Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lumppari » 21 Maalis 2012, 22:38

Travolta on kyllä hieno mies. Tarantinosta puheen ollen, Kill Bill 1 pyörii telkussa.
Lumppari

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Maalis 2012, 23:22

Täällä te vain telkkua toljotatte, kun Lotdow yrittää epätoivoisesti työstää kirjaansa eteenpäin. Kirjaa josta poisti juuri vahingossa 6 lukua X.X Älä paina "tallenna" jos yrität painaa ruksia. En nyt ole ihan varma miten tässä näin pääsi käymään.

Huomenna kymmeneltä koulua, ja minä menen Eurokankaaseen puoli kymmeneksi. Saapi nähdä mimmoinen aamu mulle tulee...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lumppari » 21 Maalis 2012, 23:30

Itse pyrin tallentamaan moiset tekstit kahdesti joka tallennuksella, kahteen eri kansioon. Varmuuskopio on varma. Mitä kouluun tulee... Meh, ei minulle moista. Menen yhdeksäksi pajalle, koetan taikoa Calanonista kuvatuksen paperille, sitten liukastun pihalla ja saan saikkua. Tässä olis suunnitelma, katsotaan miten sujuu. :)
Lumppari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Maalis 2012, 23:36

Oh mein gott, paja ihmisiä. Tosin taitaa olla erillainen paja kyseessä mitä mulla. Do tell Lumppari, mikä tämä mystinen Paja on? Työpaja?
Pihalla liukastuminen on arkea. Massiivinen takapuoleni on jo turta koko talven kaatuilusta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lumppari » 21 Maalis 2012, 23:43

Tavallaan, Taidepaja oikeastaan. Olen tällä hetkellä ammatillisessa kuntoutuksessa, pitäen taukoa opiskelusta. Meillä on monia pajoja joista valita; taide, tekstiili, atk, sähkö, verhoomo, keittiö jne. Itse istun yleensä taidepajalla. Saan taiteilla mitä tahdon 5-6 tuntia päivässä ja Kela siitä hiukan maksaakin. Ei paljoa mutta parempi kuin ei mitään.
Itsehän en usein kaadu mutta kun kaadun, menee vasen polvi 95% varmuudella joka kerta sijoiltaan. Vanha, ikävästi toistuva nivelvamma. Kiitos harrastelun.
Lumppari

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Maalis 2012, 23:45

Kannattaa hankkia nastapohjaiset kengät Aksu-rakas B) Ylpeä koulun lattioiden naarmuttaja.

Itsekin käyn työpajalla. Siitä käytetään myös termiä kuvaamataidonkoulu tai Oiva :) Hyvä paikka piirrellä ja maalailla.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Maalis 2012, 23:47

Eijole tampereella tämä taidepaja? Samanlaiselta pajalta kuulostaa mitä omani, tosin taidepajalla en käy. Vaikka sellaista ehdottelivat.

Lotdow, mulla on nastapohjaset maiharit. Niillä ei pitäis kaatua mutta luoja/Luojat/ylemmät tahot/kohtalo vihaa minua.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lumppari » 21 Maalis 2012, 23:49

Ei ole, vaikutan pohjoisempana Rovaniemellä.
Lumppari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Maalis 2012, 23:55

Ehdein jo miettimään päässäni vaihtoehtoja, kuka saattais sut tuntea ja kuka sä saattaisit olla, jos tampereella olisit tukikohtaa pitäny. Mut nope ):

Sisko sai tänään ajokortin. Nyt jo kauhee sota siitä kuka huomenna saa auton ja kuka menee bussilla.
Minähän en rattiin koske koska hyi sydänkohtaus.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 22 Maalis 2012, 07:33

Saispa itsekkin joskus siihen ajokorttiin tarpeeks rahaa kasaan.... Vaikka mieluumminhan minä menen julkisilla tai omin voimin ihan ekologisista- sekä tottumussyistä.

Toivottavasti joku mummo ei nyt telo itseään mun asentamalla invapöntöllä. Oli meinaan sen verta omituiset asennutohjeet etten ole varma pistinkö sen täysin oikein paikalleen.
Mohnake

ViestiKirjoittaja awkward » 22 Maalis 2012, 13:36

Mie tuskissa kerään satulaan rahaa :/
Ottaa päähän, ku tämän jalan kans ei lähetä kovin helpolla töihin iha heti -_-

Sain ny aikaa itelle järjestettyä, ku hevoselle tuli liikuttaja tännää nii yritän saa'a lupaamiani kuvia töherrettyä loppuun sitten tännää. Jos ees pari sais tännää tehtyä, nii oisin edistyny huimasti.
awkward

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Maalis 2012, 14:02

Saispa itsekkin joskus siihen ajokorttiin tarpeeks rahaa kasaan.... Vaikka mieluumminhan minä menen julkisilla tai omin voimin ihan ekologisista- sekä tottumussyistä.

Minä taas en malta oottaa että ikä riittäis autokortin saantiin, sitte pitäis vaan ostaa auto ellei nykyinen ole ajokunnossa sillon, mikä mua sitten taas ahdistaa on se että porukat haluais mun ajavan kuorma-autokortin samaan syssyyn, enkä oikein haluis heti hypätä niin ison auton rattiin. Pitäis vaan keksiä miten selitän sen vanhemmille.

Äääh, odotan kauhulla kello kolmea, nouseeko kuume, eikö nouse ? Nousee ? ei nouse ? tähän mennessä ku on aina kolmen ja kuuden välillä suunnilleen noussu kuume ihan tolkuttomiin asteisiin.

Heheh, "Paavo mitä oikein teet ?" "Näyttää siltä että Paavo heittää kumin pois." "EI KAI !?" Miten niin Paavopesusienessä on hupasia juttuja, sopii kipeille retardiaivoille.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lumppari » 22 Maalis 2012, 15:43

Harrr, ajokortti kyllä on. Autoa ei... Ja raha ei pysy käsissä vaikka sitä olis kuinka paljon... ... Change! You got change!? Oh come on, help a guy out!
Lumppari

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Maalis 2012, 16:48

Aksutar kirjoitti:Human Centipede B)

Onko selitykseni noin läpinäkyvää, että vaikka kuinka koetan pitää elokuvan nimettä, en osaa.. vai onko se ainoa sairaalta vaikuttava elokuva? |:
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Maalis 2012, 16:56

Change! You got change!? Oh come on, help a guy out!

No change for you Chester, go back to review movies!

Onko selitykseni noin läpinäkyvää, että vaikka kuinka koetan pitää elokuvan nimettä, en osaa.. vai onko se ainoa sairaalta vaikuttava elokuva? |:

Luen ajatuksiasi >8]
Itseasiassa Human centipede on heti ekana aina mielessä, kun puhutaan häiriityneistä/karuista/goreista leffoista. Mut se ykkönen on hienolla tavalla karu, ei mitään perus gore mättöä. Häiriintynyttä, kyllä, mutta ei ällöä verellä sottaamista.
Toisin ko kakkonen.

Ajokortti: Kyllä. Auto: kyllä. Intoa ajaa: Nope.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut