Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Huhti 2012, 17:24

Ai ihanko tosi? Oletko tuon näköinen? *Painottaa sanaa näköinen* Voih ja kuvani Crimsonista on murskattu :D

Olen! No ainakin melkein. : D

Mä ehin luulla aamusta ko teki niin paljon mieli kirjottaa, että mun inspiraatio viimein leimahtais taas liekkeihin. Se taiskin vetäytyä jo ens talvea varten uusille talviunille.
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 10 Huhti 2012, 17:28

Crimson kirjoitti:Mä ehin luulla aamusta ko teki niin paljon mieli kirjottaa, että mun inspiraatio viimein leimahtais taas liekkeihin. Se taiskin vetäytyä jo ens talvea varten uusille talviunille.

Voih, kumpa voisinkin antaa tätä inspitulvaa sinulle, kun haluan vastata, mutta kun kukaan ei ole vastannut. *Mutru suu* Ihan tyhmää!! Laiskat, inspittomat ihmiset! Lukekaa jotakin kivaa sarjaa ja saakaa Flasbackejä inspiraatioon! 0.0 Olinko liian suorapuheinen? Olen pahoillani jos se loukkasi jotakuta!

Anteeksi kauheasti!!!
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Huhti 2012, 19:55

Kas Crimson, sinuakin vielä näkee :D

Kaeri toi tuliaisiksi Islannista jotain suklaasalmiakkitoffee karkkeja. Aika hyviä, mutta kaipaan edelleen turkinpippureita :/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Huhti 2012, 20:44

Kas Crimson, sinuakin vielä näkee :D

No tokihan. Ette te musta niin vähällä pääse! >B)
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Huhti 2012, 20:52

Emmepä niin, niimmepä emme. ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Huhti 2012, 20:55

Vai taidatteko sittenkin? En minä tiedä. o3O

Pffft. Varsin naurattaa veljeni meno taas, kun hän kävi ilmoittamassa tarvitsevansa apua moponsa kanssa, joka ilmeisesti oli uponnut sitten hankeen keskelle peltoa. Minäkö vahingoniloinen? Muuten vaan nauran itseni kuoliaaksi.

EDIT// Varsin myös repeän joka kerta kun näytölle pärähtää ensimmäisenä kun pulinaan saavun niin eeppinen "challenge accepted" kuvani. Eipähän tarttee vatsalihaksia sitten treenata erikseen.
Crimson

ViestiKirjoittaja Daniella » 10 Huhti 2012, 21:11

Jees Bäggii again ja ihana juttu ettet vielä ole Aksuseni <3 MUTTA mitä tänne kuuluu ihmiset!? Whats new?? :3
Daniella

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Huhti 2012, 22:06

Hahah, hajosin
Joo Crimille tuosta uus ava =D
Trololololol, pitäiskö mun muka jaksaa vastata ropeihinki ? Tää päivä on oikeesti ollu pelkkää maanpäällistä helvettiä. Mun hermot kiristy niin paljon että taisivat poksahtaa lopullisesti >__<

Huhah, tulkaa vastapelaajat ravisteleen jos kestääpi liika kauan vastata.
Kitty

ViestiKirjoittaja Daniella » 10 Huhti 2012, 22:39

Koeta kestä kisuli, it happens ::)
Daniella

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Huhti 2012, 23:19

Mew mew, minä koitan. Kyllä se tästä. Huomenna vaan reippaana kouluun ja näyttää pitkää sormea universumille, kyllä se siitä.

"This is the day my middlefinger answers all your questions."
Kitty

ViestiKirjoittaja Daniella » 10 Huhti 2012, 23:52

Aka don't ever never mess with the Kitty.
Daniella

ViestiKirjoittaja Lumppari » 11 Huhti 2012, 01:39

Haluaisin julkaista foorumin sivuilla kirjoittamamme runon pääsiäisenä menehtyneen ystäväni muistoksi ja toivoisin että jokainen foorumin lukija viettäisi lyhyen hiljaisen hetken miehelle joka tunnettiin avoimuudestaan ja hymystään, jonka kaikki tunsivat ystävänä ja auttavaisena miehenä. Levätköön hän rauhassa ja haistakoon kohtalo pitkän ******, kun vei meiltä miehen pääsiäisenä, jonka lempinimi oli Jeesus. R.I.P Petri.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ystav ... 51931.html
Lumppari

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Huhti 2012, 09:24

Kaunis runo. Nuff said.
Ottaa hän osaa ja toivottaa jaksamisia ja voimia ystävän pois menoon.

Ja ilmoittaa vielä, että unirytmi on viimein kääntynyt ympäri suurista ongelmista huolimatta! \o/ Ja näin Crim ponkaisee tästä eteenpäin joka pihkuran päivä ysiltä ylös vaikka se olisi viimeinen tekoni koko maailmassa! >8[
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Huhti 2012, 11:23

Osanotot täältäkin.

Hei hui minuahan inspaa. Mitä tämä on. Äkkiä hyödyntämään sitä, ennen kuin se karkaa taas.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Huhti 2012, 11:53

yksi hammas vähemmän
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut