Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Niehku » 12 Touko 2012, 20:57

Sade saisi pysyä poissa silloin kun ulos ei oo menemistä, muuten esim. öisin se rauhottaa mukavasti uneen :3 on siinä hyvätkin puolensa.

Ai täälläkin katsotaan MM-kisoja, muusta kyllä eivät ihmiset puhukkaan.. :'D
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Touko 2012, 12:33

Ai täälläkin katsotaan MM-kisoja, muusta kyllä eivät ihmiset puhukkaan.. :'D

Puhutaanko euroviisuista?
VMP sanon minä. Ei kestäny kattoo niitä esikatseluita pokalla. Ja yks biisi jäi soimaan päähän. Se turkin ladidadidaaa.

Olisi mukava itsekkin pitää joskus kilttiä, mutta olen niin muotitiedoton, että näyttäisin sekasikiölle sellaista pidettäessä :D

Ei se mitään! Ihmiset katsovat ja katseet ovat hyväksi, olivat ne sitten ilkeitä tai kateellisia tai ihailevia. vähän enemmän omalaatusia tyyppejä tähän suomen antisosiaaliseen ja "en halua erottua massasta koska kaikki pitää hulluna" - periaatteeseen.

OLIKO SE HAASTE?!
Tämä oli selvästi heitetty haaste Arethille. Nyt se reppana menee ja ostaa kaappinsa täyteen kilttejä, ja pukee sitten seuraavaan virkatilaisuuteen jotain erikoisempaa päälle! Aran tulee kylään ja Areth addiktoi senkin pitämään kilttejä päällään - ja siinä vaiheessa toteutetaan se shakkiturnaus josta puhuttiin. WITH WINE AND EVENTUALLY BEER and stuff..

SE OLI HAASTE! ARETH JA ARAN TUOVAT NYT UUDEN MUOTIVILLITYKSEN CRYPTIIN. Shakkia mMmMmMMmmmmm, täytyy virittää aivot taas toimimaan, muuten häviän sen. Tai siis Aran häviää. Ja Aran ei tykkää häviämisestä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Touko 2012, 13:09

Hoho. Meille tuli kissa joka kuorsaa, eikä se tee sitä pelkästään unissaan. Tälläkin hetkellä sen hengitys rohisee ihaku sen nenäs ois räkää. Syy tähän on tuntematon.
Mohnake

ViestiKirjoittaja tynnyri » 13 Touko 2012, 14:01

Tälläkin hetkellä sen hengitys rohisee ihaku sen nenäs ois räkää. Syy tähän on tuntematon.

Eikai sillä ole vain kissanuha??
tynnyri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 13 Touko 2012, 19:54

Aksutar kirjoitti:Puhutaanko euroviisuista?

Puhutaan! OPA!!
Sain iilin piirtää TNF:n karvaisimmista äijistä kuvan tuohon teemaan liittyen. Kjeheh.

Viimeinen kouluviikko pyörähti käytiin! \o/ Jotenkin kummallista ajatella, ettei enää näe ihmisiä, joiden kanssa on asunut vuoden. Sitä ennen pitäisi kuitenkin tehdä kaksi esseetä, jotka teoriassa piti tehdä jo syksyllä, ja kansainvälisyysjohtamisen essee, jonka pitäisi teoriassa olla huomenna valmis.
Ja huomioida vihdoin ja viimein Lotdow'ta meidän pelin ja luvatun Lelacãkuvan saralla. Kyllä minä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 13 Touko 2012, 20:37

Euroviisujen äänestys tehdään kuulemma enempi nykyisin poliittisella kannalla. Vai onko siskoni syöttänyt taas valetta minulle?

Psst, Harlequin hoida koulusi ensin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Touko 2012, 23:44

Euroviisujen äänestys tehdään kuulemma enempi nykyisin poliittisella kannalla. Vai onko siskoni syöttänyt taas valetta minulle?

Ei

Psst, Harlequin hoida koulusi ensin.

Agree.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 13 Touko 2012, 23:52

Lotdow kirjoitti:Psst, Harlequin hoida koulusi ensin.

Enkä.

Kommentoin aiempaa Esikatselu/Lähetä -nappeja koskevaa keskustelua vielä siten, että mulla ei ole mitään ongelmaa niiden kanssa, mutta sen sijaan klikkaan aina "Muokkaa" kun pitäisi painaa "Quote". Ärsyttävää.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Touko 2012, 05:51

harlekiini kirjoitti:
Aksutar kirjoitti:Puhutaanko euroviisuista?

Puhutaan! OPA!!

OPA! Ei olisi pitänyt avata tuota linkkiä. Vanhat lukiomuistot heräävät henkiin, kun laulettiin tuota kappaletta ja pompittiin pitkin käytäviä. Tahdon euroviisut jo! Vaikken tiedä edes millasta discojumputusta sieltä on tänä vuonna taas tulossa..

Hihhei, pelasin wowia läpi yön. Olin astetta tyhmempi, tuhosin unirytmini 8] Mutta sen hinnalla sain yhden pelaamaan retailia kanssani \o/ Oh well, jos sitä nyt olis urhea, menis kahdeksi tunniksi nukkumaan ja alottas sitten wowittamisen uusiks. Sounds like a plan.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Touko 2012, 09:00

Crimson kirjoitti:Hihhei, pelasin wowia läpi yön. Olin astetta tyhmempi, tuhosin unirytmini 8] Mutta sen hinnalla sain yhden pelaamaan retailia kanssani \o/ Oh well, jos sitä nyt olis urhea, menis kahdeksi tunniksi nukkumaan ja alottas sitten wowittamisen uusiks. Sounds like a plan.

SOUNDS LIKE A PLAN! Be a bat.
Uni on heikoille.

Jaa pajalleko? Kohta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Touko 2012, 19:15

harlekiini kirjoitti:Kommentoin aiempaa Esikatselu/Lähetä -nappeja koskevaa keskustelua vielä siten, että mulla ei ole mitään ongelmaa niiden kanssa, mutta sen sijaan klikkaan aina "Muokkaa" kun pitäisi painaa "Quote". Ärsyttävää.

Mulla on ihan sama ongelma, ja toistin sen juuri äsken yrittäessäni lainata sun viestiä. Tuli sitten muokkaustila ja mietin että miksei tässä näy quote-koodit D8<

Dream is for the weak? Sanity is for the weak.

Peruskoulun viimeiset kokeet on HUOMENNA! Loppurutistus lähtee käyntiin ja sitten on kyllä yläaste siinä minun osalta. Numerot annetaan helatorstailoman aikana joten kärsimykset on ohi. Aion maata lattialla meritähtiasennossa, sätkiä kuin hullu ja laulaa Dramatic songia aurinkolasit päässä. Sisälläkin. Vaikka ulkona sataisi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Touko 2012, 22:06

Agnan kokeiden jälkeen on siis tiedossa sietämätöntä tuskaa minun osaltani.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 16 Touko 2012, 06:19

tynnyri kirjoitti:
Eikai sillä ole vain kissanuha??

Mulle selvis vasta tänään, että tuota on joskus ilmesesti yritetty tahallisesti ampua haulikolla ja yks hauli sitten on vahingoittanut sen toisen silmän sokeaksi. Myös yksi hauluista on jäänyt nenäonteloon ja se ilmeisesti aiheuttaa ton äänen sen hengittämisessä. Tuo toinen on silti aivan sairaan hellyyden kipeä, ettei sentään ole menettänyt luottamustaan ihmiseen vaikka ikäviä sille on käynytkin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 16 Touko 2012, 14:55

Kissaparka.

Arvatkaas, kenellä loppuivat opisto-opiskelut! Tänään on ollut harvinaisen hyvä päivä. Hieno ilma, kevätjuhlaa lyhennettiin teknisten ongelmien vuoksi, yllätyin iloisesti saamalla 50 stipendin laaja-alaisista opinnoistani, ruoka oli erinomaista (kanaa, lohkoperunoita, vihreää salaattia ja fetajuustoa omnomnom) ja jälkiruoka taivaallista omenapaahdosta. Pääsin kaikki kurssit läpi ja opintopisteitä kertyi huimat 64 vaikka luulin, että ne hädin tuskin riittäsivät opintotukiminimiin (43 op). Juotiin linjan kanssa Pommacit kun uusi reksi on raittiuslinjalla eikä siidereitä saa enää tarjota, ja naurettiin kumivartiselle kynälle. Illemmalla kauppaan ostamaan vähän juominkeja ja lantrinkia ja lähdetään tyylillä! Huomenna on hyvä päivä täristä sängyn pohjalla. Päivän kuitenkin kruunasi se, että Pottermore on auki! Yeeeeee-haw! Hyvä päivä! Bileet!
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut