Ai täälläkin katsotaan MM-kisoja, muusta kyllä eivät ihmiset puhukkaan.. :'D
Olisi mukava itsekkin pitää joskus kilttiä, mutta olen niin muotitiedoton, että näyttäisin sekasikiölle sellaista pidettäessä :D
OLIKO SE HAASTE?!
Tämä oli selvästi heitetty haaste Arethille. Nyt se reppana menee ja ostaa kaappinsa täyteen kilttejä, ja pukee sitten seuraavaan virkatilaisuuteen jotain erikoisempaa päälle! Aran tulee kylään ja Areth addiktoi senkin pitämään kilttejä päällään - ja siinä vaiheessa toteutetaan se shakkiturnaus josta puhuttiin. WITH WINE AND EVENTUALLY BEER and stuff..

Aksutar kirjoitti:Puhutaanko euroviisuista?
Euroviisujen äänestys tehdään kuulemma enempi nykyisin poliittisella kannalla. Vai onko siskoni syöttänyt taas valetta minulle?
Psst, Harlequin hoida koulusi ensin.

Crimson kirjoitti:Hihhei, pelasin wowia läpi yön. Olin astetta tyhmempi, tuhosin unirytmini 8] Mutta sen hinnalla sain yhden pelaamaan retailia kanssani \o/ Oh well, jos sitä nyt olis urhea, menis kahdeksi tunniksi nukkumaan ja alottas sitten wowittamisen uusiks. Sounds like a plan.

harlekiini kirjoitti:Kommentoin aiempaa Esikatselu/Lähetä -nappeja koskevaa keskustelua vielä siten, että mulla ei ole mitään ongelmaa niiden kanssa, mutta sen sijaan klikkaan aina "Muokkaa" kun pitäisi painaa "Quote". Ärsyttävää.
tynnyri kirjoitti:Eikai sillä ole vain kissanuha??
Pottermore on auki! Yeeeeee-haw!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa