Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotus » 20 Maalis 2012, 14:38

Saa, sitten kun se avataan. Oon kyllä jo aikalailla päättäny ketkä sinne pääsee hahmoja hyväksymään, mut pitää ensin kirjottaa niille romaani ohjeita, miten toimitaan missäkin tilanteessa. Koska minun rope, minä määrään.

Eli foorumille jo liittyneet laittavat sinne tulevat hahmolomakkeensa..? Hankala ymmärtää.. Vai onko se sitten vain tietyille? *3*
Lotus

ViestiKirjoittaja awkward » 20 Maalis 2012, 14:55

Lotus tietääkseni kaikille joilla on jo tunnus ja yks hahmo tnf:ssä, mutta sitte aksu ottaa hahmojen hyväksyjiä helpottaaksee omaa työtään? näin ainakin itse oon käsittäny. korjatkoon joku jos oon väärässä.
awkward

ViestiKirjoittaja Lotus » 20 Maalis 2012, 15:26

Asia pihvi :)
Lotus

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Maalis 2012, 16:36

Ja näin kotona. Viimein. Tyytyväisenä nukuin pedissäni kun äitikin lähti heti aamusta toimittamaan asioitaan jonnekin niin sai olla rauhassa - kunnes kissani päätti kiivetä katon rajaan ja pudottaa puolet lautapeleistä sieltä kaapin päältä alas. Kaamea ryminä, ihana sotku, ja tottahan toki minä sen jouduin puoliunessa siivoamaan. Oli hienoa selvittää mitkä palat kuului mihinkin palapeliin. Olen varma että jokaisesta puolet meni ihan toiseen rasiaan kuin olisivat oikeasti kuuluneet. Ja sitten yritin vielä nukkua mutten painajaisiltani saanutkaan enää sitten unta.
Sellainen aamu.

Nyt popitan ihan innoissani kannettavalla musaa, jota en ole saanut kuunnella kahteen viikkoon <3 Kahvia ja hyvää musaa, empäs tiedä voisinko toivoa parempaa tähän hätään o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Maalis 2012, 16:56

Tänne jo foorumille kirjautuneet pelaajat saavat laittaa uusia hahmojaan hyväksytettäviksi. Hyväksynnässä pätee kuitenkin samat säännöt, mitä vieraskirjassa. Täällä hyväksynnän kuitenkin hoitaa suurimmaksi osaksi valikoidut hyväksyttäjät.
Vaikutusvaltaiset ja erikoistittelillä varustetut hahmot hyväksytetään kuitenkin vieraskirjan kautta! Hyväksyntää odottavat hahmot eivät tietenkään ole pelattavissa, joten odota, että hahmosi hyväksytään ennen kuin sillä alat pelaamaan.

Kuten foorumissa lukee. Itsestäni nuo ovat harvinaisen selvästi sanottu. Jo foorumille kirjautuneet voivat pistää seuraavan hahmonsa esittelyn joko foorumille hyväksyettäväksi tai vieraskirjaan. Vieraskirjan hyväksynnän hoitaa automaattisesti minä. Foorumin puolella hyväksynnästä vastaavat valitut modet ja minä, jos jaksan... eli ensisijaisesti modet, jotka kyseisessä foorumissa partioivat.

YAYAYAYAY CRIM O3O Kahvia ja musaa... puuttuu vain pekoni. pon pon pon?!

Yay nyt on hiukset leikattu ja luvassa jotain jännittävää. Ehkä tää masennus tästä pikkuhiljaa väistyis.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 20 Maalis 2012, 17:03

Ymmärsin siis vääri, my mistake. Jatkakaa~~

Hyvää syntymäpäivää Nyalle :)
Lotus

ViestiKirjoittaja Kitty » 20 Maalis 2012, 19:30

HUAAARGH ! Väisty kuolema ja mene nurkkaan kuume ! Crimson is back !
Muahahaaa ette uskokkaan miten tuo näky piristi minua <3
olin jo peloissani, mutta minä tiesin ettei Crimsoni hylykää <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Maalis 2012, 20:05

PON PON PON!
Ja pekonia minulle kyllä. Otan paikkani Jaakon vierestä virallisena portaalin vartijana takaisin!

Ja kyllä. Palasin. Kaivoin tieni haudastani jälleen ulos ja pompin takaisin keskuuteenne tänne, jotta voisin sekoittaan päänne tietovirrat filosofiallani. Tiedä sitten kauanko tätä fiilistä kestää taas - toivottavasti kauan. Nyt kun joku lähettäisi vielä inspiraatiokärpäsen puremaan minua, niin kaikki olisi korjattu. Onko kenelläkään ylimääräisiä sellaisia, tai vaikka vain lainaksi?

Mutta on silti kiva huomata, että olette ikävöineet perääni, vaikkei olisi tarvinnu o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Maalis 2012, 20:41

Wlecome back! Ja nyt vain enää fanitus lippis päähän ja odottamaan ja kuolaamaan, joskos sinulta jopa uusia kuvia ilmestyisi? 8D
ja ei, älä ota tätä vihjeenä tai henkilökohtaisesti inuntana uusille kuville, kunhan vain odottelen ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Maalis 2012, 21:00

Wlecome back! Ja nyt vain enää fanitus lippis päähän ja odottamaan ja kuolaamaan, joskos sinulta jopa uusia kuvia ilmestyisi? 8D

Oishan noita aikamoinen läjä, joita voisin tänne pistää. Jahka pääse kotiin ja innostuisin rästissä olevia juttuja väsäämään, niin nekin eksyisivät joskus tänne. Jos yhä muistan oikein, niin ainakin kolme kuvaa on työn alla, tradea ja giftiä pitävät sisällään. Duh~
JA IRIDARIA KAIKILLE HALUKKAILLE OFC!

Joten vartokaa ihan rauhassa. Kyllä niille lippiksille tulee taas joskus käyttöä 8]
Crimson

ViestiKirjoittaja suskari » 20 Maalis 2012, 21:32

Crimson kirjoitti:PON PON PON!
Ja pekonia minulle kyllä. Otan paikkani Jaakon vierestä virallisena portaalin vartijana takaisin!

Ja kyllä. Palasin. Kaivoin tieni haudastani jälleen ulos ja pompin takaisin keskuuteenne tänne, jotta voisin sekoittaan päänne tietovirrat filosofiallani. Tiedä sitten kauanko tätä fiilistä kestää taas - toivottavasti kauan. Nyt kun joku lähettäisi vielä inspiraatiokärpäsen puremaan minua, niin kaikki olisi korjattu. Onko kenelläkään ylimääräisiä sellaisia, tai vaikka vain lainaksi?

Suskilla on inspiraatiota vaikka muille jakaa taas vaihteeksi >8DD Mutta tervetuloa takaisin keskuuteemme minunkin puolesta Crim o/
suskari

ViestiKirjoittaja Lotus » 20 Maalis 2012, 21:33

Sittenhän minulla on suskarille töitä~~ Kekekeke
Lotus

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Maalis 2012, 21:35

*tuuletus, aaltoja, orkesteri, balettisoolo, riisinheittelyä, silkkisin ruusun terälehdin vuorattu käytävä, punainen matto, paparazzien hyökyaalto ja purkki Nutellaa Crimin kunniaksi*

Ruotsinkokeet ohi, UGH! \o7 Sitten seuraavien pariin. Oon pahoillani niille joiden pelit nyt junnaa mun epäaktiivisuuden takia :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 20 Maalis 2012, 21:41

Lotus kirjoitti:Sittenhän minulla on suskarille töitä~~ Kekekeke

Pommita sitten yskärillä jos peliä haluat..
suskari

ViestiKirjoittaja Lotus » 20 Maalis 2012, 21:56

Noo.. En nyt viitsi enempää kun kolmea peliä Amberille ottaa >__>.
Lotus

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut