Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Maalis 2012, 14:39

*Laulaa synttäri laulun* Paljon onnea Agnalle!

En yleensä onnittele ketään, sillä unohdan aina kaikkien synttärit... Olen hidas älyinen olento.
Nya

ViestiKirjoittaja harlekiini » 08 Maalis 2012, 16:46

Tjaa, kun kerta lupasin niin kaipa sitten minäkin: Onnea Agnalle. Piruuttani piirsin kumpaisellekin Ignatiukselle yhteisarttia, lataan sen heti kun webs suostuu taas toimimaan. Tänään on ollut hyvä piirustuspäivä, onnistuin kahdessa kuvassa peräjälkeen joutumatta turvautumaan ainoaankaan mallikuvaan \o/ Kyllä se osviitan kattominen vaikuttaa piirrosjälkeen. Olen oikein tyytyväinen.

En millään voi uskoa että tänään on jo torstai o.O Mihin viikko meni? Mitä mie oon tehny koko tämän ajan? Mistä tää säkillinen likasia vaatteita ilmestyi? Miksen pistänyt farkkujani pesuun saman tien muiden ryysyjen kanssa, vaan jätin ne yksinään lojumaan? Ei voi ymmärtää tällaista.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Demintty » 08 Maalis 2012, 17:22

Oon aina pilkannu mustavalkosia ja vanhoja elokuvia et ne on surkeita, mutta katsoin tuossa hetki sitten (kolme tuntia sitten) humisevan harjun joka on tehty vuonna 1939, se oli hyvä, ja nyt aion alottaa sen uudelleen.

Onko nyt jo torstai? Vaikka viikonpäiviä on 7, niin se tuntuu hirveen vähäiseltä ku ne luetellaan ääneen..

Ja ennen kuin katoan luultavasti hetkeksi foorumilta, voin ilmoittaa että joku P. Askiainen on koittanu ampua meidän kisua, tai joku tirppa vetäny sitä turpiin. Kisulla ei oo yhessä kohtaa enään karvoja, ihoa, lihakalvo juttua, ja sen lihassa on naarmu :( Sama ku menis lihatiskille ja ottais sieltä kanankoiven johon tekis naarmun sitten haarukalla, siltä meidän kisun olkapää näyttää nyt.. Mun hyvät vetaukset :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Maalis 2012, 17:32

Oon aina pilkannu mustavalkosia ja vanhoja elokuvia et ne on surkeita, mutta katsoin tuossa hetki sitten (kolme tuntia sitten) humisevan harjun joka on tehty vuonna 1939, se oli hyvä, ja nyt aion alottaa sen uudelleen.

Eihän se, onko värejä vai ei, vaikuta mitenkään siihen kuin hyvä leffa on. Suurinosa näistä värillisistä leffoista on pelkkää sontaa imo. Sama juttu pelien krafiikan kanssa. EI SE KRAFIIKKA/VÄRIT VAAN SE JUONI/TOTEUTUS!
Tosin itte en pysty lukemaan näitä vanhoja aku ankan taskukirjoja - vai mitä ne on - missä sivut joka toinen on värillinen ja joka toinen väritön.. Se on vaan liian.. hassua >:

Ja ennen kuin katoan luultavasti hetkeksi foorumilta, voin ilmoittaa että joku P. Askiainen on koittanu ampua meidän kisua, tai joku tirppa vetäny sitä turpiin. Kisulla ei oo yhessä kohtaa enään karvoja, ihoa, lihakalvo juttua, ja sen lihassa on naarmu :( Sama ku menis lihatiskille ja ottais sieltä kanankoiven johon tekis naarmun sitten haarukalla, siltä meidän kisun olkapää näyttää nyt.. Mun hyvät vetaukset :D

Kissa parka D:

Mitä mie oon tehny koko tämän ajan?

Lagaillut mesessä mun kanssa ja puhunut erittäin tasokkaita juttuja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 08 Maalis 2012, 18:24

Aksutar kirjoitti:Lagaillut mesessä mun kanssa ja puhunut erittäin tasokkaita juttuja.

Amen sille!

Hah, kuulin juuri ettei huomennakaan ole koulua kun käännöskurssi loppui! Mitääää, miksi minä edes olen täällä kun en näköjään opiskele mitään? No kyllähän tämä kelpaa =D Sain aloitettua pääsykoekirjan lukemisenkin taas vaihteeksi. Olen onnistunut piirroksissa ja mieli on hyvä. Kasvishampurilaisista jäi paha maku suuhun, mutta senkin voi huuhtoa cokiksella. Baby, I'm on FIRE!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Demintty » 08 Maalis 2012, 19:33

Eihän se, onko värejä vai ei, vaikuta mitenkään siihen kuin hyvä leffa on.

No tuota minä koitin juuri selittää, mutta en keksinyt miten sen selittäisin joten jätin välistä :D Luulin ennen että se valmistus vuosi ja että onko värejä vai ei, vaikuttais lopputulokseen, mutta sehän oli ku tänä vuonna tehty elokuva :D Sitä paitsi se pääsi mun elokuva listassa kolmanneksi jos niiko sagat lasketaan yhteen pakettiin.. jatkakaa ei mulla muuta~
Demintty

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Maalis 2012, 19:47

Nyt minä yritin ihan todella pysyä mukana tässä aiheessa, mutta taisin taas pudota kärryiltä...

Söin juuri nastenpäivän kunniaksi kaksi isoa palaa mansikkakäärylettä ja päästä ottaa. Minulle tapahtuu aina niin että jos syön tidella sokerillista ruokaa päätä alkaa särkeä, mutta se menee yleensä noin kymmenessä minuutissa ohi :)

Ai niin! HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE NAISILLE, TYTÖILLE!!!!!!

Toivoo Nya =3
Nya

ViestiKirjoittaja awkward » 08 Maalis 2012, 19:48

Oon kyllä hellulle katkera, ku ei tuonu kukkia :< ei ees yhtä ruusua...
noh mutta hyvvää naistenpäivää kaikille muille :D
awkward

ViestiKirjoittaja harlekiini » 08 Maalis 2012, 19:50

^Mansikkakääryle = kääretorttu? o.O En itse tykkää käyttää sanaa kääryle yhtään mistään, tulee liikaa kaalikääryleet mieleen ja sitten alkaa edellinen lounas tulla kurkkuun kurkkimaan.

Onneksi miestenpäiviä on vuodessa se 364. Kjäh! Hajotkaa siihen naistenpäiväänne.
Karkauspäivät ovat erikseen pyhitettyjä Mahtavasooseille. Noh, missä on mun onnittelut? Ei kuulunut kuun vaihteessa mitään! Hävetkää!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Maalis 2012, 19:57

Harlekiini parkka. *Taputtaa toista säälivästi päähän* Älä sure kiltti Nya sanoo ja onnittelee miehiä. *Todellisuus iski. Nya on liian lyhyt taputtamaan Harlekiinia päähän!!!*
Noh onnittelen sinua siltikin. Onnea mies!
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 08 Maalis 2012, 19:59

Hyvää naistenpäivää toisillekkin! Ite en oo koskaan viettäny minkäänlaista et oikeen pileetkin pidettäisiin tai edes syötäisiin mitään kakkuja sun muita.
Paitsi kerran, olikohan viimevuonna sattu semmoset pikku juhlat kröhöm.. tyttöjen kesken justiinsa naisten päivälle :D
Ja kaalikääryleet/käärylät-ihan sama- on hyviä! >:o*tunkee ruoat takasin harlekiinin masuun asti*Kuten myös kaalilaatikko ja kaalikeitto, mm. kaverin äiskän tekemät kaalihöskät on hyviä, syyään monesti kylmänäki jos ei muuten :D*nokka pystyssä lähtee pois, kompastuen sitten*
Demintty

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Maalis 2012, 20:01

Aloimme sitten lopulta puhua ruuasta täällä... *Läiskäisee itseään naamaan*

Kääryleet sun muuta eivät tuo mieleeni mitään kaalikääryleitä, ellei niitä sitten ihan sanota niin. Ne ovat hyviä! Olen kaikkiruokainen ja syön kaikkea. Ihan kaikkea syötävää, paitsi niitä ötököitä ja sun muita outoja ruokia...
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 08 Maalis 2012, 20:03

Hohoo ollaan me aika possuja :'3 puhutaan Nyan kanssa yksarilla ruoasta ja nyt täälläkin otettiin kunnolla aiheeksi :D

Anteeksi kun tulin taas vätvömään teidän aivosolunne muusiksi, häivyn nyt..
Demintty

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Maalis 2012, 20:06

Minä en niin sanotusti häivy minnekkään. Olen täällä aina kummittelemassa.... Joo miten vaan.. Nya sanoo: Se on moro!

Oli ihan pakko sanoa noin :D
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 08 Maalis 2012, 21:36

Possut on söpöjä :3 Semmosia pikku palleroita~
Haluun mopsin x3 Aww~ Ne pennut on niin pieniä ^__^
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut