Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Touko 2012, 19:29

Toivottavasti, mutta toi Venäjän joukkue näyttää aika pahalta vastustajalta. Se eilinen peli oli todella jännä. Harmi, että Ruotsi hävisi jo nyt sarjasta. Sinäänsä Suomen pitäisi voittaa loppuun asti, kun kaikki paholaiset ovat tippuneet paitsi Venäjä.

Jee kohta alkaa kesäloma
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Touko 2012, 19:33

Mutta Suomihan löi Venäjän viimeksikin :) Pitää vain olla vähän luottamusta!
Tulkee viihdyttään mua. Hain tänään potkiaispuvun, musta tulee vankikarkuri. Gaalapukukin pääsi kotiin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2012, 12:02

Jos suomi voittaa, aletaan kitisemään ja itkemään kisojen kustannuksesta (toimii myös euroviisuissa) jos suomi häviää niin sitten aletaan itkemään et YYYY PEWKELE OLLAAN HUONOJA BYYY MITÄ PELIÄ SE TOMMONEN ON ILMAVEIVIT MITÄ?! Ja telkkarit lentää ikkunasta koska niitä nyt on varaa nakella. Tätä raivotautisten massahysteriaa helpottaa kuitenkin aina tieto siitä, ettei ruotsille hävitty.
"Suomi ei ole urheiluhullua kansaa, vaan menestyksenhullua"

Suomi finland pewkele jne jne.
Tänne tarvitaan luonnonkatastrofi.

Pystyy sit joku enemmän tai vähemmän aineissa oleva puliukko potkasemaan mun koiraa liikenne valoissa :D Melkein tirvasin takasin mut sen kaveri älys kiskoa piripäisen toverinsa kauemmas kun koira alko muriseen. Oisko poliiseille pitäny ilmottaa...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Touko 2012, 13:10

Hoo ! Näin niin randomia unta ettei mitään rajaa. Olin Aksuttarella kylässä Mohnakkeen kanssa, ja tehtiin kaakaota liimasta.
Aksu sano et jos sitä sekottaa väärin se maistuu pahalle. Sitten laitettiin vaahtokarkkeja mukiin ja Mohnake hyppäsi sohvalle löhöämään.
Oli muuten hieno talo, isoja ikkunoita ja siellä pysty juokseen ympyrää.

Tuli jotenki vaan mieleen potkivasta piripäästä.

Haluisin suomi pelipaidan, koska se on viilee mutta pitkähihainen. Mun käsien löllyntä ei näy, enkä kuole kesän lämpöön =D

Oisko muuten ees vähän siistiä jos vois lentää ? Ei perse puutuis ku ajaa kevarilla, vois vaan lepatella menemään. Ja kyllä mun jutut on taas loogisia =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2012, 13:19

Oli muuten hieno talo, isoja ikkunoita ja siellä pysty juokseen ympyrää.

olet nähnyt realistisen unen asunnostani.

Ei perse puutuis ku ajaa kevarilla, vois vaan lepatella menemään. Ja kyllä mun jutut on taas loogisia =D

KÄVELLEN EI PERSE PUUDU!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Touko 2012, 13:38

KÄVELLEN EI PERSE PUUDU!

KÄVELLEN YLI 300KM ! TOTTA HELVETISSÄ.

Huhhuh, taas kaikki kivat hommat minulle, pitäis suunnitella kutsukortit broidin päättäreihin. =___=
Piirrän niihin muumeja. Koska en taida osata piirtää autoja.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Touko 2012, 13:51

Muumit on ihan okei.

Tänään Suomi-Venäjä ottelua seuraa kisakatsomo Agna-Lateksi! Ei käsitä sitä väärin, menen Lauri-nimisen ystäväni luokse katsomaan ottelua. Ja silloin ei huutoa eikä voitontansseja puutu. B) Hävisi tai voitti. Ja varsinkin jos voitti.

Ihan idiootti ukkeli joka pisteli Timille kenkää. Minä olisin hyökänny kimppuun jos mun koiria potkittais. "Suakeli mikä sun ongelma on!!?!?!? D8<" *FUS RO DAH*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2012, 16:38

Ihan idiootti ukkeli joka pisteli Timille kenkää. Minä olisin hyökänny kimppuun jos mun koiria potkittais. "Suakeli mikä sun ongelma on!!?!?!? D8<" *FUS RO DAH*

Osaiskin irl fus ro dah. Lentelis aika moni tuolla hämeenpuistossa 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Touko 2012, 15:49

Kysyn nyt ihan yleisesti täällä tietääkö joku onko Lotus tulossa takaisin foorumille? Ja toinen kysymys, tietääkö joku Syaniidikissasta jotain kun hänkin tuntuu kadonneen? Jos joku tietää jotain, voisiko hän ystävällisesti laittaa minulle yksäriä? Kiitos.
Ylva

ViestiKirjoittaja Ylva » 20 Touko 2012, 17:43

OK, kiva tietää kun oli peliä sen kanssa. Saa hahmon vapaaksi.
Ylva

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Touko 2012, 19:59

Nyt pitää kyllä vuodattaa tänne ihan pakko...

EEEEEEIIIIIIIHHHHHH!!!!! Miksi SUOMI? Miksi LEIJONAT? Miksi menitte tyrimään Tsekin kanssa? Häh? No tietenkin siksi, ettei ne osannu rynnätä sen kiekon perään....

Sinne meni se pronssi...

En ole Kiekko-fani, sen asian voin yleistää tuli vcain katsottua hieman isän mukana.
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Touko 2012, 21:43

Nya kirjoitti:No tietenkin siksi, ettei ne osannu rynnätä sen kiekon perään...

Ei suomipojilta osaamista puutu ja parhaansa yrittivät. Voi aina ite mennä kokeilemaan sitä kiekon perässä sipsuttelua luistimillaan jos pitää Leijonien peliä huonona. Vaikka ainahan se häviö harmittaa, kyllä täälläkin lenteli sohvatyynyt.

Kevätnäytös ohi :) Jippii, meni hyvin. Lotdowin karjunta kantautuu yleisöstä: "HYVÄ ANNA!" ja naamani peittyy hymyyn.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Touko 2012, 21:52

Kyllä Agnan kevätnäytökset kalpenee kun surprise Harlekiini tulee ketkuttamaan lanteitaan tähän tapaan.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut