Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 21 Helmi 2012, 02:54

Aksutar kirjoitti: minä Parin kahvikupin jälkeen.

8'DDD
.
.
.
totaalinen repeäminen!
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Helmi 2012, 10:12

Et ole ainoa joka nauroi naamansa kipeäksi =D

Hihihiih, lomalle, lomalle, laaalalaalalaa~
Kitty

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Helmi 2012, 13:20

Osaako joku antaa jotain tukikysymyksiä mitä luonnekuvauksessa pitäisi kertoa? En ole tainnut koskaan sisäistää mitä kaikkea siinä pitäisi olla.

Kittyllä on siisti ava XD
Ylva

ViestiKirjoittaja harlekiini » 21 Helmi 2012, 14:18

Ylva, en osaa sanoa muuta kuni että luonne kaikkine yksityiskohtineen? Teoriassa sen ei pitäisi olla edes vaikeaa, jos vertaa vaikka noihin IRL-luonteenkuvauksiin. Hahmon olet itse luonut, joten tiedät sen motiivit, jotka vaikuttavat luonteenpiirteisiin. Ja kun siulla noin monta hahmoa näkyy jo olevan, niin luulisi ettei luonnekuvauksen kirjoittamisen kovin vaikeaa pitäisi enää tässä vaiheessa olla. Ja jos on, niin hahmo ei yksinkertaisesti ole valmis.

Mut tapettiin tänään kun selailin postia =( Ilkeetä. Ja sen tyypin ei edes pitänyt olla pelissä mukana. Kiero ihminen. Ja olisin niin halunnu hoidella seuraavan kohteeni jota koko koulu yksissä tuumin vihaa, ja ihan syystä. Perhana.
Ens kerralla uudestaan.
harlekiini

ViestiKirjoittaja jester » 21 Helmi 2012, 14:34

Jostain syystä eilen kirjoittamani viestien tekstit eivät suostuneet näkymään vaikka muutamaan kertaan koitin kirjoittaa/editoida viestiä D8
Foorumi inhoaa mua.... Tai sit se on vaan netti yleisesti.

Ylva, testaa DAsta löytämääni Character Design juttua, ainaki mua helpottaa paljon ton hahmon luonteen kirjoittamisessa sellaseks ku olen sen ajatellutki.
jester

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Helmi 2012, 14:47

Mut tapettiin tänään kun selailin postia =( Ilkeetä. Ja sen tyypin ei edes pitänyt olla pelissä mukana. Kiero ihminen. Ja olisin niin halunnu hoidella seuraavan kohteeni jota koko koulu yksissä tuumin vihaa, ja ihan syystä. Perhana.
Ens kerralla uudestaan.

ET PÄÄSSYT KÄYTTÄMÄÄN KÄÄRMEITÄSI!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Helmi 2012, 15:21

Harlekiini: No ongelma taitaa olla siinä että ilmaisen itseni suppeasti. No, ei se luonnekuvaus hahmojen myötä ole koskaan helpommaksi muuttunut XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Helmi 2012, 15:34

Luonteenkuvaukseenhan tulee siis hahmon syvin olemus, miten se käyttäytyy ja miksi, millaisten immeisten kanssa tulee toimeen, onko sisään- vai ulospäinsuuntautunut ja onko jotain erityistä mainittavaa peloista, hyveistä, paheista, suhtautumisesta maailmaan.

Kävipä pikku-Agnalle tänään niin että olin lastannut tarjottimelle ison lautasellisen hernekeittoa, laskiaispullan ja maitolasin. Keskellä ruokalan käytävää kompastun omiin jalkoihini, kaadun käytävälle kuin puu tarjotin lentäen tiehensä ja astiat särkyen palasiksi. Liu'uin hernekeiton ja maidon päälle ja koko vasen kylki oli reidestä kaulaan asti ihan hernekeitossa kättä myöten, ja oikea reisi ja polvi olivat täääysin maidossa. Joo, en saanut kipeää enkä lasinsiruja mihinkään. Sensijaan sain aplodit.
Onneksi kaatuja olin minä eikä kuka tahansa muu ujompi persoona, olis varmaan lähteny itkien kotiin koska ruokala oli ihan täysi eikä tommonen atomipommi jäänyt taatusti keltään kuulematta saatika huomaamatta. Ite kuitenkin hymyilin leveästi ja olis melkeen tehny mieli kumartaa taputtajillekin. Mutta että tällasta tänään! Saan kuulla tästä vielä pitkään.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Helmi 2012, 15:44

Kiitoksia neuvoista. Sain nyt jotain parempaa aikaiseksi XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 21 Helmi 2012, 19:23

Pikkuveli kävelee mun luo valkosipulin kaa, sanoo "Katoa vamppyyri!" ja kävelee pois O_o
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 21 Helmi 2012, 19:29

Voi voi nyt on kyllä pikkuveljellä huono käsitys vampireista.
En jaksa ruveta selittämän, miksi niin luulen(tiedän) :D
Montako kertaa yksi ainua koira haluaa yhdessä vuodessa karata? O_o tuli naapuri soittamaan ovikelloa ja ja sano että meidän koira juoksentelee niiden pihalla kiusaamassa niiden koiraa.. -.-'
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Helmi 2012, 22:28

Hei, eikö vampyyrit olekaan auringossa kimaltelevia kaunokaisia? ;)

En jaksa pelata. En jaksa oikein tehdä mitään. Kirjottaa hutsittais, mutta ei ole tarpeeksi inspistä mitä vois kirjottaa ja nukkua en oikein vielä voi kun en ole tarpeeksi väsyny ja yskin perkeleesti joten en saa nukuttua (plus mun mies ei saa nukuttua joten toivon sen ainaki nukkuvan sikeesti sillo ku ite rämmin sänkyyn... tai sitten nukun sohvalla kissojen kanssa). Valivalivalivali...sellainen minä olen.

(Ylihuomenna testataan kuinka fucked up Ylina [eli minä] oikeasti on XD Vähän jänskättää.)

Menisi tää räkätauti pois...aina sama kaava, ensin on muuten vaan paska olo jne. sitten ku vähän helpottaa alan yskiä keuhkojani pihalle ja olen pahempi kuin Raistlin. Astmalääke+yskänlääke+kurkkupastilli=hieman auttava yhdistelmä. Välillä käy mielessä pitäisikö alkaa höyryhengittelemään kuten joskus pienenä piti tehdä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Helmi 2012, 22:33

EEEEI! Pois nuo Twilight-vampyyrit tai saatan tehdä jotain herkitsematonta!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Helmi 2012, 22:47

DID SOMEONE SAY MY NAME??
Kuva
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Helmi 2012, 22:56

No edward, Nobody said your name. Go away from my kingdom plz.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut