Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
*pervokruunu päähän* nauroin tolle mansikalle vaikka kuinka kauan. Oikeestaan en oo varma, pitäiskö itkeä. Etkai sinä pistäny sitä suuhun? :D Ite olisin ainakin kääntäny sen ympäri ennen sitä.
Ooh, kokeet ohi. Meritähtiasento odottaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."
Nauran teille joilla on vielä kokeita, varsinkin virtuaalisesti. Kuulkaa nauruni. Hahahahaha. Huomenna on persdag AHHAHHAHHAH aksu \o/ ja aion mennä ostamaan potkiaispuvun sekä yhdet huippuhienot shortsit jotka istuu mulle tosi huonosti selästä. Mulla on aina sama ongelma kaikkien pökien ja pöksyjen ja byksornojen kanssa. Selkä on niin kapea ja pakarat niin ulkonevat että epäsopusuhtaisuus pronsetti on huikea = selän ja shortsien väliin jää hirmuinen rako vaikka ne istuis muuten ihan täydellisesti. Siks joudun ostamaan aina kuminauhavyötäröisiä alapääntuotteita ja NYT löysin nämä ihanaiset shortsit niin aion uhrautua ja ostaa ne silti vaikkei ne istu takaa! Käytän sit vyötä ja ruttaan sen koko takaosan rypyille ja peitän sen jollain paidalla kun en ihan yläosattomissa ajatellu kumminkaan kulkea kesällä. Huu.
Se tästä. Mitäs väki tekee näin helatorstain kunniaksi? Muutakun dataa koska ulkona sataa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."
Se tästä. Mitäs väki tekee näin helatorstain kunniaksi? Muutakun dataa koska ulkona sataa
Äiti tuli terrorisoimaan mun huonetta ja sano hyvästit 17-vuotiaan yksityisyydelle. Melkein tunnen miten välirikko lähestyy. Meillä päin paistaa melkeen aurinko.
Mitäkö tehdään. Datausta. Koiraa pitäis käyttää mutta tuo sade ei houkuttele. Wuffe saa pidätellä siihen asti, et varmasti si kakkaakin kun ulkona käydään. Tukihenkilönkin kans puhuttiin kahvittelusta. Saa nyt nähdä miten käy.