Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 21 Helmi 2012, 22:58

IHAAANAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja ei älä mene!
muuta asiaa muklla ei sitten ollutkaan, jatkakaa
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 21 Helmi 2012, 23:07

*saa slaagin* MITÄ toi "söpöpoika" tekee tuossa edellisellä sivulla?????? Pitäisi kieltää lailla, nih. Söpöpojat iskivät minuun viimeksi sitten...kun olin... öö ekalla? Mutta makunsa kullakin XD

*läppää Deminttyä* Shh, tuollaisia ei möläytellä ;)

Kuka haluaa piirtää minulle uuden hahmoni demonimuodon (joka sai muotonsa aika pitkälti Kaunottaren ja Hirviön Beastista [jonka Aksu voisin lisätä esittelyyn huomautuksena sitten kun saan sen foorumin puolelle jos sopii]) ? *räpyräpy* as in yritän kovasti piirtää.

EDIT: Tein sen TAAS. Paperi loppu kesken. Miksi en osaa stemmata piirrettävää hahmoa paperille?? No jaa anti olla luovutan ja yritän nukkua.
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Helmi 2012, 15:47

Twilight on niin kammottavaa kuraa minun mielestäni :D JA TIEDÄN ETTEI TÄÄLLÄ SAA ESITTÄÄ JYRKKIÄ MIELIPITEITÄ mutta kun on kyse vampyyrikulttuuria nakertavasta uudesta muoti-ilmiöstä niin suljen siltä mielelläni silmäni. Vampyyrit palavat.

Edward out of our kingdom. :c
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Helmi 2012, 16:10

Samaa mieltä Agnan kanssa.

Guards, throw that "vampire" out of here!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Frett » 22 Helmi 2012, 16:52

Koska ei ole mitään järkevää sanottavaa nykyiseen aiheeseen ignooraan sen törkeästi ja tulen sen sijaan hehkuttamaan uusinta hahmoideaani.

Tälläinen herra olisi tulossa tänne sitten josain hamaassa tulevaisuudessa, koko nimeltään Kel Noshtath. Heikäläinen on kuuluu luolakäärmeiksi kutsuttuun lohikäärmeiden alalajiin joka on sopeutunut elämään maan alla. Tämä tarkoittaa muun muuassa siipien puuttumista, sokeutta koska maan alla ei ole tarpeeksi valoa että ne olisivat tarpeellisia, erinomainen haju ja kuuloaisti, ruokavalio joka koostuu kivistä ja metalleista, happomainen sylki joka auttaa edellisessä ja sitten vielä jotakin, tollaset olen keksinyt tähän mennessä.

Edit: Niinjuu, minkäs kokoisia lohikäärmeet saavat olla tässä roolipelissä?
Edit2: Aivot pelaa taas, siis erinomainen haju ja kuuloaisti, makuaisti ei ole tavallista kummoisempi.
Viimeksi muokannut Frett päivämäärä 22 Helmi 2012, 18:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Frett

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Helmi 2012, 17:42

Pelissä on kolme vanhinta, joita isompia lohikäärmeitä ei saa olla. Täältä löydät kaikki kolme erikseen mainittuina.

Yee, uudet hahmot on kivoja, munkin karvakasa on täysin omakeksimä. Olen itsestäni ylpeä. (Ja jos olen ylpeä karvakasasta, arvaatkaa kuinka ylpeä olen maan matosesta!)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Frett » 22 Helmi 2012, 18:06

Ainoastaan yhdellä ilmoitettiin koko numeroina, kaksi muuta olivat vain "Suuria". Kaipa sitten pitää vain sen perusteella mentävä, en kyllä ihan noin massiivista kyllä ajatellut, mutta pistipä nyt miettimään että minkäs kokoinen olisi kiva. Sen lisäksi pitäisi päättää miten Kel suhtautuu kääpiöihin, vaihtoehdot on: Vihamielinen koska nämä ajoivat hänet pois hänen reviiriltään mineraalien perässä, neutraali suhtautuminen vaiko kenties liittolainen.
Frett

ViestiKirjoittaja Ylva » 22 Helmi 2012, 18:43

Frett, kuulostaa hienolta hahmolta XD Näyttää ehdottomasti siistiltä XD

Tuosta tuli mieleen, että olen useasti miettinyt millä konstilla saisin jonkun allosauruksen näkösen eläimen saisin tänne, mutta en ole keksinyt mitään sopivaa aihetta... ellei se sitten olisi joku tuollainen alalaji (toinen jota mietin oli demoni)

No nyt aloin miettimään liikaa.

EDIT: Dinotopia! <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Helmi 2012, 19:38

Frett, muistaakseni se oli se kolmen vanhimman ikä mitä ei saanut ylittää, joten muistaakseni koolla ei tainnut olla niinkään väliä.

Sivuilta lainattua:
"Lohikäärmeet
Vastoin kaikkia olettamuksia, Lohikäärmeet eivät ole haltijoiden puolella. Nämä irtisanoivat itsensä haltioiden leivistä ja pesiytyivät vuorten huipulle. Vain muutama lohikäärme jäi/Liittyi haltijoihin. Muutenhan haltijat olisivatkin jo voittaneet sodat, näiden suurten, kauniiden taruolentojen avulla.
Lohikäärmeillä ei virallisesti ole johtajaa, mutta kaikkia lohikäärmeitä ohjastaa ja vartioi kolme vanhinta ja suurinta lohikäärmettä.

Lohikäärme hahmoista
nyt kun on kolme vanhinta olemassa, lohikäärmehahmojen luomiseen tuli yksi rajoite: Lohikäärmeesi ikä täytyy olla väliltä 0- 7 000 vuotta. hahmo EI SAA olla vanhempi."
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Helmi 2012, 20:52

Nyyt kyllä tuli hieno inspis uuteen hahmoon. otin viitteitä Wolverinesta... pakko myöntää. nyt se on vallinnut jo hahmonluontinikin! Mitä vielä pilaat voi ikuinen karvainen mies? MITÄ? D: [ ikuisesti katkera Scottin puolesta >: ] Mutta niin, taidan kuitenkin odottaa siihen, että todella saan suuremman kimpaleen inspistä mukaan ja muutenkin rauhoittelen tilannetta kahden uutukaisen hahmon kanssa, jotta heillekin pelejä saisin... silti. Voih..
JA EI jos joku nyt niin luulee, niin ei tosiaan ole tulossa pirunsarvi kampausta... >:) eiku.. öh.. pirunsarvet ne minulle on. Mutta näin... viitaten siis X-menin yhteen hahmoon, jos joku ei tajunnut. otan tietenkin kunniallisena ihmisenä kaikki huomioon ja kerron kenestä ahmasta puhutaan.
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Helmi 2012, 21:19

Minä meenasin tehdä Elainesta sellasen tyypin jolla on rystysten kohdalta tulevat kynnet, mutta en tehnyt, se ois ollu jo liikaa matkittua elokuvasta :)
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 22 Helmi 2012, 21:33

Ei lainaamisessa sinänsä mitään pahaa ole kunhan ei ala väittää omaksi ideakseen (ja tietysti ole täysin sama hahmo esim. eri nimellä)
Ylva

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Helmi 2012, 21:35

Demintty kirjoitti:Minä meenasin tehdä Elainesta sellasen tyypin jolla on rystysten kohdalta tulevat kynnet, mutta en tehnyt, se ois ollu jo liikaa matkittua elokuvasta :)

pitäähän ne kynnet olla. muha. no jaa. ei tästä sen enempää.. ja karvanen rinta ofc.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Helmi 2012, 21:52

Lohikäärmeillä ei ole kokorajotteita - paitsi tietenkään mitään mantereen kokosia jättiläisiä EI hyväksytä - mutta niillä on tosiaan toi ikärajoite. Ei muuta, jatkakaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Frett » 22 Helmi 2012, 22:08

Nyt olisi hahmoesittely valmis ja kuvakin löytyisi koska kierrätin erään vanhan hahmoni, mutta taidanpa kuitenkin vielä pitää sen itselläni. En muista sivuilla nähneeni mainintaa siitä milloin saa ottaa toisen hahmon, viitsisikö joku kertoa sen meikäläiselle?
Frett

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut