Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Maalis 2012, 23:27

MITÄÄH?! THAT IS F*CKING UNFAIR! Minäkin haluan ;_; äitiii...

Zsiisus, kyllä tämä käärme näyttää erittäin erilaiselta suu auki o.O
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Maalis 2012, 23:33

Aksu: Toki voin siulle väsätä kuvaa, vaikka siinä tulee kestämään todennäkösesti XD

Lotus: Jep, ei se oo lähellekään täydellinen peli, mutta kyllä sen nyt pelaa. Fable 3 tuntuu jotenkin siltä, että sen tekemisessä on loppunut aika ja on vaan äkkiä kyhätty jotain. No, ainakin co-op on parempi ku kakkosessa.

Väsyttää, mutta en halua nukkua.
Ylva

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Maalis 2012, 23:52

ÄÄÄÄH ! Tein jo innoissani kuvan Aksulle, sitten ajattelin että tussaanpa kuvan että siitä tulee hieno SITTEN MUISTIN TAAS MIKSEN TUSSAA TÖITÄ ! Ahahahahah, piloille meni ja nyt vetää taas semmosia kierroksia että tekis mieli vaan huutaa....¨

Life is so easy, no wait, its not.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Maalis 2012, 23:58

Kitty-rakas ei se niin vakavaa ole, että tarvisi kiehua XD Harmittaa toki, mutta siitä vaan tekemään uutta tai parantelemaan tussityötä. :)

------

EDIT
"It's useless to tame, so useless to point your fingers and blame
the hunger that's screaming out your name
It's needless to say, I need you inside my heart to stay
All else is cleansed away, all else is hollow anyway" <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Maalis 2012, 19:25

Päivänä jonavedät värikynällä viivan keskelle työtä. Elämä on.

Kokeet... Ei jaksaisi x.x
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 12 Maalis 2012, 19:34

Minä pelaan, huudan ja ZG nauraa vieressä

Aww ^__^ (En tiedä miksi, älkää kysykö)

Kokeet... Ei jaksaisi x.x

Huomenna ruotsi, keskiviikkona hissa ja torstaina matikka~ Ja silti mä istun koneen ääres mätänemäs. No kyl mä ne jotenki osaan ja huomen voi taas lukee hissaan ja matikkaan~ Ruotsi onneks on paljon helpompaa~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja harlekiini » 12 Maalis 2012, 20:08

Voin tulla Ventus tekemään pari sun kokeistas niin saan vähän hämähäkinseittejä raivsteltua kahdelta aivosolultani. Olo on ihan töötööt. Kuulin, ettei Cross-cultural psychologystä ole enää tunteja, sillä ne on korvattu uudella kurssilla, joten maanantain tuntini supistuivat yhteen -jolle en tänään päässyt, koska mulle ei avattu ovea. Tack so mycket. Olen koko päivän vaan haahuillut ympäriinsä. Kirjoitin ccp:n oppimistehtävän tarkastusta vaille valmiiksi ja lueskelin sosiologiaa. Siinä välissä luin kolmannen Harry Potterin ja maalasin Aksulle kuvaa. Alkaa tämä toimettomuus pikkuhiljaa ottaa päähän.

Te, jotka siellä kiristelette harlekiinin yhden tunnin keskimääriselle neljän päivän lukujärjestykselle hampaitanne, sanon että ei se pidemmän päälle ole yhtään niin hohdokasta. Aivoni tarvitsevat tekemistä! Ventus, lähetä mulle matikankokeesi! Ja vaikka kaikki muut kokeet siinä samalla! I need action! And deadlines! Now!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotus » 12 Maalis 2012, 20:17

Jos harlekiini tekisi myös minun kokeet siinä samassa.. Olen meinaa samalla luokalla Ventuksen kanssa, joten.. >:D.

Noh, onko Ventus lukenut paljonkin, vai onko hää kironnut jatkuvasti tulevia kokeita tekemättä asialle mitään? :D
Lotus

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Maalis 2012, 21:39

Lopetin juuri lukuhommat ja olkaa hyvät ja kertokaa; miksi ihmeessä MINUN pitää lukea buddhalaisuudesta, islamista ja juutalaisuudesta?

So boring. Harlekiini, u lucky boy, draw something great.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Maalis 2012, 22:22

miksi ihmeessä MINUN pitää lukea buddhalaisuudesta, islamista ja juutalaisuudesta?

Yleissivistystä. Duh. Deal with it.
TEE SOPIMUS SEN KANSSA
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 12 Maalis 2012, 22:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 12 Maalis 2012, 22:25

Voin tulla Ventus tekemään pari sun kokeistas

Joo tuletule >o Pääsenpähän niistäkin eroon~

Ventus, lähetä mulle matikankokeesi! Ja vaikka kaikki muut kokeet siinä samalla!

Hohoho~ Vois kyl lähettää, tosin opet vois vähä ihmetellä et miks mul kestää nii kauan kokeiden tekemises ^^ "Noku.. Mun koira söi ne" Tohon tarvittais kyl koira ja seki pitäis tuoda kouluun, joten tosta tulee vaikeeta. Voih.. Suunnitelma meni pilalle D:

Noh, onko Ventus lukenu paljonkin, vai onko hää kironnut jatkuvasti tulevia kokeita tekemättä asialle mitään? :D

Nohnoh~ En mä nyt ihan tyhmä ole. Vai olenko? No älä silti huolehdi, kyllä mä olen lukenut, äiti (:
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Maalis 2012, 22:58

Aksutar kirjoitti:
miksi ihmeessä MINUN pitää lukea buddhalaisuudesta, islamista ja juutalaisuudesta?

Yleissivistystä. Duh. Deal with it.
TEE SOPIMUS SEN KANSSA

En.
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 13 Maalis 2012, 13:57

Kaikkien kokeet tänne vain niin aktivoidun ennen kuin lumet sulavat ja pääsen ehkä vihdoin aloittamaan lenkkeilyn, kuten on jo monena vuonna pitänyt.

Aloitin tänään päiväni yrittämällä kolkata itseni. Pistin herätyskellon torkulle ja käänsin kylkeä vähän rajummin, ja tuloksena ohimo täysiä päin kiviseinää. Hetken näin siinä tähtiä. Olisikin ollut kiva ilmoittaa opettajalle notta löin itteltäni tajun kankaalle, en voinut tulla tunnille. Mutta oli hyvä ettei niin käynyt, meinasin näet alkaa innostua runoista kun aamun basic literacyn tunnilla käsiteltiin paria brittirunoa, yhtä vähän syvällisemmin. Pope on hauska mies ja Keatsilla nättejä runoja. Me gusta.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Maalis 2012, 14:49

Pistin herätyskellon torkulle ja käänsin kylkeä vähän rajummin, ja tuloksena ohimo täysiä päin kiviseinää. Hetken näin siinä tähtiä.

Oon varmaan ilkee ku nauran, mut LOL!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 17:44

Ah tämän tyttösen täytyisi olla ihanasti nyt päntäämässä koeisiin, mutta en vaan millään saa mitään päähän. Onneksi on olemassa....

NOh ei siitä enempää... Nya on taas ihan pihalla kaikesta.
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut