Nettinimesi?

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

Nettinimesi?

ViestiKirjoittaja Anonymous » 16 Tammi 2008, 12:28

Elikkäs mitä sinun nettinimesi tarkoittaa, vai tarkoittaako mitään?
Mistä keksit sen?
Oliko se valmis suora sana vai keksitkö ihan kokonaan itse?



Minun aloitus:
Chi tarkoittaa verta (tarkoittaa kyllä muitakin sanoja)
ja perään lisäsin wo, niin syntyi Chiwo.

//Eheh.. minun näitä tekelmiä on vissin aika paljon? X'D//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Ivy » 16 Tammi 2008, 16:30

Käytän suurimmaksi osaksi Ivorya, en tiedä miksi mutta se kiehtoo ja jos en voi juuri kyseistä nimimerkkiä käyttää niin varalla toimii aina Ivyro.
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Minazuki » 16 Tammi 2008, 19:44

Minazuki on japania ja se tarkoittaa kesäkuuta ja itse olen kesäkuun lapsi niin otin sen. Myöhemmin huomasin, että GNG:ssä (tutummin Hopeanuoli) on Minazuki niminen siperianhusky ja Bleachissa on zanpakutou on myös Minazuki (Son aika möllin näköinen) x'D
Minazuki
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 07 Helmi 2008, 01:02

Joo no, Terxxi on muunnelma omasta nimestäni, Terhistä. Eli en halunnut omaa nimeäni täysin käyttäjä nimeksi, joten muunsin sitä hieman, ja laitoin pari X kirjainta h:n paikalle. Ja kyllä se musta kuulostaa kivalta kun sen sanoo ^^ Ei oo koskaa tullu eteen foorumeill tai missää, ett se nimi ois jo käytöss :D Ennen oli hirvee keksiminen nimess, kun en olu viell keksinyt Terxxi lempi nimee.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 16 Helmi 2008, 12:45

Taas nimimerkkini vaihtui. Chocolate on ollut jo jonkin aikaa minulla eripaikoissa nimimerkkinä. Kiitos Fazerin suklaan, että keksin ottaa tämän käyttöön.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja haru-chan » 02 Kesä 2008, 08:26

Haru-chan/-sama 0n lyhennelmä haruchimaru-chan/-samasta. Ja haruchimaru keksittiin, kun en 0sannut päättää 0lenk0 enemmän Haruhi vai 0r0chimaru :D
haru-chan
 

ViestiKirjoittaja Darayka » 02 Kesä 2008, 19:25

Darayka oli päähahmo yhdessä pidemmässä kirjotelmassani, ja tykästyin sen nimeen. Alunperin keksin sen nimen lähinnä näppäimistöä hakkaamalla, japanilaisia nimiä vääntämällä ja nimigeneraattorien ehdottamia nimiä muuntelemalla. Ja päätin, että haluan nimeen -ka lopun, koska tykkäsin siihen aikaan hirveästi Irukan nimestä. Pitkän väännön jälkeen päädyin sitten nimeen Darayka.
Darayka
 

ViestiKirjoittaja Miwra » 04 Heinä 2008, 15:22

Edellinen nickini tuli Dimmu Borgirista. ^^, Se on kyllä edelleenkin yksi lempibändejäni, en valita. ;>

Tämän hetkinen nickini - jonka juuri vaihdoin - tulee oikeasta nimestäni, eli se oli aluksi lempinimeni ja nyt tein siitä myös nickkini ^^
Miwra
 

ViestiKirjoittaja Anonymous » 13 Heinä 2008, 20:02

Nykyinen Bloodletting, tulee eräästä kappaleesta, joka liittyy vamppyyreihin. :D
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Ichita » 15 Heinä 2008, 18:13

Nappasin Ichita -nimen eräältä miespuoliselta ropehahmoltani ja kuten sattaa arvata se on Japania, mutta en ole vielä katsonut mitä se tarkoittaa (jos tarkoittaa edes mitään...)
Aluksi oli nickinä Ichi (ensimmäinen = Japania)

Joskus olen käyttänyt nickinä Envy (kateellinen) tai Rosea (ruusu)
Koulussa kirjottelin rystysiini Envy-Chan & Chan Envy (tuleekohan jommastakumamsta uusi nickini??
Ichita
 

ViestiKirjoittaja kuutamo » 30 Heinä 2008, 12:33

Kuutamo. tuli vähän samalla tavalla kuin bloodletting. eli biisistä joka kertoi ihmissusista. :D
kuutamo
 

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Elo 2008, 11:21

Agnan on paras kaveri joskus keksinyt, vuonna 2006 ehkäpä...?
Mutta sitten kävi niin, että kun googletin hakusanalla Agna, ja etin sille tarkoitusta, niin selvis että se tarkottaa verbiä: kalastaa XD
Mutta eipä se mua oo häirinnyt, kun kalastus on ihan kivaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Zaubares » 29 Elo 2008, 15:34

Zaubares -nimen keksin ihan vain tätä peliä varten. Yleensä minut tunnetaan ropeissa nimellä Nma~. Halusinpa kokeilla tällä kertaa tätä nimeä, joka koostuu sanoista:
Zauberer
Ares

Zauberer on saksaa ja tarkoittaa velhoa, Ares on kreikkalainen sodanjumala
Zaubares
 

ViestiKirjoittaja Yu-chan » 28 Tammi 2009, 22:06

Nimi Yu-chan tulee yhdeltä hahmolta animesta D.Gray-man ja osittain se tuli itsestään päähäni.. ^^

Toisessa ropessa käyttämäni nimi Anju-chan tulee Kamultani joka sen keksi ku luki Chibi vampirea ^^

Ja yhessä ropessa käyttämäni Momo-chan tulee ihan vaan jutusta japanilainen nimesi ^^ (momo on lyhennys momotokasta)

Yume = Unelma/uni ja sitä käytän jossain paikoissa ^^

Miziru nimen jota käytän yleensä muualla tulee animesta nimeltä Air. Siinä oli tyttö jonka nimi oli Mizuzu ja muokkasin siitä itselleni mieleisen.. ^^


Joo ei yhtään mulla noita netti-nimiä 8'DD
Yu-chan
 

ViestiKirjoittaja Zaubares » 28 Tammi 2009, 22:32

Anju-chan....?
Etkö sä olekkin Yume no Hate -ropessa sillä nimellä?
Zaubares
 

Seuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron