nion, Nion, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Nion, Nion..."
Pappis

ViestiKirjoittaja Frett » 20 Helmi 2012, 16:15

Pistän ny meikäläinenkin viestiä tänne kun liittymään päädyin ja läpi pääsin. Saatte kiittää Pappista ihanaisesta seurastani, hän se tätä ropea mulle mainosti kun haeskelin ropea hahmoidealleni.
Frett

ViestiKirjoittaja Demintty » 20 Helmi 2012, 16:18

Tervetuloa munki puolesta sitten tänne! ^^'
ei muuta, jatkakaa~
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut