Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Huhti 2012, 12:49

EIIII PONIPELIÄ!!!!!!!!!!!!!! D:

Here they come on their ponies
Riding on the big fat ponies
Here they come on their ponies
And this is what they told me:

Front to front to front, my baby
Side to side to side, my baby
Back to back to back, my baby
And this is what they told me!!

Lisää kahvia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Huhti 2012, 14:12

Tämä jotenkin sopii täällä vallitsevaan tunnelmaan XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 16 Huhti 2012, 17:21

Vau.... Tuo kyllä sopii siihen uneliaseen pyöräkeikkaan koululle :D
Olin ihanasti pyuöräilemästä koululle, kun kädet tekivät omiaan ja oli kaatua pyörälläni päin puuta. Eikös ollutkin hienoa!? 0.0
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 16 Huhti 2012, 18:28

Gah! Tulkaa minun maailmaani valittamaan unisuudesta niin saatte turpaanne. Itse olen niin väsynyt, että voisin nukahtaa pystyyn, mutten voi missään nimessä nukkua päiväunia, kun muuten en nuku yöllä. Kiitos myös leirin ja kauhutalon, niin en saanut sitä monen viikkoista univelkaa kirittyä tänäkään viikonloppuna ja kun koulu aamuisin pitää kuitenkin herätä niin aikaisin ja kaikki hyvät ohjelmat tulevat illalla..
Omahan vika tämä unisuus on, jos ei osaa nukkua silloin kun pitäisi.. joten syyllinen olen omaan kurimukseeni ja no osa syyllisiksi lasken kyllä tämän talon väen, joka ei osaa hiljentyä kun sitä joku haluaisi. Ei siinä, syyllinen olen kyllä itsekin siihenkin, kun en minäkään osaa hiljentyä, jos joku toinen on nukkumassa..

eniten ehkä ahdistavat nämä mustat silmänalukset, kun en meikkiä tykkää käyttää, joten näytän ihan linnunlörtsyltä.. ja huomenna pitäisi mennä sitten lääkärintarkastukseen, niin varmaan rupeaa siellä voivottelemaan, että kun näytän niin väsyneeltä.. ei ole hänen ongelmansa se, joten voi painua PIIP..
Templer

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Huhti 2012, 18:41

Heh, minulla on tod näkösesti ns. krooninen väsymys (kerta sille tässä ööö seittemään vuoteen ole mitään muutakaan syytä löytynyt) joten olen aina väsynyt. En muista milloin olisin viimeksi ollut pirteä. Joten nykyään nukun vähän milloin sattuu ja milloin voi. Muuten aikalailla tottunut siihen, että kokoajan väsyttää. Hassua sinänsä. Samaan aikaan kärsin vielä nukahtamisongelmista kun aivot ei suostu sammumaan millään ja sitten tuppaan ajattelemaan kaikkea kun yritän nukahtaa. No, kuitenkin sympatiat kaikille väsymyksestä kärsiville. (mutta haudassa ehtii nukkua ja joillekin oikeasti tehoaa kofeiinikin)
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Huhti 2012, 18:44

Templer kirjoitti:Eniten ehkä ahdistavat nämä mustat silmänalukset, kun en meikkiä tykkää käyttää, joten näytän ihan linnunlörtsyltä..

Kiitos tästä kohteliaisuudesta. Terveisin toinenkin linnunlörtsy :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 16 Huhti 2012, 19:09

eieiei.. en minä nyt sillä, että jokainen muu, joka ei käytä meikkiä & mustat silmätaluset = linnunlörtsy, mutta minä olen. :D

ja repesin viestiä lukiessani.. o.o

jaa oikeastaan nyt on PAKKO lukea ranskan kokeeseen kun aina saan siitä seiskan |:
Templer

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Huhti 2012, 19:15

Luin 3 kurssia ranskaa lukiossa. Hitsi se oli (minun mielestäni ja minulle) perseestä. Kirjoittamisessa kirjoitat hemmetin pitkiä sanoja joista puoliakaan kirjaimista ei edes lausuta ja ääntäminen oli ällöttävää XD Mutta en tarkoita etteikö joku tästäkin kielestä voisi pitää. Taidan itse olla turhan öö pohjoismaalainen(?) Karkeaa ääntämistä sen olla pitää. (Ranskanopettajamme kertoi, että suomalaiset naiset ovat ranskalaisten mielestä karkealla tavalla seksikkäitä koska suomenkieli kuulostaa heidän korvissaan karkealta/äänteet ovat kovia)
Ylva

ViestiKirjoittaja Pappis » 16 Huhti 2012, 19:21

Itelläni on kolmas kurssi ranskaa juuri menossa ja täytyy sanoa, että kyllä pidän kielestä vaikka se on sitä, että vain puolet tavuista äännetään, enkä vieläkään osaa kunnolla kirjoittaa sitä. Haha, c'est la vie.

Muuan ranskan opettaja kertoi veljelleni helpon tavan oppia ranskaa. Tätä voi huoletta kokeilla kotona.
Ensiksi kosketa peukaloillasi etu- ja keskisormeasi. Sen jälkeen sano kurkkuäänellä(älä vahingossakaan hymyile, muista heilutella käsiäsi samalla): HOHOHOHOHOHOHO.
Noin, nyt osaatte ranskaa.
Pappis

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Huhti 2012, 19:32

Hah XD Laita huulet törrölleen ja kieli eteen ja puhu sitten niin sekin on aika lähelle XD No kuten sanoin ei uponnut minun kaaliini, mutta toisaalta ei moni muukaan asia. Latina oli enemmän minun juttuni vaikka kielioppi meni ihan persuksille kun en osaa kunnolla äidinkielen kielioppiakaan XD ja jos on parhaimmillaan 30 taivutusmuotoa yhdelle sanalle niin vähemmästäkin menee pää sekaisin. Mutta olen ihan tyytyväinen että opin suomentamaan latinankirjamme kappaleet. En kyllä tiedä osaanko sitä enää. Tästä aiheesta tuli mieleen, että viittomakieli on kivaa opetella.

EDIT// *Saa raivikohtauksen ja uhkailee tietokonettaan* tahtoo mun hahmoesittelyn ulos sieltä perkule.
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Huhti 2012, 20:22

Templer kirjoitti:eieiei.. en minä nyt sillä, että jokainen muu, joka ei käytä meikkiä & mustat silmätaluset = linnunlörtsy, mutta minä olen. :D

Worry not, en loukkaantunut ;D

Lol, Pappiksen ranskan-ohje oli so tah bra!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Huhti 2012, 06:17

Mitä meninkään tekemään viikonlopun aikan, kun vuokrasin elokuvat Vettä Elefanteille sekä Musta Noita ja pidin enemmän romantiikkahömpästä kuin keskiaikaisseikkailusta... Oli myös ihan mukavaa kun kälyn kohta 4-vuotias tyttö kävi meillä yökyläilemässä. Hieman oli käskemistä ja yhelle jäähyllekin joutu laittamaan, mutta muuten oli ihan kunnolla :)
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Huhti 2012, 16:29

Jep, ranskan koe ohi ja voin tyytyväisenä sanoa, että seiska tulee taas ::D

Lääkärin tarkastuksessa kävin myös.. ja pitipä sitten varata aika labraan, että verikokeen ottavat minusta ulos. Jäykkäkouristus rokotteen sain ja muuten olo ihan ok.

Miten teillä muilla menee?

Pappis, veljeni näytti minulle samalla lailla. Katsoin kyllä takaisin "Et voi olla tosissas" ilmeellä, mutta sisäisesti repesin <3
Templer

ViestiKirjoittaja tynnyri » 17 Huhti 2012, 16:46

Ihan pakko ite hieman leijua, kun sain lukion matikan kolmoskurssista kympin!! Jeih ja kokeesta tuli 10- :3 englannista en sitten puhukkaan...
tynnyri

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Huhti 2012, 19:03

Mielen kiintoista. Minulla on kolmet kokeet tulossa ja pitäis lukee niihin, mut en jaksa...
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut