Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Maalis 2012, 16:37

Laita itsellesi noista peleistä raja, niin pysyt ajan tasalla, kuinka monta peliä sinulla on menossa ja kuinka paljon haluat vielä ottaa, siis sillälailla kuin minä teen... Öh..

Ylvaaahhh!!!! Etkö sinä jaksa edes meijän peliin vastata? Laiska. :P

Äiti on mutkikas, kun se kävi jalkaleikkauksessa ja huitoo sen kepeillä minne sattuu. Vastuu painuu minun niskaani ettei vapaa-ajalle näy yhtään aukkoa, kunnes pää punasena et nyt meen tekesi sitä ja ette häiritse... Että on rasittavaa...
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Maalis 2012, 16:38

Justiinsa minä siihen vastasin XD Noh, ehkä sen vielä vaikka sitten tunnen syyllisyyttä toisista peleista. Ja onhan minulla raja, mutta olen ahne sen kanssa. Tiedän, hyi hyi hyi minua.
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Maalis 2012, 16:42

Ai jaa? Miksi sitten en näe sitä että olet vastannut? Olen kyllä jo tänään vastannut yhteen vastaukseesi XP

Edit: Eihkääh! Tunti menee ihan liian nopeesti! Vielä 16 minuuttia koneella... Muuten äiti tulee karjumaan ja vie titsikan pois.. *krokotiilin kyyneleitä*
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Maalis 2012, 16:51

Kotihommat on inhottavia ja "aikuisena omassa kodissa" kun ei jaksa tehdä niitä niin kämppä on ku sikolätti XD Nimimerkillä keittiössä on yksi kaapillinen likasia astioita.

Mut nii siis just se mihin jo vastasit XD Mut siinä sulle vastaus *taputapu*
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Maalis 2012, 17:05

Jee, hyvä Ylva! *Tapu tapu* Mut olin taas nopee ja vastasin Hähää. se olikin tän päivän viimenen. Tavataan taas huomenna! :)
Nya

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Maalis 2012, 17:46

;) kirjoittelin sulle valmiiksi vastattavaa, Nya.

Pitäisiköhän suosiolla heivata pari hahmoa hevon kuuseen kun ne eivät tunnu niin hyvin inspaavan. En tiedä. Tulee vaan syyllinen olo kun on ne tehny ja jotain kiinnostavaa niissä on ollu pakko olla. Plaaaaaah.
Ylva

ViestiKirjoittaja Mohnake » 23 Maalis 2012, 20:30

Hoh, tulipahan viimeinkin ostettua se kaikkien niin ylistämä DA jota sitten vähän pelailen viikonloppuna. Saa nähdä petynkö vai yllätynkö. Tosin melko varmasti tulen pettymään siihen seikkaan etten ilmeisesti voi pelata koko peliä pelkällä sooloilulla läpi.
Mohnake

ViestiKirjoittaja awkward » 23 Maalis 2012, 20:44

vitsi että tekis mieli jo laittaa tuo toinen hahmo hyväksyä odottamaa, mutta yritän jaksaa odottaa tuon reilun viikon :'D
awkward

ViestiKirjoittaja Lotus » 23 Maalis 2012, 21:09

vitsi että tekis mieli jo laittaa tuo toinen hahmo hyväksyä odottamaa, mutta yritän jaksaa odottaa tuon reilun viikon :'D

Voi awkward, kun minullakin on sama ongelma. Meillä on meinaa Nyan ja Ventuksen kanssa suuret suunnitelmat tehdä kolmoset x)[/quote]
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Maalis 2012, 21:48

Meillä on meinaa Nyan ja Ventuksen kanssa suuret suunnitelmat tehdä kolmoset

hoho, kolmosia ei vielä TNFssä ole nähty. Kaksosia kyllä jne sisaruksia, mutta olisitte ensimmäiset kolmoset. So i say, GO FOR IT.

OAOSDFJSDKFJSDKFJ, Mummulassa oli kivaa 8) Aksu is happy once more.
Nyt vois koittaa jatkaa vastailua peleihin >:3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Maalis 2012, 22:21

Nya kirjoitti:Vastailen nopeaa, ja muut hitaasti ja sit murjotan kun haluun vastata, mut kukaan ei vastaa :)

Muilla on joko elämä tai he tekevät laadukkaita ja pitkiä postauksia B) SE OLI VITSI!

Ja jep Crimson, sieltä kartasta puuttui vaikka mitä hienoja paikkoja D: Mutta kihertelin itekseni kun löytyi niin monta ehanaa tuttua paikkaa. Kyllä mullekki kelpais.

Mummolas on aina kivaa. SOKERIKANELIKORPUT JA AHMED AHNEET KUNNIAAN.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Maalis 2012, 22:29

AHMED AHNEET

KALIFIKSI KALIFIN PAIKALLE! <3

Tuli pieni alemmuuskompleksi ku n. 10 wee serkku piirtää paremmin mitä minä hevoseläimiä >:
Mut vielä muutama vuosi ni voin värvätä tämän luovan ja fantasiasta pitävän pikkunaisen TNFään >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotus » 23 Maalis 2012, 22:33

MUMMOLAA \o/. Olin siellä juuri, ja sinne menee meillä noin 5 sekuntia kävellä, koska paritalo. Ja serkuillekin menee matkaa se alle minuutti, koska asuvat naapurissa x)
Lotus

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Maalis 2012, 23:57

Mohnake: No DA on öö ns. ryhmäpeli vai mikäköhän hieno nimitys siinä oli. Vertaa NeverwinterNights/Diaplo/BalsursGate. Sellanen ku tappelu tulee niin ensimmäinen mitä teet on painat pausea XD Tai niin sitä pitäisi "kunnolla" pelata ja kieltämättä on joissain tilanteissa helpottavaa ellei pakollista pelata pausen kanssa.

EDIT: Sanottakoon vielä, että meidän mummola (tai oikeastaan vaarila) ei koskaan ollut kovin mukava paikka. Ei ainakan sellanen "oikea mummola". Rakastan sukuani mutsin puolelta.... (Iskän vanhemmat kuolleet aikoja sitten molemmat ennen ku synnyin, joten ei oo ku yks mummo ja vaari)
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Maalis 2012, 14:05

Nyt tuntuu tass ihan pöhköltä, kun Ventus soitti eilen että se lopettais täällä väliaikaisesti. Eikääähh... Miten me nyt saadaan kolmoset aikaan??
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut