Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 20:48

Oliko sellanenkin sääntö jossain? =.= En muista nähneeni...
Nya

ViestiKirjoittaja Pappis » 13 Maalis 2012, 20:52

kyllähän sen jo järki sanoo. Eihän sitä omaa nimeäkään mennä vaihtamaan ilman, että sukulaisille informoi mitään.
Pappis

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Maalis 2012, 20:56

Okei, okei. Tein muutenkin jo muutokseni. Jotein ei ole mitään syytä paniikkiin :) Toivotaan vaan että hyvä tuuli tällä foorumilla säilyy.

Ainakin minä yritän sitä.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Maalis 2012, 21:02

Chi, Sääntö nimimerkeistä on koosteessa heti ekana.

Nimimerkkiä saa vaihtaa käyttäjätiedot osiosta. Nimimerkkiä vaihdettaessa tunnus saattaa deaktivoitua, joten älä pelästy, jos et heti pääse kirjautumaan foorumille.
Kun vaihdat nimimerkkiä, ILMOITA SIITÄ ylläpidolle ja lomailu/poissaolo ilmoituksissa, jotta kanssapelaajat tietävät kuka vanha tuttu liikkuu uudella nimimerkillä!
Suotavaa kuitenkin olisi, ettei nimimerkkiä vaihdeltaisi kokoaikaa.

Pitäisikö oikeasti järjestää koko foorumin laajuinen kysely koosteeseen/sääntöihin liittyen, kun vähän väliä joutuu kertaamaan/kertomaan pulinassa asioita, mitkä selviäisi nopealla vilkaisulla...

I need moar coffee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Maalis 2012, 21:17

Ehhh...... Pappis, i agree, Aksu, suottaapi olla hyväkin idea.
Eihän sitä tietenkään kaikkea ulkoa voi muistaa, mutta ite ainakin jos teen jonku muutoksen koskien mun hahmoja, tai mun nimimerkkiä sun muuta, niin jos ei vastaus tule omista aivoista apteekin hyllyltä niin kahlaan kaikki koosteet tiedotteet sun muut läpi, (lähinnä kooste jos ei mikään extreme juttu ole) ja jos ei muuta niin utelen muilta pelaajilta/ylläpidolta neuvoja.
Joten ----

Jos ei osaa sanoa nätisti niin parempi olla sanomatta yhtikäs mitään. Oon muutenki ollu taas kärttynen tänään <3 Way to go meh !

ps. Huomasin juuri että legendaarinen opettajan neuvo, R.T.F.M pätee näemmä netissäkin. Read The F***ing Manual.

Vaihan koht itekki nimimerkkini. Angry M.C angrypants.

Musta tuntuu että puheenaihe alkaa olla ärsyke, pitäiskö mennä argumentoinnin puolelle ? SIVISTYNEEN argumentoinnin kehtoon.

(tosin mua ärsyttää nyt taas ihan kaikki)
Kitty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 13 Maalis 2012, 21:39

"RAGE FFFFFUUUUUUU-"
Rauhoitutaanpas nyt lapset. Ei tässä maailma ole kaatunut. Nyt jokainen lupaa lukea koosteen kunnolla läpi ja käyttävänsä maalaisjärkeä, tehdään sovinto ja leikitään taas yhdessä.

Nya on mulle aina Nya, vaihtaa se nimimerkkinsä miksi tahansa. Samoin kuin Ylva on aina Ylva. Sori vain, mutta näin se menee. Loppuviimein en näe nimimerkin vaihtelussa mitään järkeä, sillä miksi alunperinkään valitsit sen nimen jos et pidä siitä?
Jos puolestaan huomiota haluaa (minkä ilman todisteita uskon olevana pienoisena vaikutteena nimimerkkiasioiden taustalla), sitä saa parhaiten lopettamalla sen kalastelun ja esittämisen ja käyttäytymällä aivan normaalisti, kommentoimalla puhuttuja asioita ja randomaiheita ja vain olemalla. Kanssapelaajista on muutenkin hieman rasittavaa pyrkiä muistamaan, kuka nimimerkkinsä vaihtaneista loppuviimeksi oli kuka (vaikka sen näkisikin allekirjoituksesta ja kirjoitustavasta) ja tottua puhuttelemaan nimensä vaihtanutta uudella nimellä, joten ellei nyt ole sattunut kömmähtämään ja keksimään itselleen merkitykseltään mahdollisesti alatyylistä nimimerkkiä, en näe liiemmin syytä sen vaihtamiseen. Jokainen kuitenkin päättää omista tekemisistään, eikä minun henkilökohtaisella mielipiteelläni ole eikä kuulu olla vaikutusta asiaan. Tässä kohden on kuitenkin kuten edellä jo mainittiinkin hyvä ottaa toiset huomioon tiedottamalla nimenmuutoksesta.

Aihe on mielestäni nyt riittävän käsitelty ja menemme eteenpäin.

Sääntörikkomuksista/virheistä on mielestäni hyvä huomauttaa, mutta eiköhän yhden tai kahden ihmisen sivistyneesti ilmaistu nootti riitä, turha sitä on enempien ruveta viskomaan lusikkojaan soppaan. Tällainen päättyy yleensä siihen, että jotakuta loukataan, mahdollisesti useampaakin, ja tunnelma on latistunut/kiristynyt/muuten vaan kettumainen. Roolipeli on kuitenkin yhteisö, joka pysyy kasassa vain jos sen jäsenillä on kivaa yhdessä. Lisään kuitenkin, että tämä ei tarkoita sitä ettäkö muiden hermoja voisi tahallaan koetella.

Maalaisjärjen käyttö on sallittua, jopa suotavaa, jokaisen fooruminkäyttäjän kohdalla. Myös minun.

Emmeköhän ole kitisseet tässä jo tarpeeksi. jätetään yhteishalaus väliin, koska ne ovat ahistavia, ja sen sijaan luvataan kukin kohdallamme käyttää tervettä järkeä ajatteluun ennen kuin teemme mitään ja kohdella pelitovereita huomioonottavasti. Viisas sanonta tee toisille mitä haluaisit itsellesi tehtävän on kerrassaan loistava elämänohje.

Harlekiini kuittaa.

Mitä on huomenna ruuaksi?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 13 Maalis 2012, 21:42

Jotain herkullista varmaankin~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Maalis 2012, 21:44

Mitä on huomenna ruuaksi?

Souls and baby animals.

Mikäli joku haluaa kommenttia Harlekiinin avartavaan huomautukseen pistää niin tiedätte varmaan paikan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Maalis 2012, 21:47

Harlekiini purkitan sut ja tuon kotiin. I have found my peace.

Huomisesta en taaskaan tiedä, mutta tänään syötiin pizzaa. Tosin oon huomannu että lähiaikoina syömään meneminen etoo mua suuresti. Mikä ei oo mun kohdalla mitenkään normaalia. Oh well.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotus » 13 Maalis 2012, 22:04

harlekiini pitäisi jakaa aika moneen purkkiin, sillä jokainen varmasti haluaa ripauksen häntä kotiinsa tuomaan rauhaa. Ja olen aivan samaa mieltä kanssasi, harlekiini.

Ja mitä ryhmähalaamisen tulee, niin... A-h-d-istavaa. Olen vihdoin löytänyt soulmateni \o/. Ja halaaminen ylipäätänsä on hyvin hämmentävää, ainakin minulle. 8>

Ja mitä ruokaan tulee, niin perjantaina sitten Nyan/Chin synttäreille Pizza Raxiin, mutta valitettavasti haistatan pizzalle, koska se on pahaa. x).

Kitty, kukaan ei ole täydellinen. Kukaan ei ole normaali :D
Lotus

ViestiKirjoittaja awkward » 13 Maalis 2012, 22:24

Oi... Olis pikkusen mukava päästä kokkaamaan kaveriporukalle, tosin kukaa ei koskaa viitti tulla tänne korpee käymää (kaverit siis asuu 20km päässä kaupungissa).
Kokkaaminen on asia mitä rakastan yli kaiken :D ja tietenki sitten niitte omien ohjeiden tekeminen, tosin yhen kerra tullu jotain semmosta mikä ei ollu syötävää ja seki oli ala-asteella.
Ruokien ja juomien yhdistely ja mauilla leikkimenen on hauskaa hommaa, kuhan sen vaa osaa. Viinienki yhdistely ruokii onnistuu, mutta itse en voi mennä sanomaa että on aina paras valinta, sillä tykkään hyvin harvasta viinistä.

Mutta elkää ikinä tehkö sitä virhettä että meette ravintolaa, pääruuaks tilaatte jonku oikee rasvasen pihvin ja sitte jälkkäriks otatte jäätelön. Nimittäi sillo käy nii, että jonkuajan päästä alkaa maistuu pelkkä rasva suussa, ku jäätelö jäädyttää kasvan kiinni kitalakeen, että se on nanna tunne :'D
awkward

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Maalis 2012, 20:44

Työpaikka hakemusten täyttäminen netissä = TUSKAA !

Meinaa mennä hermo kun homma on vaan niin vaikeeta. Aloin kirjottamaan semmosella "Moi minäpä nyt erotun sitten joukosta" tyylillä, ja musta tuntuu että teksti on liianki rempseää. Ja mihin väliin sitä tunkee kaikki tiedot !?
Rassaavaa, mutta kun ei ole varaa valittaa :<

Toivottavasti muitten hermot ovat tänään kestäneet paremmin ku mun.
Kitty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 14 Maalis 2012, 21:10

Kitty kirjoitti:Toivottavasti muitten hermot ovat tänään kestäneet paremmin ku mun.

Duracell-Harlekiinin hermot kestää, kestää ja kestää. Vaikka välillä pitää purkaa latausta pienellä rageemisella.

Kesätyöhakemusta kun pistää on hyvä muistaa, etteivät ne halua superihmisiä. Kannattaa mainita omat heikkoutensakin ja esittää asiansa lyhyesti ja ytimekkäästi. Tyyli on hyvä olla asiallista, mutta persoonallista; ei kannata hehkuttaa itsessään suoraan niitä adjektiiveja millä työhön haetaan, vaan osoittaa muunlaisin sanankääntein ne toteuttavansa, ja huumoria kannattaa viljellä tarkkaan silmällä pitäen, ettei mene överiksi.
Mikäli kesätöitä haluaa, kannattaa pitää mielessä kaikkein tärkein: soita perään. Useampaan otteeseen jos on tarvis. Todista, että olet kiinnostunut. Se on varma nakki millä erottuu muista hakijoista ja kiinnittää itseensä positiivista huomiota. Puhuessa kannattaa teititellä, siitä saa lisäpisteitä.

Kiinnostais tietää mitä teen loppuillan. Kaverillon ollut ihme soutamista ja huopaamista baariin lähdöstä, ja nyt kaikki tuntuvat olevan saunassa/suihkussa/jossain. Raitistuvat, mokomat. Ja se on oikein. Mutta haluan sosiaalisuutta!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 15 Maalis 2012, 10:41

Jee hehkutan täällä ihanasti Ruotsin koetta josta sain 9- jos saan vielä muista kokesta ysit niin isi ostaa miulle puhelimen! Jee.

Tänään on vielä matikan koe. Huh!

Eilen liikunnan valinnaises näimme Lotuksen kanssa jotain hirveää! ;0 Meijän hissanvope tulee sellasissa minshortseissa sil tunille ja sit meijän pedofiili luokanvalvoja ilmesty liikan tunnille |_| ilmeellä ja sellaset harmaat polvishortsit päällä! Aaah!! Pyyhkikää joku mun muisti!

Edit: Pahoittelen Onzkille ja Ylvalle kuvista. Motivaationi on laskenut kokeiden vuoksi.
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Maalis 2012, 16:41

Onnea Nya!

Itse sain ruotsista 9½ ja tänään oli uskonnon koe.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut