Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Maalis 2012, 18:49

Damn ! Miksei kukaan ole mesessä kun minä haluan että olisitte mesessä !?
Agnaa kaipaisin mutta se oli siellä espanjalaisten mukana ?
Ja mä oon täysin varma että mulla oli harlekiinille asiaa, mutten muista enään mitä...

Damn this memory... Vai miten sen nyt vois sanoa englanniksi ?

Whoaa, keksin tnf aiheiset sanat Apulannan Jumala biisin kertsiin =O niissä ei oo kyllä mitään järkeä. Ja taas selitän jotain turhuuksia.
Kuunteleeko kukaan muuten eppunormaalia ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotus » 11 Maalis 2012, 19:44

Varsinaisesti ei kyllä tule kuunneltua, mutta hienoa musiikkiahan tuo tekee. Tekee jopa mieli teitää, millaiset sanat sait keksittyä.. =D
Lotus

ViestiKirjoittaja awkward » 11 Maalis 2012, 21:23

En vissi oo enää uusin? welcome vaa uusimmallekki :D
awkward

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Maalis 2012, 21:42

Tervetuloa uusimmalle.

Harlekiini: Sun uusimman hahmon linkki ei toiminu, menee sen toisen hahmon profiiliin.

Kitty: Olen kuunnellu EppuNormaalia joskus vuosia sitten, mutta en kovin paljoa.
Apulannasta tulee nostalginen olo. Olivat myös meidän ABI-risteilyllä XD

Eivätköhän Cryptin kahvilat ole kievareita XD Täytyy sitä alkomaholia saada eikä mitään teelitkuja ;)

Muusta en olekaan perillä ja olen liian laiska lukeakseen taaksepäin XD Fable 3 tullut miehen kanssa pelattua. Need more money XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotus » 11 Maalis 2012, 21:48

Fable 3... Aika hauska peli, jokseenkin vähän tönkkö. Ja myöskin muutes todella lyhyt primary-line. Tykkäsin enemmän toisesta osasta, kolmas toistaa itseään liikaa, ainakin minun mielestä 8D.
~~Ja kiitokset tervetuliaistoivotuksista. (Onko se yhdyssana..? o.o)
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2012, 22:01

Eivätköhän Cryptin kahvilat ole kievareita XD Täytyy sitä alkomaholia saada eikä mitään teelitkuja ;)

Kyllä minä menisin mieluummin papitar Ophelian kappeliin teetä juomaan ku johonkin räkälään ryyppään ja mahdollisesti joutuisin raiskatuksi.
Ei se alkoholi vaan se seura ja miten sitä nauttii. VASTUULLISESTI. "Best enjoyed responsibly"

edit//

Kuin moni haluais osallistua yhteen projektiin? Mie kun tässä jossain välissä omaan kämppään muutan, niin haluaisin yhden seinän muurata kokonaan TNF aiheisilla kuvilla. Oli kuva kenentahansa piirtämä. Ideana siis ois, jos saisin postista teiltä ihanilta ihmisiltä joko tradena tai giftinä kuvia omista hamhoistani tahi hahmoistani teidän hahmojen kanssa.. tai vastaisesti selvä TNF aiheinen kuva, joka on minulle omistettu. Ois niin cool saada mahdollisimman monen eri taiteilijan kädenjälkeä sille seinälle. Valokuva siitä totta kai otetaan si >:o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Maalis 2012, 22:12

Kitty kirjoitti:Agnaa kaipaisin mutta se oli siellä espanjalaisten mukana ?

Eikun espanjalainen asuu meillä = en kehtaa datata. Tatatata. Tatata. Mitäs asiaa?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 11 Maalis 2012, 22:16

Aksutar kirjoitti:Kuin moni haluais osallistua yhteen projektiin? Mie kun tässä jossain välissä omaan kämppään muutan, niin haluaisin yhden seinän muurata kokonaan TNF aiheisilla kuvilla. Oli kuva kenentahansa piirtämä. Ideana siis ois, jos saisin postista teiltä ihanilta ihmisiltä joko tradena tai giftinä kuvia omista hamhoistani tahi hahmoistani teidän hahmojen kanssa.. tai vastaisesti selvä TNF aiheinen kuva, joka on minulle omistettu. Ois niin cool saada mahdollisimman monen eri taiteilijan kädenjälkeä sille seinälle. Valokuva siitä totta kai otetaan si >:o

Saat multa kuvan virnuilevasta Ntoltista ja Raellasta. 8D
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotus » 11 Maalis 2012, 22:24

Voisin uskaltaa myös piirtää jonkun kivan kuvan, jos ei huono piirrustustaito haittaa... Tykkään meinaa piirtää toisille, ja on aina ilo kuulla, että joku haluaa nimenomaan toisen piirtämiä kuvia omalle seinälleen. Innostuin. h0h00~~ ^.^
Lotus

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Maalis 2012, 22:29

Aksutar kirjoitti:Kuin moni haluais osallistua yhteen projektiin? Mie kun tässä jossain välissä omaan kämppään muutan, niin haluaisin yhden seinän muurata kokonaan TNF aiheisilla kuvilla. Oli kuva kenentahansa piirtämä. Ideana siis ois, jos saisin postista teiltä ihanilta ihmisiltä joko tradena tai giftinä kuvia omista hamhoistani tahi hahmoistani teidän hahmojen kanssa.. tai vastaisesti selvä TNF aiheinen kuva, joka on minulle omistettu. Ois niin cool saada mahdollisimman monen eri taiteilijan kädenjälkeä sille seinälle. Valokuva siitä totta kai otetaan si >:o

Multa saisit Lelacãsta kuvan (jos uskallat nukkua sen kanssa), tai ihan mitä tahansa. I am so in!

Lottowi innostui nyt aivan tavattomasti piirtämään Lelacãsta kuvia ^3^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lotus » 11 Maalis 2012, 22:31

Lotdow voisi tehdä sellaisen A2 -kokoisen kuvan Lelasta, joka kiinnitettäisiin sitten kattoon Aksun sängtn ylle ^_^. Sillä saadaan Aksu valvomaan kauemmin.
Lotus

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Maalis 2012, 22:37

Aivan, sellainen Pöö-kuva niin kun ZG tulee kyläilemään, niin kumpikaan ei nuku. Sitten mulle soitetaan ja tehdään valitus yöunien varastamisesta.
Sensaatiomaista! Aloitan heti hommat! :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2012, 22:38

jos ei huono piirrustustaito haittaa

Minä en piirrustustaitoon katso, ku arttia saan. Kukaan täällä ei ole huono piirtämään imo.

Multa saisit Lelacãsta kuvan (jos uskallat nukkua sen kanssa), tai ihan mitä tahansa. I am so in!

Voi olla et Lelacã ei aiheuta mussa minkäänlaisia reaktioita vaikka yöllä sängyn alta ryömis. No okei, ehkä saattais teelusikallinen housuun tulla. But glad to hear that.

Lotdow voisi tehdä sellaisen A2 -kokoisen kuvan Lelasta, joka kiinnitettäisiin sitten kattoon Aksun sängtn ylle ^_^. Sillä saadaan Aksu valvomaan kauemmin.

Tai miksei samantien realistisen kokonen veistos nurkkaan!

Pöö-kuva niin kun ZG tulee kyläilemään, niin kumpikaan ei nuku.

Luulen ettei nukuttais muutenkaan...
Meinaan pelattais.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Maalis 2012, 22:43

Valitettavasti veistämisen taidot eivät kuulu minulle. Mitäs te muuten siellä yleensä pelailette?

Kyllä nyt piirrän sellaisen veriroiskuu kuvan että tulee K-15 merkintä. Se on saletti (en kuitenkaan jaksa)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2012, 23:18

Mitäs te muuten siellä yleensä pelailette?

God of war, skyrim, RDR, Amnesia on ny viimesimmät mitä ollaan vähään aikaan pelattu.. "pelattu", toinen pelaa ja toinen kattoo. ZG pelaa, minä huudan vierestä. Minä pelaan, huudan ja ZG nauraa vieressä.

MULLA ONKIN TURKINPIPPUREITA
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut