Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 26 Helmi 2012, 23:26

ikä juttua pakko kommentoida vielä: Ikä on vain numero joita lasketaan.
Ja minäkinhän käytän sen syyn takia ripsaria minkä sanoin aikaisemmin, mutta siihen lisäten sen että olen trueblondi niin ripset ei muuten vaan näy.
Meikata ite en itteäni tykkää, mutta silti rakastan laittaa toisten hiuksia, sekä tehä maskeerauksia, päivä johon kuuluu tummia luomivärejä ja huulipunia, kera vahan ja tekoveren on pelkästään vaan niin ihana ♥
Demintty

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Helmi 2012, 23:31

Kuva

Ja jälleen trollailija Pappis katoaa kuin pieru kääpiöiden kaivoksiin. U feel it but u won't see it!
Pappis

ViestiKirjoittaja Ylva » 27 Helmi 2012, 00:10

Voi näyttää vanhalta olematta vanha XD Ikä on numeroita tiettyyn pisteeseen asti. Minulla ja mun miehellä on se 9vuotta ikäeroa että silleen XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Helmi 2012, 07:42

Kun ei ole kyse intiimistä suhteesta sakkolihan kanssa, niin silloin ikä on vain numero.

Huomenta ja hyvästi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 27 Helmi 2012, 15:08

Arvatkaa mikä päivä tänään on?
Kuva
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 27 Helmi 2012, 16:56

jos voisin unohtaisin ikäni ja eläisin sen perusteella mitä tunnen... iän unohtaminen on vain hieman hankalampi juttu... |: kaikki kun tuppaa sitä joka paikassa kysymään.

ja koska koulussa oli hyvä päivä, aion nyt vastata ropeihinne rakkaat ystävät.. oikeastaan. Eihän minulla ole kuin muutama rope menossa! D:: No jaa.. eiköhän sitä näilläkin pärjäillä. mm... toivottavasti en ole unohtanut kenenkään ropea.. mm.. se olisi kiusallista. krhm on sattunut nimittäin jo kerran.
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 27 Helmi 2012, 17:09

höhöö, sainpas tänään ensimmäisen kokeesta elämäni ensimmäisen 6 >:D varokaa vain surekiden numeroiden hyökyaalto lähestyy teitä kaikkia, ja ne jotka eivät ole enään missään koulussa: Saatte potkut.Piste.
Ja nyt jos vain sallitte, menen pesemään hiuskeni.
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 27 Helmi 2012, 17:11

Sainkin juuri kokeesta 8- und sallin sinun pestä hiuskesi.. no joo hiuksesi cx
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Helmi 2012, 17:27

Matiikan kokeesta 10½ (lällää :D)

Tempin sietis mennä katsomaan peliseurahakujutskeli. Sun luokse on aikamoinen jono. :D Minä olin ekana! Ei saa etuilla D:<

Aah, minä lähden nyt kauppaan ostamaan turkinpipureita. Hyvästi!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 27 Helmi 2012, 18:22

Huomasin juuri tungoksen ja kävinkin vastaamassa.. on se kumma kun viimeksi kun tarkistin, niin ei mitään. En käy turhan usein tuolla peliseuraa puolella.. |:

10½? Minäkin haluan! >:3

turkinpippureita ~ haluan näitäkin. >:
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Helmi 2012, 19:06

Älkää puhuko koulusta ja kokeista... Numeroni laskevat.... Itseluottamus putoaa....

Täh? Turkinpippureita eiku häh? Eiku turkinkarkkeja? Eiku mitä ne nyt oli
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Helmi 2012, 19:16

TURKISH PEPPER! Tässä vieressäni!

Voisinpa piirtää jotain. Ehkä Lelacãn ja Soul Saferin, jos jaksaa ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Helmi 2012, 19:20

Ahaa!

Hei Lotdow, tahtoisin koetella piirrustus taitojasi, voisitko piirtää minulle vaikkaah... Tuota noin... Tämän... Ahaa!! Piirrä minulle vaikka tuo Rave. Jos vain sopii, hänet on melkoisen helppo piirtää
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 27 Helmi 2012, 19:22

"Kaikki tiesi, puhuttu ei ääneen, maine kasvoi kuka ties. Monta kertaa toiseksi vain jääneen kuului toinen mies" <3 Mistä (cover) kappaleesta?

((Eikä tule mieleen mieshahmoja ehei))
Viimeksi muokannut Ylva päivämäärä 27 Helmi 2012, 19:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Helmi 2012, 19:23

Hmmhmmhmhh kokeillaanpas sitten sitä!

*rouskis rouskis* JA inspis kulkee! *salamat sikevät dramaattisesti taustalla ja tukka liehuu tuulessa*
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut