Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 08 Maalis 2012, 21:46

Mä oon päättäny et aion sitten joskus minipossun, niitä on huono sanoa minipossuiksi ko sittekun ne kasvaa kunnolla vanhoiksi niin ne voi olla vähän yli metrin korkusia.
Ja suunnitelmaan kuuluu myös, että jos en saa minipossua niin säästän rahaa sfinxiin :3 ne on niin mahdottoman söpöjä!
Demintty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 08 Maalis 2012, 21:54

Demintty kirjoitti:Mä oon päättäny et aion sitten joskus minipossun

Minäkin vahingossa koko minipossun, onko tämä paha.
En ota tämän kummemmin kantaa lemmikkikyselyyn kun kuitenkin suututtaisin kaikki varsin jyrkillä mielipiteilläni =D

Onpas uusi avani hintihtävä. Mutta niin on Fareoskin, ja niin olen minäkin, että kaipa se sopii. Enjoy the colorful awesomesauce!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Maalis 2012, 21:55

Minäkin vahingossa koko minipossun, onko tämä paha.

Ei.
nom

Vaarin vanha hintti pussi~
Awesomesaucen pitää olla vähän hintihtävä. Koska muuten se ei ole awesomesauce vaan joku awesomedude.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Maalis 2012, 23:28

Se on mahtavasoosi.
Anna 16v :) Olipas huippukiva päivä. ♥ Ei muuta tänään, jatkakaa!

E: Elkää jatkakokkaan! Q_Q En huomannut että mua oli onniteltu noin kauhiasti viimesivuilla. Voi teitä, kiitos paljon :> Ja kiitos ylipaljon mahtavasoosimiehelle joka teki Ignatiuksille (wow mitä, se osasi sukunimemme) piirroksen!
Meh loves ya.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 08 Maalis 2012, 23:42

I'M GONNA TAKE Y'ALL TO A GAYBAR!
Oikeesti. Lauantaina on Tampereella leimarit, kuka tulee mukaan?

Olen Agna sneaky ja näin sen mesenimessä. Buaha. Peljätkää. Ja olkaatten hyvät, mahtavasoosin on oltava mahtava aina säännöllisin väliajoin!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Maalis 2012, 23:48

I'M GONNA TAKE Y'ALL TO A GAYBAR!
Oikeesti. Lauantaina on Tampereella leimarit, kuka tulee mukaan?

"Hei isä, mä tiedän että oot melko homokielteinen, mut heittäisitkö mut homobaariin?!"
Joo.

Awesomesause is Awesome.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 09 Maalis 2012, 23:39

Kaikki vuan yhessä bilettämään! Mixeihin jos mentäisiin olisi periaatteessa mahdollista livahtaa takakautta sisään, hah. Pitäis kai kysellä kavereilta onko leimareihinmenijöitä niin tiedää viitsiikö itekään raahautua paikalle.

Tänäänkin oli yllättävän hyvä päivä. Kyllä se varmana siitä paskaksi muuttuu, mutta toistaiseksi kaksi jees päivää putkeen on ollut ihan siistiä. Bongasin tänään myös IRL-Fareoksen, oli aika jäätävä hetki.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Maalis 2012, 09:49

Bileet bileet! Ja paljon sipsiä kiitos.

Hei jos tuutte tänään Tampereelle Ässät vs. Tappara matsiin ja bongaatte jumalattoman joukon suomalaisia ja espanjalaisia NIIN MINÄ OLEN SIELLÄ! Toi meidän Olga vaan nukkuu ja nukkuu ja se ajatteli ehtiä tänään käymään suihkussakin aamulla ja lähtö on jo 10:38, asemalla pitäis olla vartin yli. Meen kohta sen ovelle. "HERÄÄÄÄÄÄ! D8<"

Hei mitä ihmettä tuo IRL-Fareos näyttää IHAN Farrelta o__o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Demintty » 10 Maalis 2012, 14:02

oon kattonu tuota IRL- Fareosta monta kertaa ja monta kertaa todennu itelleni et kyllä se näyttää ihan siltä :D
Heräsin aamulla aikasten kun yks simpanssi(minä) oli laittanu tv:seen muistutuksen jostain ohjelmasta. No päätimpä sitten herätä siihen meteliin ensimmäisenä ja kävin sulkemassa tv:n. En mää sen jälkeen enää unta saanu menin kaukaiselle matkalle pesemään hiukset ja kun tulin takasin kaikki nukku siltikin..
Hei muutes rope top i§ on nollattu taas ;)
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Maalis 2012, 14:58

Irl Farre ei ole mitään verrattuna Irl Tsytaniin, jonka Harlekiini eilen näytti. It was epic.

yhyy tv tonnilla jollain kanavalla pyörii vähän väliä Friikkisirkus leffa jota en halua ees nähdä koska yyrkjseöfiojhenödngfshduifhsdjfk tsef. Pätkiä "joutuu" näkeen jos se pyörii kanavia selatessa ja joka kerta meinaan itkee silmät irti päästä. Si isä vielä kiusaa et "ÄÄHÄHÄHÄÄ KATOTAANKO TÄTÄ?!" "NOEI >8U"

Kuka tulee leikkaan koiran kynnet?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja awkward » 10 Maalis 2012, 17:00

Tuli pitkästä aikaa alotettua lukee mangaa, nyt muistan miks rakastan tuota sarjaa. Shiawase Kissa Sanchoume <-kirjotinkoha ees oikee, mutta kumminki.

Vaikka onki vähä turhan pullamössöä välistä ollu, nii tuossa on semmosia kohtia jossa ei auta ku nauraa. Alussa varsinki saanu nauraa, ny menossa chapter 62 nii ollu vähä aikaa semmosta ei nii hirvee mielenkiintoista luettavaa, ettei oo tullu semmosia kohtia missä saanu revetä.
Piirustuksee ois saanu ehkä panostaa enemmän tossa, ärsyttää ku jatkuvasti on semmosia pöljiä helppoja silmiä / ilmeitä tehty..
awkward

ViestiKirjoittaja Mohnake » 10 Maalis 2012, 19:35

En tiedä kuinka moni teistä on jo törmännyt tähän, mutta koin tämän itse tärkeäksi asiaksi jakaa myös täällä. Kiitos jo etukäteen jos edes viitsitte katsoa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Maalis 2012, 20:00

Kony tiedetään, täällä päin ainakin. Mutta jos joku Konysta haluaa puhua niin siitä sitten argumentointi osioon puhumaan. Sen verran "raskas" aihe että uskon, etteivät kaikki jaksa siitä täältä letkeäksi keskusteluksi suunnatusta pulinasta lukea.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Maalis 2012, 23:41

Kertokaa mulle miten piirretään pohjapiirros... (Jtn. vain että saadaan uutta aihetta)

Agna painui sen espanalaasen kanssa Tampereelle. Sinne meni o.O
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 10 Maalis 2012, 23:55

Pohjapiirros piirretään siten, että rajataan rakennuksen muoto ja sitten aletaan rajaamaan siitä huoneita ja lisäämään yksityiskohtia lintuperspektiivistä. Tähän tapaan.

Mie jätin menemättä Tampereelle, ei ollut leimareihin mänijöitä. Muuten olisi saattanut käydä hassusti ja olisin ehkä törmännyt Agnaan, hoh. Olisivat juosseet kirkuen karkuut miun nähdessään.

Tämäkin varmaan kuuluisi argumentointiosioon, mutta esitän ihan yleisenä pohdiskeluna mitä ihmiset tarkoittavat ilmaistessaan hahmojensa ihonvärin olevan "normaali". Normaali kenen näkökulmasta? Mikäli viitataan valkoiseen ihoon, maailman mittapuulla se ei ole normaali väri, sillä valkoisia ihmisiä on vain 8% maailman väestöstä. Teoriassa "normaali" ihonväri viittaisi siis keskieurooppalaiseen sävyyn, mutta aina ei voi tietää tarkoitetaanko sitä. Poliittinen korrektius, missä olet! Ja sitä, että mie sanon Farrea neekeripojaksi, ei sitten lasketa. Se on hellittelynimi, ettäs tiedätte. Ja sillä kuinka minä olen aasialais-itäeurooppalaisperimäni myötä keskimääräistä tummempi/keltaisempi ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut