Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Maalis 2012, 21:20

Crimillä menee hyvin, hän jumittui Haadeksensa luo vähän pidemmäksi aikaa mitä pitikin. Mutta piakkoin palailee todennäköisesti. En sit tiiä kuinka aktiivisena pelien suhteen mutta anygays.

Voi miten ihanaa että sain istua jtn 15-20 min metrossa ja vielä pitää junassakin jtn 20 min istua että pääsee Vantaalle ja siitä vielä jtn 17 min bussilla kotiin.. Joo ilman autoa on todella mukavaa matkustaa~

mulla bussimatka pajalle kestää 20 min yhteen suuntaan.. mutta si ku miettii et mitä reittejä sinne pitäis itte ajaa ni kyl mielelläni bussilla menen tai si pummin kyydin ZGltä. Hei hankin ajokortin mutta pelkään ajaa koska who knows why.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 18 Maalis 2012, 23:31

Ventus-setä kirjoitti:Voi miten ihanaa että sain istua jtn 15-20 min metrossa ja vielä pitää junassakin jtn 20 min istua että pääsee Vantaalle ja siitä vielä jtn 17 min bussilla kotiin.. Joo ilman autoa on todella mukavaa matkustaa~

Kulje ensin viisi tuntia yhteen suuntaan juna+bussiyhdistelemällä ja tule sanomaan uudestaan. Terveisiä vaan Helsingistä.
Se tunne, kun julkisella paikalla muistat jonkin hauskan jutun ja havahdut hoksaamaan virnistelleesi viimeiset pari minuuttia ikkunan heijastukselle kuin riemuidiootti.

Go Crim!

Tiedossa on varsin lyhyt kouluviikko, pitää mennä keskiviikosta etiäpäin kotiin päivystämään eläintarhaa kun äiti lähtee kihlattunsa kanssa reissuun Eurooppaan. Olen ollut kiltti ja tunnollinen opiskelija saatuani tietää uudesta pääsykoeaineistosta (=olen apinan raivolla lukenut sitä jotta pääsisin siitä eroon), joten käytän aikaani varmaan sen parissa. Loppuaika kuluukin rattoisasti ukkoja tapattaesa Rome Total Warin merkeissä. Ownaan ne kaikki.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Maalis 2012, 13:09

Kulje ensin viisi tuntia yhteen suuntaan juna+bussiyhdistelemällä ja tule sanomaan uudestaan. Terveisiä vaan Helsingistä.

Mutta minäpäs pistän paremmaksi - päälle kuusi tuntia yhteen suuntaan! Terveisiä vaan Helsingistä. o/

Minä huomaan olevani puheenaihe. Minä tulla ilmoittamaan että olen kyllä hengissä ja menee jo huomattavasti paremmin kuin viikko-pari sitten ja että olen todennäköisesti palailemassa foorumillekin, aktiivisuudesta en tiedä näin aluksi, kunhan ensin pääsisin täältä kotiin.
Kukako nukahti ratkaisevalla hetkellä ja missasi viimeisen bussin joka lähti täältä Helsingistä kohti kotikontujani eilen illalla? Elkää minua katsoko. >:
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Maalis 2012, 14:24

Kukako nukahti ratkaisevalla hetkellä ja missasi viimeisen bussin joka lähti täältä Helsingistä kohti kotikontujani eilen illalla?

Oisko mun pitäny sittenkin jatkaa sulle tekstailua ni et varmasti ois voinu nukahtaa B)

Ulkona sataa lunta. Kuka tilasi lisää lunta? HÄVETKÄÄ! KEVÄÄN PITI TULLA JO
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Maalis 2012, 14:32

Oisko mun pitäny sittenkin jatkaa sulle tekstailua ni et varmasti ois voinu nukahtaa B)

Selvästi ois täytyny!! Fiksuina tuumattiin Haadeksen kanssa että ny ramasee niin paljon, että mennään nukkumaan, pistetään kännykkä herättämään ja lähetään si tunnin päästä menee kamppiin. Ongelma piili vain siinä, ettei kumpikaan reagoinut siihen puhelimen herätykseen millään tapaa ja jouduin äidille ilmottamaan vähän nolona sitten keskellä yötä, että nukuttiin pommiin vikasta bussista. Eipä ole sen jälkeen kuulunut mitään kotoa - taisivat ottaa nokkiinsa.

Huomaan intoni kirjoittamiseen palanneen! Ehkä se on kahvin ansiota.

Ulkona sataa lunta. Kuka tilasi lisää lunta? HÄVETKÄÄ! KEVÄÄN PITI TULLA JO

LUNTA, MISSÄ!? Oon niin varma että saavun taas keskelle siperiaa kun kotiin pääsen. Jos jossain sataa lunta, niin meillä! Täälä etelässä on satanu vaa vettä...
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 19 Maalis 2012, 18:06

pakko myöntää, että en nyt tiedä yhtään missä Crim on käynyt/mitä hänelle on tapahtunut, mutta jaa.. en osaa selata pulinaa, joten taidan vain tyytyä tietämättömyyteen..

ja vastasin vihdoin ropeihin! Ha! olen jopa ylpeä itsestäni.. tietenkin on vielä pari ropea vastaamatta, mutta kun en minäkään osaa kuin hyvällä onnella saada valmiiksi yhden ropetuksen per päivä. |: Pitää aina kunnolla miettiä mitä laittaa.. ;D
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Maalis 2012, 18:28

pakko myöntää, että en nyt tiedä yhtään missä Crim on käynyt/mitä hänelle on tapahtunut, mutta jaa.. en osaa selata pulinaa, joten taidan vain tyytyä tietämättömyyteen..

Poissaoloissa se siitä ilmotti, ei pulinassa. Näin btw. Ylipäätään pulinaa en pitäis kovin ilmoitustärkeänä paikkana. Jos on jtn asiaa jonka jonkun tietyn henkilön/ylläpidon pitää nähdä niin kannattaa pistää yksäriä eikä täällä kysellä/ilmotella.
Kuten on todettu, pulinassa sivuja tulee erittäin nopeasti. Toissa päivänä ilmotettu asia saattaa olla jo seuraavana päivänä kadonnut sivujen viidakkoon.
Ja koska suurinosa myöntää olevansa laiskoja/ei välitä siitä mitä edellisillä sivuilla on tapahtunut, niin ei niitä myöskään lueta sitten >:

Yh, josko koittais keräillä inspiraatiota jostain huoneen nurkista, et ittekin sais vastailtua... Do want but can't >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 19 Maalis 2012, 18:34

ahaa.. olisihan minun pitänyt tuo tajuta, mutta jaa.. no en ole mikään netin viisain käyttäjistä, joten ehkä erehdykseni annetaan anteeksi.

Ihan nolottaa kun en aina tajua näitä netin pyörteitä.. en tiedä tapahtuiko se oikeasti vai olinko vain kirjoittamassa kehuja jollekulle kuvasta, joka oli vain valmis meme-kuva. |: ihminen on toki erehtyväinen, mutta minä en ajattele kovinkaan laajasti taikka selkeästi.. ehkä pitäisi olla hiljaa tälläkin hetkellä.
Templer

ViestiKirjoittaja Mohnake » 20 Maalis 2012, 07:21

Näinpäs jännää unta.... TNF-porukka kerääntyi pääsiäisaterialle "perheenä". Oli kyllä omituista omata niin monta uutta sisarusta ja serkkua :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 20 Maalis 2012, 08:38

Hyvää uuttavuotta ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Maalis 2012, 10:06

Aah! Sain todella hyvän mielen tänään! Olen viisitoista! Tänään on syntymäpäiväni. Sain kemran ja suoristimen. Sain hissan kokeesta ysin. Olen toooooooodella onnellinen! o_O

Kiva etyä Crimillä menee paremmin! :)
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Maalis 2012, 10:14

Mä näin unta et joku liittyjäehdokas jonka oon hylänny joskus, tuli vieraskirjaan itkeen ja vineen ja vidduileen. Ahdistavaa, mut si ku ajattelee irl niin mitäköhän semmotteiden ihmisten päässä liikkuu? "Hei, vineempä sulle päin naamaa ku et päästäny muo läpi, josko tää itkeminen ja haistattelu auttais asiaa ja sä alkaisit katumaan, ettet päästäny muo läpi!"? Ffs.

Kahvia. Kiitos. Pitäis kirjottaa tonne unia osioon mun romaanin pitunen uneni siitä, kuin Cryptin haltiat löysi portaalin meidän maailmaan ja yritti vallata suomen. It was awesome.

Ja hyvää syntymäpäivää Nyalle!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Maalis 2012, 10:23

Kivalta unelta kuulostaa! Haltiat Suomeen!! Awesome!!!

Kiiitolsia paljon Aksu!
Nya

ViestiKirjoittaja awkward » 20 Maalis 2012, 12:42

Hei sitten jos haluaa lisätä hahmon nii saako tuohon Hahmojenhyväksyntä alle laittaa hyväksyttäväks ne hahmot?
Ku mieten ettei siihen oo kukaa laittanu hahmoja hyväksyntää, vaa ovat aina uuen hahmon lisätessää liittymiskirjaan laittanu?

Tuli semmonen himo tuon toisen hahmon kans, että taijan lisätä aikasemmin mitä suunnittelin nii sen tänne, tosin vasta perin viikon päästä pystyn sen lisään :D
awkward

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Maalis 2012, 13:26

Hei sitten jos haluaa lisätä hahmon nii saako tuohon Hahmojenhyväksyntä alle laittaa hyväksyttäväks ne hahmot?
Ku mieten ettei siihen oo kukaa laittanu hahmoja hyväksyntää, vaa ovat aina uuen hahmon lisätessää liittymiskirjaan laittanu?

Saa, sitten kun se avataan. Oon kyllä jo aikalailla päättäny ketkä sinne pääsee hahmoja hyväksymään, mut pitää ensin kirjottaa niille romaani ohjeita, miten toimitaan missäkin tilanteessa. Koska minun rope, minä määrään.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut