Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotus » 09 Huhti 2012, 19:06

Tervetuloa takaisin :)
Lotus

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Huhti 2012, 19:15

Oonko muuten ainoa joka suunnittelee aina TNF:n erilaisia trailereita kaikkiin eeppisiin elokuvamusiikkeihin

Et. Oonko mä ainoo joka on niitä yrittäny toteuttaa, mutta lopulta kyllästyny kun ei oo tarpeeks materiaalia enkä jaksa itte piirtää koska laiskuus >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Huhti 2012, 19:20

Tässä vaiheessa rahanahne Pappis tulee köhimään, että meikä piirtää maksusta. Köhköh. Kiinnostaako? Köh. Avitusta traileriin. Köhköh.
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Huhti 2012, 19:25

Aksutar kirjoitti:Et. Oonko mä ainoo joka on niitä yrittäny toteuttaa, mutta lopulta kyllästyny kun ei oo tarpeeks materiaalia enkä jaksa itte piirtää koska laiskuus >:

Et. Vaikka mun toteutukset on jääny lähinnä luonnostasolle ja olis niiiiiiiin jees saada animoitua traileri. Toistaiseksi mulla ei kuitenkaan oo taitoa semmoseen :<

Voi mikä läjä mulla niitä onkaan. On yleinen tervetuloa tu the TNF-raileri, sitten on jokaiselta puolelta erikseen raileri, pimeän paikan raileri, sotaraileri ja sellanenkin siirappiraileri. Plus pääjuoniraileri.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Huhti 2012, 19:46

Voi mikä läjä mulla niitä onkaan. On yleinen tervetuloa tu the TNF-raileri, sitten on jokaiselta puolelta erikseen raileri, pimeän paikan raileri, sotaraileri ja sellanenkin siirappiraileri. Plus pääjuoniraileri.

Pitkään ollu jo passiivisesti työn alla traileri itse pääjuonesta, liittyen viimeisimpään sotaan/sen jälkeiseen aikaan - eli tähän aikaan - mut en oo jaksanu toteuttaa loppuun. Koska en saa niin eeppistä mitä haluaisin >: Ja si tietenkin näitä musavideoita, mis ois kutakunikin jokaiselta yks hahmo tungettu johonkin kohtaan vilahtamaan. Sarjassamme liian isot haaveet.
Jopa semmonen versio ois suunnitteilla, mihin tarvis ääninäyttelijöitä. Hohoho, Kuka haluaa olla Aran?

Ehkä joskus vielä saan jtn julkasukelposta aikaan. Pitää houkutella Crimson kylään ni se opettaa ton Flashin käytön >:o Siihen asti saa pärjätä animationshopilla ja paperi&kynä&valopöytä tekniikalla.
Niin ja photoshopilla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Huhti 2012, 20:46

Aksutar kirjoitti:mihin tarvis ääninäyttelijöitä

AAAAH COOOL! No siis mä ainakin haluan olla Aran tai muuten en tod ääninäyttele.

Go Crimson Crimelur Critical Criminal en muista miten jatkuu! Kaikkien TNF-tuotteiden jotka liikkuu (ja jotka ei liiku) katseleminen on niin ihanaa ja kylmiäväreitänostattavaa. Kuten toi Ivyn musavideo.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Huhti 2012, 22:08

Ääninäyttelijöitä! Täältä löytyy yksi! :P

Ah, me Agnan kanssa joskus saunassa puhutaan näistä traileri jutuista. Ois hienoa jos osais tehdä sellasen kunnon animaation oikein.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Huhti 2012, 22:31

AAAAH COOOL! No siis mä ainakin haluan olla Aran tai muuten en tod ääninäyttele.

Aranin karismaattisen matala, lempeä ääni muuttuikin naisellisen kauniiksi.

Toinen mitä oon harkinnu tekevän joskus kaukaisessa tulevaisuudessa, on TNF flash peli. Jtn joko roolipeli/tarina versioo tahi si ihan perus Tekken mallinen hahmo vs. hahmo peli. Mutta se ny on niin kaukainen haave, ettei pitäis ees mainita >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Huhti 2012, 12:38

Go Crimson Crimelur Critical Criminal en muista miten jatkuu!

HAVAITSEN ETTÄ MINUSTA ON PUHUTTU! Nyt mulle iskee itselleni paniikki kerrata tuo flashohjelman käyttö kerran suuren vierailuni aika lähenee kokoajan D:

Hohoho, Kuka haluaa olla Aran?

MINÄ! MINÄ OLEN! Jos en saa Aranin roolia, vaadin saada olla Iriador tai Areth! >8D

Ja kun olen ottanut viimeisimpään puheenaiheeseen ohimennen osaa, voinkin siirtyä tästä katselemaan josko inspiraationi täänän puhkeaisi takaisin kukkaan edes yhden pelin osalta ja foorumivatutukseni katoaisi tiehensä.
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 10 Huhti 2012, 15:33

.. HAI! Nousin kuolleista takaisin elollisten olioiden kirjoilleh! Uii tekisi ihan mieleni antaa big fat hug to evvrybody, varsinkin Aksukunkulle, joka on ihana person. Aka ikävä oli kova, eikä vieroitushoito auttanut <3 Joten siis, jos vielä tämän vanhan ökkiäisen (jolla on ikäkriisi koska se laitetaan virallisesti aikuisten kirjoihin huomenna o.o) takaisin teidän pariinne, niin MOI ALLA ^^ <3 Ja morjesta kaikille uusille ihmisille, joita on tullut varmaan kymmenisen tuhatta sinä aikana kun olin pois :D
ps. Kovalevy poksahti, joten kaik' män.. x.x
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Huhti 2012, 16:55

OMG DANIELLA <3 I HAVE BEEN WAITING FOR YOUU! Meinasin jo pistää viimesimmän siivouksen yhteydessä sulle sähköpostia >3<

MINÄ! MINÄ OLEN! Jos en saa Aranin roolia, vaadin saada olla Iriador tai Areth! >8D

Iridari flash. Siinä saat olla äänenä. 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Huhti 2012, 17:02

Kuva
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Huhti 2012, 17:07

Crimson kirjoitti:

Kuva

Odotitko oikein, et pääset käyttään tota? >8D
IT IS STILL EPIC <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Huhti 2012, 17:14

Odotitko oikein, et pääset käyttään tota? >8D
IT IS STILL EPIC <3

No pihkura OFC! OLI PAKKO! Se sopi! Omakuva on aina paras kuva! :'D Voisin melkeinpä jopa vaihtaa hänet avatarikseni tänne.
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 10 Huhti 2012, 17:21

Ai ihanko tosi? Oletko tuon näköinen? *Painottaa sanaa näköinen* Voih ja kuvani Crimsonista on murskattu :D

Noh? Mites te... kun ei ole muutakaan tekemistä, kun ei ole vastailtu peleihin, niin tulis sitten teitä tänne kiusaamaan. Miun niponipo äiti raivoaa minulle mielessää, kun nukun sellaisessa murjussa :D
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut