Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Vinkki teille kaikille: Älä jätä koskaan purkkapussia koneen vierelle, siihen kohtaan mistä kone "hengittää", jos niin teette niin näette pussin avattua pelkkää mönjää. ei muuta =D
Muistui mieleen se kerta, kun joku oli meillä jättänyt pureskellun purkan sohvapöydälle ja minä menen länttäämään läppärin siihen päälle juuri niin, että se purkka on siinä tuuletusaukkojen alla. Melko ilosesti se tarttu kiinni eikä oo vieläkään lähtenyt kokonaan.
Purkasta tuli mieleen, että kun onnistuu saamaan mässätyn purkan hiuksiin, nukkuu yön yli ja sitten tajuaa että se on hiuksissa niin se on kivaa XD
En ole koskaan ollut hyvä tekstiilitöissä. Yritys ollut hyvä kymmenen. Jäjestä tulee aina niin sotkusta. Kaavoja kyl osaan lukea ja jotakin myös tehdä.
Menkää nyt katsomaan tuota Ivyn galleriaa! Ne palkintokuvat on fantastisia!
Hyih, inhoan purkkaa.
Harmi, itse olen tekemässä itsellenikohtapuolin oikein sellaista rutisteltavaa ja läskiä pehmolelua ^^ Siitä tulisi niin söpö ♥.♥ mutta ope on ollut kipeänä ja meillä on joku sijainen niin en oo siltä viitsinyt kysyä että onnistuuko.
Rakastuin Ivyn töihin kun olin 12v ja nyt sain siltä palkintokuvan \o\ ... /o/ ... \o/ Biletän yksinäni täällä ja kulutan kuvaa katseellani!
Mäkin odotan että Lotdow saa luvan pehmoleluunsa koska se tottavie olisi helluinen.
Meitsi lähtee huomenna kohti Leviä. Juuhuu! Soitelkaa kaikki jotka meette sinnepäin. Paitsi että ette omista puhelinnumeroani. Eiköhän se enirosta löydy kun kyselettä Agnaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."
Käytetään Agna telepatiaa XD Hyvää reissua muuten.
Nyt rämpimään loskapas**n läpi kauppaan, vaikka just eilen kävin. Unohdin ostaa jotain oleellista ja naisille tuttua, joten kaupungille mennyt aviomies ei voi tuoda niitä. Argh. Ehkä tämä siveellisesti ilmotettu purkautuminen ei aiheuta kenellekään traumoja ;)
Purkkaa pureskellaan pari päivää, ehkä neljäkin, ja sitten se heitetään pois, minun tapauksessa (joskus)nielaistaan, ja unohdetaan sitten kun toinen purkka tungetaan edellisen tilalle suuhun (: