Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Touko 2012, 15:18

Onko joku edes kokeillut?

Kyllä Kitty on kokeillut ja poltti kätensä samalla.
Kaverinikin kokeili ja sai heti ekalla syttymään polttamatta itseään.
Mutta älkää leikkikö silti tulella.

Blaargh. Pitäisköhän jaksaa tänään siivota huonekki ?
nukahan pystyyyyn
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Touko 2012, 22:50

Jaahas, Suomen Euroviisu-tähtihetket ovat aina yhtä ihania. -.-

Lotdow osaa vihdoin piirtää chibejä! Omasta mielestään ainakin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 24 Touko 2012, 11:07

Yhdellä kädellä tikkujen sytyttämisestä tulee vain mieleen joskus lukioaikoina kun hyppytunnilla yritti tehdä matikan läksyjä niin samassa aulassa olevat jätkät nippailivat tulitikkuja niin, että ne syttyivät palamaan ja yksi niistä porhalsi matikanvihkoni ylitse. Se oli sellaisia wtf-hetkiä. Enpä itse ole sitä yhdellläkädellä sytyttämistä kokeillut, käytän sytkäriä XD
Ylva

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 24 Touko 2012, 20:54

Terveppä terve taas tännekin näin pitkän ajan kuluttua! o/

Ah, pe-ma lomaa. Tosin ensi viikolla psykologian ja ruotsin kokeet.
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Touko 2012, 22:04

HELLOY syaniidikissa, sitä ollaan siis elossa! Täällä on välistä jo ihmeteltykin että missäpäin maailmaa menet B) Ollos tervetullut takaisin sekalaisen sakkimme keskuuteen.

Vihaan tota hölläilybiisiä, se tuli just telkkarista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 24 Touko 2012, 22:08

Hoo, ihanaa jos ihmiset on huomanneet mun poissaolon! Tosiaan tuli ero avomiehen kanssa jonka vuoksi voimat ollu ihan poissa. Nyt jo hyvä mieli, vaikka vieläkin ärsyttää sen p*skiaisen teot :--D

Voi että, Elmo (mun kääpiökoira) on niin lutusen näkönen ku annettiin sille äsken tollanen iso puruluu! Luu on melko pidempi mitä koira :'D

Tsiigaileekos joku Euroviisuja? Itse en mikään hirveä fani ole, mutta tavanmukaisesti tulee aina sivusilmällä seurailtua. Kiva nähdä millaisia biisejä mailta on tarjota, vaikkakin kaikki on yleensä melko samanlaisia :>
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Touko 2012, 22:20

Mä meen kaverille yöksi kattomaan Euroviisut. Ei siksi että me haluttaisiin popittaa mukana, vaan se on henkinen ja fyysinen taistelu aina voittajan julistamiseen asti, kauas syvälle yöhön. Sitten on niin mukava vaan nukkua :D (varatkaamme tarkuun teipit joilla silmät saa auki)

Voi että oli tuolla iskän tutulla lutusia jackrusselin pentuja, niin pörröisiä ja pineiä *3*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 24 Touko 2012, 23:10

Ei näy kanavia meillä. Näkyisi jos laittaisi digiboxin kiinni, mutta ei ole mitään tarvetta siihen niin ei jaksa vaivautua. En ole töllöä kattonu pariin, kolmeen vuoteen. Televisio on konsoleita ja DVD:n katselua varten ;)

Hiiii, huomenna saan Dragons Dogman <3 Liikaa pelejä pelattavana.

Ja kuten jo Sya olen toitottanut; ihanaa, että olet palannut XD

EDIT: Niin joo, sitäkin piti teille kitistä, että vitsi kun on inhottavaa, kun korva ollut lukossa maanantaista asti, vaikka sitä kuinka yritän liotella puhtaaksi. Huomenna raahaudun taas hoitajalle korvahuuhteluun, että saataisiin kuulo testattua XD
Ylva

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 25 Touko 2012, 20:47

Hömhöm, en ymmärrä miksi TNF:n foorumi latautuu mulla nyt näin hitaasti vaikka muut sivut lautautuvat ihan normaalia vauhtia... Mun piti vielä vastailla peleihin mutta tää foorumin hitaus pistää pelottaan että jos ei lähetä viestejä D:
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Touko 2012, 23:30

syaniidikissa kirjoitti:Hömhöm, en ymmärrä miksi TNF:n foorumi latautuu mulla nyt näin hitaasti vaikka muut sivut lautautuvat ihan normaalia vauhtia... Mun piti vielä vastailla peleihin mutta tää foorumin hitaus pistää pelottaan että jos ei lähetä viestejä D:

Foorumilla oli jtn ongelmia ainakin päivällä. Johtuu foorumin tarjoajasta, ei itse foorumista. Nyt se näyttäisi taas toimivan.
mutta teretulemasta takasin!

adfj, KESÄLOMA!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 25 Touko 2012, 23:32

Jaettava ilo. Sain yllätyksenä mieheltäni vihkisormuksen (tiedän, ollaan oltu vuosi naimisissa ja hukkasin kihlasormukseni), joka on käsin tehty ja aitoa hopeaa. Siihen on kaiverrettu "Nemo Nisi Mors" eli näin vapaasti käännettynä "vain kuolema meidän erottaa" jos haluaa tietää tarkempaan niin googlesta löytyi tällänen
"Nobody but death. Nemo means nobody, form ne(negative particle)+homo(man) nisi means if not, unless or except. mors is obviously death"
kuitenkin maailma hymyilee edes hetken.
Ylva

ViestiKirjoittaja Pappis » 25 Touko 2012, 23:44

Aksutar kirjoitti:adfj, KESÄLOMA!

Fuck you, mulla on viikko kokeita.

Ja miksei ihmiset käy vastaamassa peleihin D: Inspiraationi on ylitsevuotava enkä uutta peliä tahtoisi kesken testausviikon käydä aloittaman. Kyllä niitä kokeisuunluvun lintsaus tekniikoita on muitakin.

Ylvalla on ihanaa, nauti sinä onnestasi :)
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2012, 01:00

Ef you, sulla sentään on koulu jossa käydä. ffs.
ja f*ck pitäisi olla sensuroitu sana. häpeä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Touko 2012, 09:25

Aksutar kirjoitti:

ja f*ck pitäisi olla sensuroitu sana. häpeä.

Häpeän samalla, kun luen täällä kokeisiin beba hiessä. Syvästi.
Pappis

ViestiKirjoittaja Ylva » 26 Touko 2012, 13:14

Aksutar kirjoitti:

Yhdyn edelliseen XD
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut