Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Maalis 2012, 00:14

Tacksansaa Mahtavasoosi, *vilkaisu avaan* eiköhän tämä talon suunnittelu nyt lähde paremmin käyntiin. :3

"Normaalin värinen" termillä/sanalla/ilmaisulla/whateverillä tarkoitetaan ihoa joka ei ole pinkki, vihreä, sininen tai musta. Tällä ajatuksella olen aina elänyt, ja sillä olen pärjännyt B) Hyvä minä.

Okei, seriously, yleisestihän ihmiset hakee tätä vaalea ihoa takaa eikö? Itselle ainakin tulisi ensimmäisenä mieleen.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2012, 00:39

Kerta kyseessä on suomalainen rope jossa on suomalaisia pelaajia, niin vois ajatella että "normaalilla" ihonvärillä porukka tarkottaa tätä perusjunttisuomalaisen ihonväriä. Who knows?
Kyseinen aihe kuuluu vasta sitten Argumentti osioon, kun siitä aletaan käymään kiivasta väittelyä/mielipiteiden vaihtoa niin, että joku todennäköisesti siitä mielensä pahoittaisi.

You just hate me because I'm black.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 11 Maalis 2012, 01:11

Hehee piirsimpäs pari pohjapiirrosta itsekin, tai tavallaan kolme.. :D

Perheenjäsenet on kivoja ku ne on tokkurassa. Kysäsin yheltä apinalta meiän perheestä et mitä piirrän. Se käski piirtää mekon, menin tekee sen ja sit ku olin saanu sen väritettyä vein sen näytille sille. Se nukku olkkarissa, ja ainoo kommentti mitä se sit sano herättyään oli "Vooi sä teit nallen siitä.." sit lähin vaan hiljaa pois :D
Ja nyt tämä neito menee tuutuu, pitää vaan kiivetä sänkyyn sen päästä ku ei sen ns. portaisiin/tikkaisiinkaan pääse :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Maalis 2012, 14:30

Heheh, parempi väsyneet apinat ku viinapäät. Samperi ois tehny mieli lyyä muutamaa perheenjäsentä eilen. Mutta väkivalta ei tietääkseni ole vieläkään ratkaissut mitään.

Huhahah ! Tehkää itsellenne päivää piristävä palvelus ja lukekaa harlekiinin uutukaisen hahmon luonne ! I lol so hard.. Nyt en saa päästäni semmosta mielikuvaa että haltioiden kylässä ois kahvila...
Jos joku on tietonen niin oliko keskiajalla kahviloita ? Jotenki semmonen ois niin kiva :3
Kitty

ViestiKirjoittaja Nya » 11 Maalis 2012, 15:06

En oikein usko että oli mitään kahviloita, mutta mieli kuvaksi tulee kyllä jokin kapakka tai sellainen majatalo, josta saa ruokaa ja paljon, paljon alkoholipitoista juomaa...

Ja taas Nya menettää hermonsa. *Yritti lukea kokeisiin, ei tullu mitään.*

Edit: Ihmiset! Toivottakaa nyt tää meijän uus pelaaja tänne tervetulleeks.... Voi mun kanssa... XF
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2012, 15:36

Jos joku on tietonen niin oliko keskiajalla kahviloita ? Jotenki semmonen ois niin kiva :3

"Kahviloiden juuret ovat Arabian niemimaalla ja Lähi-idässä islamilaisen kulttuurin piirissä, josta saatiin malli ensimmäisiin Eurooppaan 1600-luvun puolenvälin tienoilla perustettuihin kahviloihin. Noin sadan vuoden ajan kahvilat joko jäljittelivät pitkälle itämaisia esikuviaan tai olivat entisiä kapakoita ja majataloja, jotka olivat alkaneet tarjota suosiota saavuttanutta uutuusjuomaa kahvia ja muuttaneet nimensä kahviloiksi. Melko nopeasti kahviloiden kirjo alkoi kuitenkin laajeta ja eurooppalaisen kahvilakulttuurin omaleimaisuus kehittyä."
Yup.

Uusi pelaaja toivotetaan tervetulleeksi pulinassa vasta kun hän tulee sanomaan hei! >:o Koska onhan se aika hassua toivottaa ketään tervetulleeks, jos hän ei ilmoita tulleensa paikalle, hmm?
Tai vastaisesti jos uusi pelaaja esittelee itsensä siihenkuuluvassa töpössä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 11 Maalis 2012, 15:39

Tulinpa sanomaan ehtoot, kyn Nya siitä kerta nyt sitten mainitsi :3. Elkää sitten tuomitseko minua uutena pelaajana! >: 0
Lotus

ViestiKirjoittaja Pappis » 11 Maalis 2012, 15:40

Kitty kirjoitti: Mutta väkivalta ei tietääkseni ole vieläkään ratkaissut mitään.

Jos väkivalta ei ratkaise kaikkia ongelmiasi, et käytä sitä tarpeeksi.

No joo, tervetuloa vaan kaikille uusille pelaajille vaan munkin puolesta. Toivottelen nyt kaikki kerralla tervetulleiksi, koska jaksan niin harvoin tänne pulinaan kommentoida mitään :P

"Awesomesauce" Harlekiinihan alkaa olla meidän oma pikku julkkiksemme tätä menoa. Edellisillä viidellä sivulla Harlekiini mainitaan aika moneen otteeseen ihan näin muuten vain :''D
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2012, 15:42

Elkää sitten tuomitseko minua uutena pelaajana!

Täällä ei tuomita ketään uutta, vanhaa, mustaa, valkoista, kaljua, karvaista, miestä, naista, lasta, aikuista. Teretulemasta TNFään.

Herra Awesomesauce omistaa suhteita. Suhteiden avulla herra Awesomesause on noussut kuuluisuuteen. Aksuapocalypsen aikana hän istuu valtavan monsterin olkapäällä nauramassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 11 Maalis 2012, 15:46

Kiitokset taas siitä, että pääsin liittymään tänne~
Lotus

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Maalis 2012, 17:00

Jos väkivalta ei ratkaise kaikkia ongelmiasi, et käytä sitä tarpeeksi.

Pappis on taas vauhdissa =D

Ugh, sekoan taas. On semmonen TEEN HAHMON AJANKULUKSI fiilis, sitte tulee hyvä mielikuva ja täydellisesti ja selvästi selitetyt jutu ja kun alkaa kirjottamaan tulee semmonen totaalinen black out, no can do.
Sitte aattelee että piirränpä jotain. Ei onnaa sekään kun evoilen =D

Hoh, ja vieläkin yökkärit päällä, saas nähä millon joku julmuri potkii mut ulos. Ja mun huoneessa haisee kahvi ku kaadoin yöllä kupillisen kahvia mun kaapille, housuille ja sukalle. Vahingossa ofc.

Kaikkia varmasti taas kiinnosti tämä turha höpötys, muttei se mitään ! Ja tere tulemast newbie.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Maalis 2012, 17:02

Tervetuloa minunkin puolestani :)

Ei muuta, poistun keskuudestanne, paljon piirrettävää, paljon kirjoitettavaa, paljon suunniteltavaa ja paljon kaikkea.
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 11 Maalis 2012, 17:12

Pitäähän TNF:llä nyt oma pieni julkkis-harlekiininsa olla! Kaikki nimmarijonoon, valokuvia jaellaan rajoitetusti!

Uudet pelaajat on tuomittu jo. Mielistelyn määrä ilmoittaa, mille asteikolle he Mahtavasoosin piireissä pääsevät. Niin että polvillesi ja palvo minua, kurrrrrrja!
No ei. Enemmän kiinnitän huomiota roolipeliviestien sujuvuuteen ja yleisilmeeseen, nuoleskelijat saavat Tsytanin sorkasta takalistoonsa. Teretulemast täne raapustusyhteisöön!

Ei kahviloita, tulee liikaa mieleen Oriveden keskustan pinkki cupcakeihkudaa cafeteria D: Kahvi on vieläpä pahaa. Paitsi Lemmen mielestä. Tässäpä teille taas uusi tulokas, älkää päästäkö sitä kahvivarastoillenne!

Piti sanoa vielä jotain, mutta unohtui. Tyydyn siis paistattelemaan suosiossanne. Kuva
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2012, 17:56

Harlekiini madaltaa nyt egoaan tai löytää Aksun kengänjäljen perseestään. You sillybilly. Miksi et ole mesessä kun kaipaan sinua. Paree olla paikalla ku tuun koiraa viemästä.

Ja vaikka periaatteessa Cryptissä kahviloita vois olla, ni en pysty kuvitteleen niitä minnekään. Viimesenä haltia kylään tahi kaupunkiin. Nahoriin ehkä jonkun kuppilan poikasen vois kuvitella. Tai si niitä "matkaavia kuppiloita" toreille. Dunnoh.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut